- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Neříkal někdo loni o těžké krizi automobilového průmyslu ???Najednou nejziskovější ....
Proč se ty seaty ještě vyrábí? Je to provinční značka, vnitřek je okopirovany ze škodovek a volkswagenů a venek na par starších hezkych designových modelů otřes!
Třeba je mají španělé rádi - stejně, jako italové Fiaty[]
jeden vyrobce mleka, jeden vyrobce aut, jedna pekarna atd atd.
Co to meleš? :-DDD Jde o to že je to evropská zaležitost, bud rad ze to tady nevalcuje asie a EMERIKA co ma akorad fordy a jinak velke prd, i kdyz Hyundai a Kia to je shittttt :-///
hehe aby seat nebyl v pr... když nabízí takové tuctové auta za nehorázné prachy a o tom jejich exeu škoda mluvit
VW měl loni jeden z nejlepších roků. Jak moc toto ovlivnilo německé šrotovné. Dle mého odhadu zcela minimálně. Kdyby nebylo, VW by stejně byl v zisku, možná ne rekordním, ale rozhodně vysokém. Takže vážení levičáci co jste křičeli pro zavedení šrotovného tady je výsledek - automobilkám to pomohlo jedině k lepším ziskům, né že je to odvracelo od krachu.
Šrotovné bylo v roce 2009, ne? Tohle jsou zisky za rok 2010 už bez státních pobídek.
Takže odboráři zarazili majitelům přesun části zaměstnanců do Prahy Výborně, příště třeba zarazí výrobu nového modelu, protože starý model je OK?