Sazka po třiceti letech mění logo, nový šéf si vyžádal slunečný design

  14:33aktualizováno  14:33
Loterijní jednička Sazka představila svou novou tvář. Pod vedením nového ředitele Roberta Chvátala, někdejšího šéfa rakouského T-Mobilu, přichází s novým firemním logem. Stejně tak se změní symboly hlavních her. K výraznějším změnám ve znaku firmy tak dochází po třiceti letech.

Nové logo se od původního příliš neliší, přibyla žlutá koule. | foto: Sazka

Nejde o žádnou revoluci. Vedení firmy, kterou od konce roku plně ovládá skupina KKCG, chtělo tváři firmy dodat podle svých slov více "slunce", ale zároveň navázat na dlouhou tradici. Nové vizáži dominuje více žluté barvy. Tradiční motiv žlutozeleného písmene S však zůstal zachován. Nově je ale usazen na žlutou kouli.

"Chceme respektovat identitu, kterou máme teď, ale zároveň ji hodláme posunout do 21. století. Nejde o revoluci, ale o evoluci," řekl Robert Chvátal, který se jako šéf Sazky veřejně představil vůbec poprvé. Do funkce nastoupil 1. února.

(ilustrační foto)

Staré logo Sazky

Změny čekají také loga hlavních her Sazky - tedy Sportku, Šťastných 10 i Euromiliony. Do změn firemní tváře chce firma investovat desítky milionů korun. Velkým úkolem bude "přebarvit" všech 6 500 prodejní míst, většinou trafik, barů a obchodů. To by chtěli šéfové loterie stihnout do konce letošního roku.

Chvátal také oznámil spuštění nové reklamní kampaně na hlavního tahouna tržeb firmy - tradiční Sportku. V ní se už neobjeví hokejista Jaromír Jágr. Se Sazkou by měl však spolupracovat dál. Podle Chvátala s ním počítají třeba při propagaci kurzových sázek. 

Sazka v roce 2011 finančně zkolabovala. Do bankrotu ji dohnaly především obří splátky za výstavbu libeňské O2 areny. Podnik pak z konkurzu vykoupili největší věřitelé, skupiny PPF a KKCG, když za ni nabídly 3,81 miliardy korun. V závěru loňského roku však skupina KKCG vyplatila skupinu PPF a stala se tak jediným majitelem loterie.

Nejčtenější

Scala startuje na 370 tisících. Škoda chce Čechům nabídnout bohatou výbavu

Škoda Scala

Škoda v pátek startuje prodej svého nového vozu. Základní provedení modelu Scala s benzinovým agregátem 1,0 TSI/70 kW s...

VIDEO: Semafory k WC, pohyby jako robot. Jak to chodí v českém Amazonu

Lidé s vozíky projíždějí labyrintem uliček, kde je v regálech naskladněno 20...

Distribuční centrum Amazonu v Praze působilo dosud spíš jako nedobytný hrad. Jak to uvnitř chodí, se veřejnost...

Nápisy na taškách matou. Výroba papírových škodí víc než těch plastových

V Penny Marketu přestali nabízet jednorázové igelitky, v nabídce mají například...

Řada lidí si raději než igelitku koupí v obchodě tašku z papíru. Od pokladny pak odchází s dobrým pocitem, že jsou...

Topíme svíčkou. Nové bytovky už musí mít téměř nulovou spotřebu energie

ilustrační snímek

Všechny nové budovy s obytnou plochou větší než 350 metrů čtverečních musí mít od prvního ledna téměř nulovou spotřebu...

Církev děsí zdanění restitucí. Práci kvůli němu může ztratit každý pátý

Neratovský kostel s prosklenou střechou má nové báně.

Výpočty jsou jednoduché, matematika neúprosná. Když projde zdanění církevních restitucí tak, jak ho navrhuje vládní...

Další z rubriky

Akcie Applu se propadly o deset procent. Měly nejhorší den za šest let

Ilustrační snímek

Turbulentní čínský trh ve čtvrtek zamával s akciemi Applu a poslal je o téměř deset procent níž. Znamenalo to nejhorší...

Reklamní fúze roku je prozatím u ledu. Dlouhodobí rivalové se nedohodli

Nově vzniklý podnik by vedl stávající šéf BB Richard Fuxa.

Měl to být reklamní byznys roku, jenže z něj sešlo. Česká jednička na trhu s venkovní reklamou BigBoard vyjednávala...

Značka Prim patří firmě Elton hodinářská, rozhodl soud

Výroba hodinek značky Prim v Novém Městě nad Metují (Elton hodinářská).

Výrobce náramkových hodinek Elton hodinářská z Nového Města nad Metují vyhrál u Krajského soudu v Hradci Králové spor o...

Najdete na iDNES.cz