Další místa patří rovněž internetovým fenoménům současnosti - YouTube a Wikipedii. První pětku uzavřel americký řetězec kaváren Starbucks.
Výsledky ankety určily odpovědi 3625 odborníků na značky a studentů na otázku "Která značka nejvíce ovlivnila váš život v roce 2006?".
Anketa často přináší kontroverzní výsledky, jako v roce 2004, kdy se do první pětky dostala arabská televizní stanice Al-Džazíra. Průzkum nebere v úvahu ekonomickou hodnotu značek, ani nehodnotí, zda vliv značek byl pozitivní či negativní.
Internetový vyhledavač Google, který masivně expanduje do dalších regionů i oblastí podnikání, jimiž jsou kupříkladu internetová reklama, elektronická pošta a blogování, se umístil na první příčce druhý rok za sebou.
Stejně tak je tomu i u firmy Apple, která byla druhá i předloni.
Větším překvapením jsou internetové stránky pro sdílení videa YouTube, které loni v říjnu koupil právě Google. Firma skončila třetí před internetovou encyklopedií Wikipedia. Podle časopisu výsledky ukazují na rostoucí vliv internetu na život.
Televize Al-Džazíra, která v listopadu spustila kanál v angličtině, skončila letos na 19. příčce. Polepšila si tak z 25. místa, kam se propadla v roce 2005.
Brandchannel také rozdělil anketu podle regionů. V Severní Americe byly výsledky podobné jako na celém světě, i když v jiném pořadí.
V Evropě patří první příčky domácím společnostem. Jedničkou se stal švédský výrobce nábytku Ikea, který tak sesadil z prvního místa finského výrobce mobilních telefonů Nokia. Ten dokonce skončil až třetí, předhonila ho také internetová telefonní společnost Skype. Další byly řetězec obchodů s módou Zara a Adidas.
Místní firmy dominují také žebříčku asijsko-pacifické oblasti. První skončil japonský výrobce elektroniky Sony, za ním automobilka Toyota, banka HSBC, elektronická společnost Samsung a automobilka Honda. HSBC má sice sídlo v Londýně, avšak asijské kořeny.