Do amerických obchodů se má nový nápoj jménem Coca-Cola Starlight dostat v pondělí. Dostupná má být v klasické verzi, ale i ve variantě bez cukru. Někteří zákazníci novinku zaregistrovali již před několika měsíci a na sociálních sítích se dělili o „teorie“, jak by ve skutečnosti mohla chutnat, informuje portál CNN.
Jako jeden z tipů zazněla malina, jelikož podle něj „rychlé vyhledávání na Googlu říká, že vesmír chutná jako maliny.“ Novou příchuť si vyzkoušel i americký youtuber Milo Pantone, ten v nápoji cítí „čokoládu a grahamové sušenky“.
Příchuť zůstává otazníkem
Americký výrobce nápojů příliš detailů k příchuti zatím neuvedl. Podle vyjádření společnosti je příchuť Starlight „inspirovaná vesmírem“ a má navodit pocity jako „při pozorování hvězd u táborového ohně“ a také „chladivý pocit, který evokuje chladnou cestu do vesmíru,“ uvedla společnost pro portál CNN.
Jde o první produkt nové globální inovativní platformy Coca-Cola Creation, prostřednictvím které bude společnost přinášet na trh limitované edice svého ikonického nápoje, které budou vždy inspirované odlišnými kulturními znaky.
Coca-Cola bojuje o přízeň zákazníků magentou. Uvedla nové obaly i příchuť |
Za účelem uvedení nápoje na trh se nápojářský gigant spojil s americkou zpěvačkou Avou Max. Fanoušci, kteří si nápoj zakoupí, mohou naskenovat kód plechovky nebo plastové láhve a díky tomu si na webu Coca-Coly poslechnout nejznámější hity této zpěvačky.
Podle portálu RTT News má být nová příchuť koly s načervenalou barvou dostupná také v Evropě i Asii, na trh by měla být uvedena v příštích dvou měsících. Na pultech má zůstat až šest měsíců. V Česku ji však zakoupit nepůjde.
„V Čechách ani na Slovensku není v plánu uvést na trh projekt Coca-Cola Creation. V Evropě Coca-Cola Creation plánuje v průběhu roku uvést na trh těchto pět zemí: Velká Británie, Belgie, Španělsko, Norsko a Rumunsko,“ upřesňuje Veronika Němcová, ředitelka veřejných vztahů a udržitelnosti ve společnosti Coca-Cola ČR/SR