Pondělí 27. ledna 2020, svátek má Ingrid
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pondělí 27. ledna 2020 Ingrid

Diskuse k článku

Téměř 23 tisíc z každého auta. Škoda loni vydělala nejvíce v historii

Automobilka Škoda Auto má za sebou nejúspěšnější rok ve své historii. Její čistý zisk loni dosáhl 25,2 miliardy korun. Firma svou ziskovostí předstihla v koncernu Volkswagen například už i Audi. Větší zisk má jen Porsche. Na každém vozu měla firma zisk 22 800 korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L45i62b21o27r 24M56o68h38o86u37t 3206957628922

Škoda vydělalA? Ta Škoda = pojistná událost,trochu jazykový nesmysl že?

0/0
23.3.2017 11:07

P52e61t78r 23Č10e40r43m67á39k 9958745399750

Naopak, je to ta škoda auto, takže zcela v pořádku.

0/0
25.3.2017 10:41

A91n81t22o51n54í27n 93S93e96b89e89r22a 7313678580719

Tak at, vetsina lidi stejne nekupuje nove auta. Ja mam taky uz 9 letou skodu, koup

0/−2
22.3.2017 20:44

E86m45i12l 10F56a79t92k56a 1720193670661

jo, kdyby, na superbu má skoro 100 táců, 25 táců leda tak na fabce

+1/0
22.3.2017 14:56

V12l93a81d30i49s27l92a46v 15B25u68r50y45š98e58k 1649872337874

se obávám, že to takhle rozdělit nedokáží, spočítají kolik prodali aut a tímto číslem podělí zisk, výjde jim 23 tisíc korun, je hodě pravděpodobné, že na jednom superbu vydělá továrna víc, než na jednom citigo

0/0
22.3.2017 15:18

P18e74t19r 66Č19e38r36m74á45k 9128285949810

To každopádně protože citigo nevyrábí ale kupuje.

+1/0
22.3.2017 15:47

T17o36m37á93š 95V18e90r81n50e64r 1355814307435

Co prosím?

0/0
24.3.2017 9:00

A59n21t79o44n91í83n 85S78e58b36e83r24a 7213208890289

Jen 23 tisíc za auto? Tak to AAA nebo Auto ESA mají větší zisk na autě ;-D

0/0
22.3.2017 14:37

V10l13a95d73i68s37l72a31v 69B91u24r96y35š34e54k 1409362177924

možná mají majitelé prodejen starých aut čistý zdaněný zisk po odečtení všech nákladů vyšší jak 23 tisíc na jednom autě, ale určitě jich neprodají 1,2 milionů, ale ať je to tak nebo tak, je to jejich věc a majitelům zisky přeji

0/−1
22.3.2017 15:15

O25n34d31ř83e12j 96L31o56š77o66t21h 1935785715591

Asi jak na kterém, ode mě vykoupili auto za 80 tis. a prodávají za 96 tis. Já jsem dostal 10 tis. nějaký škoda trade bonus, k tomu to auto museli vytepovat, umýt, udělat nějaký kosmetický opravy, přepis, inzerce, takže ten zisk zase moc velký není.

+1/0
22.3.2017 15:19

V46l35a78d34i69s89l83a17v 23B31u91r70y80š32e12k 1399822837124

taky daně museli zaplatit a zaměstnancům dát platy, poslat za ně odvody, topení, osvětlení, elektriku, vodu, budovu museli za to koupit, podle mě je kravina, aby měl bazar čistej zisk 23 tisíc na autě, ale jestli jo, tak je to jejich věc

+1/−1
22.3.2017 15:24

F95r12a75n80t21i70š71e15k 25K52u13l79d30a27n 5636737184154

A proto asi firma hulí na kvalitu práce značkových servisů. Od doby kdy mě tenhle " servis " opravoval auto je pro mě slovo značkový servis sprosté slovo.... Tak až zase tady někdo ze Škodovky bude tvrdit jak je nutné jezdit jenom do značkových servisů, v klidu o něm budu tvrdit že to je lhář a podvodník....

+1/−1
22.3.2017 13:43

M82a33r35e49k 23J70a80n15e60č75k54a 1647816203941

"Na každém autě měla loni firma zisk 22 800 korun, jde ale i o započítání zisků z prodeje například náhradních dílů." Na to, že v tom jsou i N.D. a Škodovka není zrovna etalonem bezporuchovosti, čili se těch dílů určitě neprodává zrovna málo, tak ten čistý zisk na jednom voze je celkem malej. To snad tu finální předraženou cenu Škodovek vs. vybavenost vozu oproti konkurenci dělají marže prodejců vozů anebo mají tak nákladnou výrobu a dodávku dílů od subdodavatelů.

