Tesco je dlouhodobě největším prodejcem textilu v Česku. Pokud se pražský obchod osvědčí, plánuje otevřít další nejen v Česku, ale také v jiných zemích.
Tesco uvedlo značku F&F na trh ve střední Evropě v roce 2008 a nyní ji prodává v jedenácti zemích světa. „Očekáváme, že po Praze se tento koncept rozšíří i do dalších zemí, kde je značka prodávána v obchodech Tesco,“ uvedl generální ředitel značky F&F pro střední Evropu Jason Tarry.
Slevy v TescuNavštěvujete rádi |
Tesco za sebou v prodeji oblečení nechává firmy jako New Yorker nebo C&A. Loni řetězec ve svých hypermarketech a obchodních domech za textil utržil zhruba 4,6 miliardy korun. Druhý New Yorker, který v Česku provozuje zhruba čtyřicet obchodů, tržil o více než polovinu méně.
Největším tuzemským textilním obchodům loni kvůli hospodářské krizi poprvé po několika letech růstu či stagnace klesl obrat. Celkové tržby 37 největších tuzemských obchodníků s textilem se v roce 2009 podle údajů časopisu TextilŽurnál meziročně snížily o 600 milionů korun na 23,4 miliardy korun.