náhledy
Fred Dong z čínského startupu Ofo, který dobývá svět sdílenými bicykly.
Autor: František Vlček, MAFRA
Čínské Ofo vyrazilo do boje o pražské cyklisty. V ulicích Prahy chce mít za rok 3000 kol k zapůjčení.
Autor: Ofo
Čínské Ofo vyrazilo do boje o pražské cyklisty. V ulicích Prahy chce mít za rok 3000 kol k zapůjčení.
Autor: Ofo
Čínské Ofo vyrazilo do boje o pražské cyklisty. V ulicích Prahy chce mít za rok 3000 kol k zapůjčení.
Autor: Ofo
Čínské Ofo vyrazilo do boje o pražské cyklisty. V ulicích Prahy chce mít za rok 3000 kol k zapůjčení.
Autor: Ofo
ofo, čínský bikesharingový startup, funguje nově v Praze 7. S rozjezdem zde jim pomáhá zakladatel ekolo.cz Jakub Ditrich (na snímku vpravo), vlevo Fred Dong z ofo
Autor: František Vlček, MAFRA
Leo Express dosud spolupracuje se sítí na sdílení kol Rekola. Na trase Plzeň - Most chce nabídnout vlastní půjčovnu kol.
Autor: Leo Express
Rekola v Teplicích.
Autor: Ondřej Bičiště, MF DNES
S půjčováním kol v Brně začal projekt Rekola. V poslední době k němu přibývají i další služby.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
S půjčováním kol v Brně začal projekt Rekola. V poslední době k němu přibývají i další služby.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Lidé si mohou růžová kola půjčit na pražském hlavním nádraží od soboty 29. srpna 2015
Autor: Jan Hromádko
Designové nerezové stojany firmy Velonet se objevily mezi brněnským hlavním nádražím a ulicí Šumavská. Kola na půjčení mají nastavitelné sedlo, skryté brzdy a 8stupňovou přehazovačku v náboji kola. Místo řetězu mají kola kardanovou hřídel, automatická LED přední a zadní světla a veškerou výbavu.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Designové nerezové stojany firmy Velonet se objevily mezi brněnským hlavním nádražím a ulicí Šumavská. Kola na půjčení mají nastavitelné sedlo, skryté brzdy a 8stupňovou přehazovačku v náboji kola. Místo řetězu mají kola kardanovou hřídel, automatická LED přední a zadní světla a veškerou výbavu.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Designové nerezové stojany firmy Velonet se objevily mezi brněnským hlavním nádražím a ulicí Šumavská. Kola na půjčení mají nastavitelné sedlo, skryté brzdy a 8stupňovou přehazovačku v náboji kola. Místo řetězu mají kola kardanovou hřídel, automatická LED přední a zadní světla a veškerou výbavu.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Designové nerezové stojany firmy Velonet se objevily mezi brněnským hlavním nádražím a ulicí Šumavská. Kola na půjčení mají nastavitelné sedlo, skryté brzdy a 8stupňovou přehazovačku v náboji kola. Místo řetězu mají kola kardanovou hřídel, automatická LED přední a zadní světla a veškerou výbavu.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Designové nerezové stojany firmy Velonet se objevily mezi brněnským hlavním nádražím a ulicí Šumavská. Kola na půjčení mají nastavitelné sedlo, skryté brzdy a 8stupňovou přehazovačku v náboji kola. Místo řetězu mají kola kardanovou hřídel, automatická LED přední a zadní světla a veškerou výbavu.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Designové nerezové stojany firmy Velonet se objevily mezi brněnským hlavním nádražím a ulicí Šumavská. Kola na půjčení mají nastavitelné sedlo, skryté brzdy a 8stupňovou přehazovačku v náboji kola. Místo řetězu mají kola kardanovou hřídel, automatická LED přední a zadní světla a veškerou výbavu.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Designové nerezové stojany firmy Velonet se objevily mezi brněnským hlavním nádražím a ulicí Šumavská. Kola na půjčení mají nastavitelné sedlo, skryté brzdy a 8stupňovou přehazovačku v náboji kola. Místo řetězu mají kola kardanovou hřídel, automatická LED přední a zadní světla a veškerou výbavu.
Autor: Anna Vavríková, MAFRA
Svá červenožlutá kola testoval Velonet na podzim.
Autor: Velonet, Metro.cz