0/0
22.3.2017 13:38

P43e58t96r 22Č98e28r77m91á69k 9278215499630

Za a) je správně - finální cena u dealera je věcí marží, tady se mluví jen o zisku škodovky jako výrobce.

+3/0
22.3.2017 13:45

M68a37r30e77k 35J29a71n76e35č67k50a 1887656533491

Pokud máte pravdu, tak výrobce má celkem nákladnou výrobu i s dodávkami dílů pro kompletaci vozu.

0/0
22.3.2017 13:52

P96e48t97r 20Č32e93r20m73á56k 9608705349160

To má, ale princip jejich fungování je velký objem produkce, proto i přes nízkou ziskovost udělají takový zisk. Dealer to má většinou obráceně - málo aut s vyšší marží.

+1/0
22.3.2017 13:55

R71a31d10e62k 92S21m22u85d36a 6602427684

To by mě upřímně zajímalo, kolik procent ta marže obchodníka je... Když výrobce má tak málo.

0/0
22.3.2017 14:10

L49u90b65o32m39í70r 19K61a34m52e71n78s23k39ý 3400738273556

jednu dobu bylo všude spousta detailů ohledně marží u české Hyundai. Obchodníci prodávali za nižší cenu než je nakupovali od výrobce a pouze v případě splnění objemu prodeje pak dodatečně dostali něco navíc. Mám pocit že marže 5-10 procent byl tak strop. Většinou musí počítat i s cenou za garanční servisy aby byli aspoň malinko v zisku. Jo drsný kapitalismus, představy státních zaměstnanců o snadnosti podnikání jsou poněkud mimo realitu.

0/0
22.3.2017 14:33

V30l74a58d47i69s63l45a50v 35B71u42r37y21š21e46k 1769622547284

nikdo naštěstí nikoho nenutí trpět v drsném kapitalismu, každý má možnost si naplno užívat života jako státní zaměstnanec se mzdou 22 tisíc korun čistého

0/0
22.3.2017 15:28

L18u33b31o98m25í54r 46K77a37m83e79n80s80k21ý 3190148213936

souhlas, přesně tak

0/0
22.3.2017 15:29

M90a53r95t68i92n 30K82a88r90á25s60e66k 9768613768298

No ono je to s temi marzemi dost slozite a lidi mimo se v tom nemaji temer sanci vyznat. Kazdopadne mame ve firme slevu fixne 15 z cenikove cenu u hyundaie na nakupovane auta, tj ta marze pri prodeji za cenikovou cenu tam musi byt dost slusna....

0/0
22.3.2017 22:39

M97i47r96o53s58l32a24v 26V67y22k51o91u60p55i98l 3110416653685

Tak to není nic tak obrovského ta míru zisku, to je v pohodě. Myslel jsem , že mají více. OKR^

0/0
22.3.2017 13:32
Foto

P62a74v22e63l 37M77a41k65o55v62e76c 8278135291

Gratuluji k výbornému výsledku! Ale minimálně stejnou sumu si VW "odklonil" ze škodovky "daňově optimálním způsobem", jako to dělají v ČR prakticky všichni zahraniční investoři...

+2/−1
22.3.2017 13:09

D13u91š21a66n 23D49i41t31r80i51c35h 3178416953399

Nějaký podklad pro toto tvrzení?

0/0
22.3.2017 13:24
Foto

P68a60v64e44l 94M17a65k33o35v43e25c 8798895581

Znalost fungování nadnárodních a mezinárodních korporací. Výkazy jsou prezentovány tak, aby to na první pohled nebylo zřejmé a vše je samozřejmě auditováno...Jinak by se dostali i v Evropě do velkých problémů, v USA by je rovnou zavřeli...:-)

+1/−1
22.3.2017 13:51

V69l14a45d34a 87S40i51m17o89n73i51k 3289313523405

Na Vaše tvrzení výše ovšem toto jako odpověď skutečně nestačí.

0/0
22.3.2017 20:34
Foto

P21a12v70e10l 68M25a92k25o61v67e33c 8948355871

Někomu stačí a někomu nestačí...:-).

