Touha zákazníků po štíhlé linii přinesla řetězci nejlepší tržby v Evropě za posledních 15 let, vyplývá ze zprávy serveru BBC.co.uk.
Celosvětově utržil řetězec o 5,7 procenta více než před rokem. Podle prohlášení firmy se na tom podepsalo hlavně to, že se v nabídce lépe přizpůsobil zákazníkům. Zejména na asijských trzích si pak představitelé McDonald's pochvalují, že se dokázali stát cenově dostupnou restaurací.
V USA pak zabodoval rozšířenou nabídkou kuřecích výrobků a snídaňovým menu.
"Výkonnost McDonlad's reflektuje náš závazek průběžně se zlepšovat," řekl generální ředitel firmy Jim Skinner.
Podle prohlášení na webových stránkách je dlouhodbým cílem firmy udržet roční růst tržeb mezi 3 a 5 procenty. Kromě stabilního mírného růstu tržeb ale firma očekává i expanzi do Číny, kde připravuje vynudování strategické aliance s čerpacími stanicemi Sinopec. - více zde
Po celém světě má řetězec více než 30 tisíc restaurací, z čehož 70 % funguje na principu franšízy, uvedla firma.