Diskuze
Hyundai hledá nové zaměstnance, Tatra se jich zbavuje
Děkujeme za pochopení.
Rommik
Jo Tatra
Jiřík asi o Tatře něco ví. Euro 5 bez elektroniky je hezká věc, ale to je bohužel konec. Takže problém je v tom, že trhy které emisní normu blíží k Euro 5 se ztenčují a Euro 6 bez nového motoru Tatra už nedá. Kámen úrazu je, že na vývoj nejsou peníze a také to, že hold někdo v Tatře zaspal. Vypadá to tam přesně tak, jak před 25 lety, kdy jsem tam dělal praxi. Teď jsem tam byl na školení a je to tam téměř stejné........bohužel a je mi to, jako pro příznivce této značky, velmi líto. A tatrováci už rezignovali. Trochu doplácí i na to, že auta jsou kvalitní a v lomech stále jezdí dempry 148...........těžká situace. Problém je, že žádná zahraniční firma moc nevyužije třeba technologii, je totiž zastaralá
Bejvoc_
Lidi nebojte práce pro schopné vždy byla a bude.
Z tatrovky odejdete, do Nošovic nastoupíte. Navíc si přidáte k praxi u nákladních aut praxi u osobních.
mi_golem
A co se vrátit k výrobě osobáků ?
Tatra dělala dobrá auta. Bohužel, to co zde vidím, když se staví dálnice, hloubí základy pro mrakodrapy, tak většinou to vozí nějaké velkokapacitní MANy nebo Mercedesy, ale žádná Tatra. Problém je asi v důvěře, nebo nevím, proč. Vždy je to o poměr cena/kvalita, technické parametry. Divím se, že v Rusku není o Tatry zájem. Pokud Tatra přichází o trh v oblasti nákladních vozidel, tak si umím představit, že by Tatra uměla dělat i osobní auta. Rozhodně bych tomu věřil víc, než nějaké KIA,Hnůjdaj. Je však třeba používat nové technologie, pěkný design, a dodržovat kvalitu.
Bejvoc_
Re: A co se vrátit k výrobě osobáků ?
Obávám se, že vzhledem k situaci v Rusku, zde není zájem o jakákoli nákladní auta.
sincos
Pocit z Tatry
Zdá se mi, že Tatra už moc konkurovat nemůže, jsou to pořád stejná auta, vývoje jsem si nevšiml. Ale všiml jsem si toho, že když jedu za Tatrou, musím si dát vnitřní oběh vzduchu, abych necítil ten smrad, který Tatra vypouští, na rozdíl od toho, když jedu za jiným těžkým náklaďákem od vlastně už kterékoliv jiné firmy. Proč by si někdo kupoval zastaralé, páchnoucí auto? Jen kvůli ceně? Nebo už vyvinula Tatra svůj motor, který nesmrdí? Pokud tam montuje Deutz, nebo co, stává se jen montovnou. A co servis? Fajn, Tatra je jednoduchá, ale i složitá auta se dneska až tak nekazí. I terénem už projede každý jiný náklaďák, výrobci nejsou hloupí... A pokud sedí řidič auta na pohodlném sedadle v klimatizované kabině, asi i udělá více práce, než v nepohodlném, zastaralém "veteránu." Žít z podstaty se dlouho nedá, moc se toho v Tatře zanedbalo, myslím. Možná byly nápady, kde tedy jsou? Asi proto je "hotovo." Ani pýcha na hodně staré úspěchy to nezmění. Realita je jinde. Je to škoda, ale je to tak.
Jiřik
Re: Pocit z Tatry
Že ty o tom víš jenom starý pšouk?
Proč si všímáš Tatry, jenom když jedeš za nějakou třicetiletou T148? Myslíš si, že stejně starý Mercedes nebo DAF by voněly? Ani náhodou a ještě by zdaleka nezvládly tolik práce jako ta Tatra. Všímej si raději novějších vozů TerrNo a Jamal - Tatra je je totiž JEDINÁ AUTOMOBILKA NA SVĚTĚ, která dokázala vyvinout vzduchem chlazený motor bez elektronického řízení, plnící emisní normu Euro 5
hany1
Než se přihlásíte do Hyundaie
podívejte se na jeho stránky! Hlavně diskuze!
