Po jednání s Twitterem se Clubhouse zaměřuje na zjištění, zda jsou čtyři miliardy dolarů adekvátní částkou za případnou akvizici. Mluvčí firmy Twitter se k celé situaci odmítl vyjádřit a zástupce společnosti Clubhouse na podnět k vyjádření dosud nereagoval. Informovala o tom agentura Bloomberg.
Sociální síť Clubhouse nahrazuje posezení v hospodě, říká Petr Mára |
Investoři společnosti Twitter však vnímají poslední zprávy pozitivně. Cena akcií vzrostla o téměř tři procenta.
Sociální síť Clubhouse se stala fenoménem posledních měsíců. Umožňuje všem zaregistrovaným si v reálném čase povídat s ostatními lidmi po celém světě. Popularita sociální sítě Clubhouse vzrostla i proto, že v dobách probíhající pandemie mnohým chybí bližší kontakt a komunikace s ostatními.
Úspěch sociální sítě Clubhouse nedal brzy spát konkurenci. I proto se třeba i Twitter pustil brzy do podobného projektu, který pojmenoval Spaces. Jde o hlasovou část sociální sítě, kterou firma začala testovat ke konci loňského roku.
Clubhouse láká podvodníky. Přes falešné aplikace mohou napodobit váš hlas |
Clubhouse je původem ze Spojených států, kde funguje už řadu měsíců. Právě tam se rozmohl v podnikatelském sektoru a dostal se až do Evropy.
Vysoká popularita nové sociální sítě, v níž je tedy jedinou formou komunikace hlasový hovor s ostatními uživateli v rámci dané virtuální místnosti, však neunikla pozornosti ani podvodníkům. Bezpečnostní společnost Kaspersky varovala před výskytem falešných služeb a aplikací, které se za Clubhouse vydávají. Jejich autorům jde často o zfalšování identity.