Firmě ale v meziročním srovnání stouply o jedno procento tržby. Objem prodeje se v druhém čtvrtletí zvýšil o dvě procenta. Generální ředitel společnosti Paul Polman to považuje za dobré znamení.
"Ačkoli podmínky zůstávají na mnoha trzích obtížné, jsem povzbuzen návratem k růstu objemu prodeje ve všech regionech," uvedl Polman.
Tržby společnosti Unilever vzrostly na americkém kontinentě o 0,6 procenta. V Asii a Africe pak vzrostly dokonce o 6,6 procenta oproti druhému čtvrtletí v loňském roce. V západní Evropě ale tržby koncernu, který vyrábí například šampony Sunsilk nebo instantní polévky Knorr, klesly o více než pět procent
Kosmeticko-potravinářský gigant působí ve stovce zemí, v České republice zaměstnává zhruba 1 100 lidí. V závodě v Nelahozevsi vyrábí rostlinné tuky Rama, Flora nebo Perla a téměř celou nabídku značky Hellmann´s. Součástí Unileveru je například i výrobce zmrzlin Algida nebo kosmetické značky Dove a Rexona.
Značky koncernu Unilever
|