štěnice ze strakovky
Re: Než se přihlásíte do Hyundaie
Z důvodu nefunkční podpory webgarden.cz a stupiditě části přispívajících dočasně pozastaveno
volotrk
Tatra 613
Takhle v Tatře většinou končily dobré nápady.
http://www.tatra700.cz/clanky/tatra-613-4-mi-long-electronic/tatra700.cz
prodigy77
Proc Hyundai jo a Tatra ne
Proc Hyundai jde dopredu a Tatra akorat preziva.... velice jednoduche. Protoze Hyundai ma od koncem Korejske valky kladne pominky na vyvoj a produkci. Bohuzel CSR a CSSR tyto kladne podminky zdedene z Rakousko Uherska vyhodila ven z okna. Tak misto aby kapital, knowhow a vyvoj se udrzely a vyvynuly pod kridla obcanu Cech a Moravy.... nestabilni ekonomicke a politicke prostredi uvnitr Ceskoslovenka vyhnalo nebo zplundrovalo veskery domaci kapital, knowhow a vyvoj. Tak driv jsme v tovarnach jako CKD vyrabeli cele lode (pro RU flotilu) ktere po kolejich se vozily k Jadranu kde se zmontovaly. Nyni to jedine co zbylo ze slavne CKD jsou haly v ruinach. Krasna ukazka uspesnost Ceskoslovenska.
avatar3
Kde jsou ti populističtí kecalové o montovnách!
Tito pseudopravicoví žvanílové dnes mohou za to, že v ČR je
nedostatek pracovních míst!
Santa1
Re: Kde jsou ti populističtí kecalové o montovnách!
Nebýt Hyundaie a jeho subdodavatelů, tak spousta lidí v okolí F-M a NJ žere trávu. Je spousta dalších okresů, kde takový zaměstnavatel schází, ale nepřijde, protože není a nebude dálnice ani daňová úleva.
Santa1
Zatím to nevidím na konec Tatry
Já myslím, že Tatra má celkem realistickou obchodní politiku a výsledky se ještě dostaví. Prostě trh, který by byl schopný absorbovat větší množství náklaďáků do extrémního terénu momentálně není, takže nabídka kooperací s využitím špičkových podvozků je asi jediná možnost. Na nějakou velkou expanzi to ovšem ani do budoucna už nevypadá.
Nedávno jsem četl článek mapující vývoj britských nákladních automobilek, které se nakonec integrovaly do jediné firmy - Leyland, aby nakonec skončily v rukou Indů - Ashok-Leyland, který mimochodem vlastní i Avii. Nákladní Tatry byly vždycky produkt pro extrémní podmínky rozvojových zemí, ale ty si už dneska chtějí vyrábět samy, takže tak asi skončí i Tatra, protože pochybuji, že tatrováckou koncepci někdo nechá zapadnout spolu s fabrikou v Česku.
BezPrace.com
CO propustit nejprve obchodního ředitele?
"Tatru posílá ke dnu nedostatek zakázek. Kvůli malému zájmu o nákladní automobily chce firma propustit minimálně 165 zaměstnanců....." - A kdo může za ten nedostatek zakázek? Ti propuštění zaměstnanci? Nebylo by smysluplnější vyhodit neschopného obchodního ředitele a celý tým obchodníků a zaměstnat profesionály, kteří pro firmu seženou zakázky a práci pro lidi?
-
Fakt se někdy bavím, jak neschopnost vedení odnášejí většinou zaměstnanci
TTRX
Re: CO propustit nejprve obchodního ředitele?
Rozhodně. A fabriku bude řídit nějaká soudružka od pásu. To už tu jednou bylo nemyslíš? Tatra je kapitola sama pro sebe
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Česká pošta testuje nové stejnokroje. Dodá je do tří set poboček v Česku
Zaměstnanci třech stovek z 2 900 poboček České pošty budou mít nové stejnokroje. Testování...
Investoři vyhlížejí půlení bitcoinu. Změnu jeho ceny teď odhadují jen stěží
Investoři do kryptoměn s napětím očekávají sobotní tzv. půlení bitcoinu, takzvaný halving. Při něm...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!