Informují o tom Hospodářské noviny.
"Jde o náš nový projekt, takzvané pojízdné výkupny. Mobilní prodejny a zároveň výkupny použitých vozů v místech, která nemáme pokryta sítí poboček," řekla listu viceprezidentka AAA Auto Karolína Topolová. Její firma je v Česku první, která s touto nabídkou přichází.
"Zákazník si může nechat svůj vůz ocenit, může ho i na místě prodat. Bude tam několik vozů, aby si klient utvořil představu o úrovni naší nabídky. Bude tam připojení na internet, kde se zákazník může podívat na nabízené vozy v našich pobočkách, pravidelně tam bude specialista na výkup i na prodej," vysvětlila Topolová.
Firma prodá čtvrtinu ojetin v zemi
Firma chce mobilními autobazary oživit prodej ojetin, který v poslední době stagnuje. Síť v prvním pololetí prodala 18 840 vozů, což je meziročně o 3,4 procenta méně. Toto množství představuje čtvrtinu použitých aut, která změní majitele prostřednictvím autobazarů.
Celkový objem aut prodaných přes bazary loni klesl z průměrných 200 tisíc na 120 tisíc. To představuje třetinu všech transakcí s ojetými auty. Další dvě třetiny si majitelé prodávají sami mezi sebou. Vyplývá to ze změn v registru motorových vozidel, píše server.
Navzdory poklesu počtu prodaných aut tržby i zisk společnosti AAA Auto letos vzrostly. Tržby se za pololetí zvýšily meziročně o 6,5 procenta na 2,3 miliardy korun a čistý zisk o 232 procent na 58 milionů korun. Firma v současné době prodává ojetiny ve 23 městech v Česku a na Slovensku. V uplynulých letech se stáhla z Maďarska, Polska a Rumunska.