0/0
22.3.2017 22:56

L40u79b34o60m40í32r 80K30a71m17e18n97s27k53ý 3740698533886

zatímco typické velké "české" firmy už mají dávno sídla v daňových rájích... zlatý VW

+1/−1
22.3.2017 13:35

L44u79b93o31m22í19r 88K88a54m20e29n71s30k17ý 3550808123436

pro srovnání třeba "česká" plzeňská Škoda

0/−1
22.3.2017 13:38
Foto

P70a93v69e21l 18M40a80k97o92v60e27c 8758715861

Článek je o Škodě a VW, ne o velkých "českých" firmách... VW je podle Vás "zlatý", ale že by to byl vzor podnikání? Slyšel jste o jejich podvodech s emisemi, která jim USA přestalo trpět? V Evropě jim to prochází beztrestně, stejně jako jim prochází třetinové platy, které platí českým zaměstnancům oproti jiným (německým, španělským, americkým,...)...:-(

+1/−1
22.3.2017 14:15

L96u79b16o90m17í45r 58K22a51m51e42n36s20k51ý 3440868903706

nechápu jak můžete hodnotit chování německé firmy v Česku bez kontextu standardu chování českých firem. Stejně tak nechápu jak můžete srovnávat platy v Česku a platy v Německu. Srovnávejte platy v rámci Česka a chování firem v rámci Česka. A pak můžete srovnávat obecně poměry v Česku s poměry jinde ve světě. Ale míchat to dohromady jak se vám hodí je demagogie. Tvrdím a na tom trvám, že chování VW je v českém prostředí vysoce nadstandardní a zcela pozitivní, díky firmám jako je VW směřujeme na západ a ne na východ.

+2/0
22.3.2017 14:24
Foto

P71a71v36e81l 93M74a67k85o89v40e20c 8958375361

Uznávám, že se VW jako německá firma chová v "německé ekonomické kolonii" slušně...S nadsázkou se dá říct, že je to dokonce o něco lepší než jak se tady chovaly německé firmy za protektorátu... Já mám jinou představu než VW a Vy o etice v podnikání a dodržování zákonů. A pokud za západ považujete "kriminální kapitalismus", založený na korupci, podvodech, klientelismu, tak tam opravdu i díky VW bezpečně směřujeme...:-(

0/0
22.3.2017 14:53

L43u57b84o32m36í48r 89K93a96m22e80n27s69k75ý 3130708563576

Západ je na západ od nás, Východ je od nás směrem k Rusku, v tomto směru klesá kvalita všeho měřitelného, při cestě si nejdřív všimnete kvality silnic, domů, nabídky v obchodech, pokud se zastavíte a chvíli zůstanete zjistíte, že se to týká také služeb, možností trávení volného času, kulturních možností a při podrobném zkoumání pak odhalíte i horší vzdělanost, zdraví lidí, kratší délku života a další. Těžko říct, proč tomu tak je, nicméně tohle vše je statisticky doloženo. Proruská propaganda u nás je taková jakási absurdní tragikomedie, a její úspěch pak osmý div světa. Člověk musí zůstat zdravě kritický ke všemu, ale taky by měl zůstat soudný a uchovat si schopnost odstupu a vnímání měřítka velikosti problémů.

+1/0
22.3.2017 15:23

L72u35b15o98m24í69r 97K21a26m49e59n67s80k40ý 3540148983756

ostatně nejlepším důkazem je migrace lidí směrem na Západ

0/0
22.3.2017 15:31
Foto

P92a59v64e64l 31M81a77k39o68v22e56c 8968195861

Když půjdete stále na Západ, tak dojdete na Východ...:-)

0/0
22.3.2017 15:34

L68u63b47o63m11í38r 57K70a61m37e37n72s54k46ý 3530108863256

prozradím vám, že nedojdete. Zastavíte se na břehu oceánu. Opět ztrácíte kontext, mluvíme o Evropě. Nikoliv o zeměkouli, vesmíru nebo fyzikálním světě obecně

+1/0
22.3.2017 15:39
Foto

P70a13v94e62l 97M18a69k83o27v45e40c 8388975691

Konečně rozumný názor s nímž se dá souhlasit...Jen pro přesnost Japonsko je na Východ od nás a přitom je to "západ"...:-)

0/0
22.3.2017 15:33

L51u49b80o21m76í17r 49K97a46m44e87n12s36k93ý 3180338913256

v tom případě nechápu vaši nekonzistentnost, při zachování odstupu a vnímání reality nelze u nás hodnotit chování VW jinak než pozitivně jako vysoký nadstandard, jak v přístupu k zaměstnancům, tak v placení daní a celkovém dopadu na české prostředí

