- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Požadavky nejsou nereálné, firma má zisk dostatečný, prodeje se stále zvyšují a počty lidí v týmech snižují. Kdo dělá na montáži, ví o tom své.
Dieselgate je průšvih managementu, obyčejní zaměstnanci o tom nevěděli a určitě by s takovou praktikou nesouhlasili, ale nikdo se jich neptal.
Souhlas, protože každý "obyčejný zaměstnanec" je čestný, férový a nikdy by nikoho nepodvedl.
teda tady jsou nazory .to je síla propustit vsechny za to, ze nenažraně mají plat 36000kč hrubého.a nabrat lidi co pracují za 20000hr.a takže jako nabrat nezaučeny personal nějaké kvality a doufat že se soukolí nezadrhne.hmm díky bohu že škodu koupila německá firma a to kompled.páč pod frantíkama by už dávno nebyla a pod naším nejhorším hospodářem státem také ne.a ne každý je dnes schopen akceptovat pracovní tempo ,práci v noci a vsystému který má svá pravidla a ty určuje zaměstnavatel.nebot ́ˇtím končí určitá vaše svoboda na 8hod.tak tímto jsou ty peníze zasloužené a díky odborum za nadstardantní koletivní smouvu se zamesnavatelem .
podmínky určuje nikoliv zaměstnavatel, nýbrž vzájemná dohoda.
Minimální mzda v Německu je v přepočtu 40 tisíc Kč, čili stále vyšší než současné hodně nadstandardní platy v Boleslavi. Tolik asi k té "nenažranosti".
A co teprve mzdy v Lucembursku nebo Lichtenštejnsku? Nebo co třeba Kuvajt?
ty pozadavky na vyssi mzdy chapu, ale ta premie k vyroci vstupu VW je teda zvlastni
Nechápu to pozdvižení některých lidí. Je to soukromá firma, takže je to celé interní záležitostí zaměstnavatele a odborů. Nám všem ostatním, kteří ve škodovce nedělají to může být úplně ukradené. Mě je taky úplně fudlajz, jakou mzdu si vyjednal Lojza Nováků ve vedlejší firmě
Všem, kdo nemají se Škodou nic společného, to může být naprosto ukradené, ale je to krásný důvod si zanadávat. Jde jenom o to, zařadit se do určité skupiny. Můžete nadávat na odbory (že jsou nenažrané) nebo můžete nadávat na kapitalisty/vládu (že nemáme mzdy jako v Německu).
Za Škodováckých dělníků se stali opravdu ukázkoví nenažranci
kvůli lidem jako vy delame 26 let po revoluci v prumeru za ctvrtinove mzdy oproti zemim, kde mají vlastnici nasich firem sva sidla, a nelepsi se to.
Možná by to měli přesunout do Polska, Slovenska i to Rumunsko by VW slušelo. Propusteni zaměstnanci by si mohli za odměnu při posledním projitim brány bouchnutím do toho odborarskeho telete zchladit vztek.
Já vím, že zavstivý člověk by si to přál :-)
Odbory a komunisti by měly být postaveny mimo zákon.
... a zavest feudalizmus at nikdo nemuze ani ceknout.
Pokud se zamestnavatelske firmy organisuji ve svazech, pak je rozumne, ze to same delaji i zamestnanci. Na ODBORECH neni nic zleho, pokud jsou nezavisle.
Kdyz se firmy dohodnou hromadne na tom, ze zamestnancum nebudou pridavat a zachovaji stejne nizke mzdy, tak je to kartel, kdyz se zamestnanci hromadne domluvi, ze kdyz jim frima neprida, tak ji zruinuji, tak je to zakonne pravo...
Je potřeba si různé věci dávat pokud možno do souvislostí.
Škoda auto dohání svou ziskovostí Audi,
Vyplývá to z pololetních výsledků, které ve středu představil koncern Volkswagen Group. Podle nich dosáhla hrubá marže z tržeb (zisk/tržby) u každé škodovky 8,13 procenta. U Volkswagenu je tento ukazatel výrazně nižší: 2,6 procenta. Audi má marži ve výši 9,8 procenta, ještě ziskovější je s patnáctiprocentní marží Porsche. V plusu se letos drží i dlouhodobě ztrátový Seat.
Obvykle platí , že čím dražší automobilka vyrábí auta , tím je na tom se ziskovostí lépe. Apropo , pokud se bude nějakému milionáři auto opravdu líbit a bude jej moc chtít , nebude řešit , jestli za něj zaplatí 1,5 nebo 2 miliony.
To běžný člověk , aby přežil musí přemýšlet jinak...