„V představách většiny lidí jsme stále úspěšnou značkou mobilních telefonů, ale o tom už Nokia není,“ řekl Lundmark. „Chceme uvést na trh novou značku, která se soustředí na sítě a průmyslovou digitalizaci, což je úplně něco jiného než původní mobilní telefony.“
Firma současně představila soubor nových strategických pilířů, který má urychlit její růst, upozornila agentura Bloomberg.
Nokia bývala kdysi největším výrobcem mobilních telefonů na světě, v roce 2014 však prodala tyto aktivity Microsoftu a zaměřila se na síťové vybavení a obrovské portfolio patentů na mobilní přístroje. Microsoft výrobu telefonů Nokia v roce 2016 prodal firmám HMD, kterou založili bývalí vysocí manažeři Nokie, a FIH Mobile. V současnosti jsou tak na trhu k dispozici telefony značky Nokia vyráběné firmou HMD.
Lundmar v neděli na svém Twitteru přidal fotku s novým logem a slovy „Tohle je Nokia ale ne taková, jakou svět dosud viděl.“ Dále zdůraznil, že jejich nová značka signalizuje ambici využít exponenciální potenciál sítí a podpořit digitalizaci v každém odvětví.