+1/0
22.3.2017 16:22
Foto

P22a68v81e48l 82M73a10k48o55v40e54c 8408345311

Sám píšete o Rusku a Rusko nekončí v Evropě, tak proč do toho najednou taháte vesmír? Za "půjdete" si doplňte "pojedete" případně "poletíte"...:-)

0/0
22.3.2017 23:02

V98l38a13d12a 95S72i87m20o17n30i15k 3579273193155

Tzv. německá ekonomická kolonie nebude ničím jiným do té doby, než začně skutečně samostatně a za svoje peníze vyvíjet a prodávat know how. To Němci - nejenom v autech - dělají. Škodovka má dobrý produkt, platí lidi na české poměry velmi slušně. Pokud by AZNP nekoupili Němci, pak byloa velká pravděpodobnost, že tam budou jenom pavučiny a vylosuje se ten, kdo zamkne.

+1/0
22.3.2017 20:38

P43e88t18r 22Č47e23r85m10á69k 9118965479750

A vy jste o problémech s emisemi něco slyšel? Nevypadá to. V EU nic neřěší protože zde také nic neporušili. A proč by jim nemělo procházet že zde platí vysoce naprůměrné mzdy?? ;-)

0/0
22.3.2017 14:34

M67a93r66t91i14n 63K80a37r65á15s31e95k 9528343588738

No jenze ono je to v pripade skodovky a VW spise naopak .... ono hlavne dava smysl nechat skodovce vyssi zisk a zdanit ho v CR nizsi dani, nez ho nejak umele taha do nemecka a tam ho zdanit vyrazne vyssi dani...

0/0
22.3.2017 22:40

P28e77t26r 82N38ě49m96e64c 4320223820857

jen 23 tisíc na autě? :-O

0/0
22.3.2017 12:41

P51e12t42r 94H74o50r43á49k 1359483649234

Loni to bylo myslím jen devět.

0/0
22.3.2017 12:45

P55e34t15r 33N13ě89m51e69c 4600513940817

To je hrozně málo,ne?

0/−1
22.3.2017 13:18

M29i30r92e38k 54G68a37j81e50r 5961516239130

Zalezi, kolik aut prodali za rok. A to cislo je zase hrozne velike, ne?

0/0
22.3.2017 14:13

M88i10c77h83a24l 34Š91e39v60č68í82k 8253906404

Je to nějakých 7%. To se Vám zdá málo? Je to jedna z nejziskovějších automobilek na světě.

0/0
22.3.2017 19:26

E29m31i41l 25F89a59t46k22a 1540293500201

dneska ty auta, všechno na jedno kopyto, všichni dělaj všechno, na značky už vůbec nekoukám, bo je to všechno stejné, koukám jen na cenu a výhody a délku záruky

+2/−6
22.3.2017 12:19

M80a78r37t40i14n 36S63e20d98o11n51a 2915766366709

Nemate pravdu, system vystupni kontroly je jiny. Nektere znacky overuji vystupni parametry u 100% soucastek, jine u 20% a nektere pouze namatkove pod 1%. Kdyz si vezmete kolik je soucastek v aute a pravdepodobnost ze neni vse 100%, tak se to projevi na kvalite vozu v provozu.

+3/0
22.3.2017 13:11

P89e89t68r 33K55n39ě77b95o62r29t 8652368329520

Bohouš určitě zvedne důchody ze zisku škodovky.

0/0
22.3.2017 12:17

Premium

Český student ve Wu-chanu: Všichni to podcenili. Kvůli rodině bych chtěl zpět domů

Když loni v srpnu odletěl do čínského Wu-chanu za vzděláním, nepočítal s tím, že o pět měsíců později bude v tomto...

Premium

Léčil jsem lidi homeopatií. Pak jsem zjistil, že funguje jinak, než mi říkali

Homeopatie je přes dvě stě let stará medicína. Znamená to, že patří do starého železa, nebo má stále co nabídnout?...

Premium

Do dvou let se ukáže neudržitelnost elektroaut, říká bývalý šéf Škoda Auto

Vadili jsme hlavně značce Volkswagen, když jsme postavili Octavii proti Golfu, říká v rozhovoru pro LN Vratislav...

Najdete na iDNES.cz