V Německu je online tržiště Marketplace, které provozuje společnost Kaufland, jednou z nejúspěšnějších online platforem, jejímž prostřednictvím více než 7 000 prodejců nabízí více než 30 milionů nepotravinářských položek. Specifikem platformy Marketplace je, že většinu těchto produktů nabízejí národní a mezinárodní online prodejci, kteří ji využívají jako prodejní kanál.
Otevření tržiště Marketplace v České republice a na Slovensku je výchozím krokem ke spuštění technologie „Kaufland Global Marketplace“, která nabídne rychlý a snadný přístup k mezinárodnímu online obchodu a zároveň zahájí digitální expanzi obchodního řetězce.
„Kaufland přenese do České republiky úspěšný koncept německého tržiště a společně s místními prodejci budeme dále rozvíjet e-commerce prostředí na českém trhu,“ říká Stefan Hoppe, generální ředitel společnosti Kaufland Česká republika.
Polské tržiště Allegro míří do celé Evropské unie, výhodně nakoupí i Češi |
Obchodní řetězec Kaufland provozuje více než 1 350 prodejen v osmi zemích. Značka poskytuje vysokou národní i mezinárodní prestiž jak v online prostředí, tak i v kamenných obchodech.
Obchodníkům bude po spuštění na českém, slovenském i německém online tržišti stačit pouze jedna registrace. Prodejci, kteří se zaregistrují v předstihu, mohou na obou nových tržištích prodávat po dobu šesti měsíců od spuštění bez základních poplatků a bez provizí z prodeje. Získají navíc také reklamní či zákaznickou podporu, zpracování plateb nebo marketing ve vyhledávačích, uvedla společnost Kaufland.