Diskuze

Airbus dál vede nad Boeingem, získal objednávky za třicet miliard dolarů

Výrobce letadel Airbus v posledním roce značně těží z potíží, ve kterých se nachází jeho největší konkurent, Boeing. Po skandálu s letouny 737 Max se totiž aerolinky obrací právě na evropskou společnost. Nejnověji na dubajském leteckém veletrhu, kde firma získala objednávky za třicet miliard dolarů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

M55i75l73a49n 55Č52e52r69n93ý

19. 11. 2019 19:34

A co na to Greta?

3 0
možnosti

J74a68k11u20b 86F26i29l28i89p

19. 11. 2019 17:03

Zajímalo by mě proč airbus nevyužije tu obři montážní halu na a380 v Tolouse na a320. Samozřejmě je mi jasné, že se ty linky neudělají za 14dni. Nicméně ten výrobní program končí, zbývá něco dodat emirates.

0 0
možnosti
Foto

Protoze jeste musi dostavet prave ty A380 ktere jsou objenane :-)

1 0
možnosti

Gréta ještě výrobu letadel nenarazila? ;-D

3 2
možnosti
Foto

Doplnil bych jenom, že za omezením výroby A330 není nemožnost je vyrábět, ale neschopnost je prodávat. Je to problém známý už od uvedení A330neo jako hotového výrobku. Airbus to dlouhodobě řeší, jak změnit výrobní kapacity a ačkoliv mu fandím, tak musím uznat, že s tou A330 si nakakal do hnízda. Protože je to holt mezičlánek který teď nikdo nechce. Widebody, které si konkuruje s A321(X)LR (koukal jsem na jakých relacích je nasazován aktuálně, většinou do 6500 kilometrů a ta pro A330 může hrát jenom kapacita) a zároveň nedosahuje technologických kvalit (dolet a počet cestujících) A350XWB.

2 0
možnosti

J14a64k87u35b 30F44i23l88i92p

19. 11. 2019 19:42

Máte pravdu, ale je otázka kolik lidí přistoupí na dálkové lety uzkotrupim letadlem. Je tam každopádně určitá ztráta komfortu.

1 0
možnosti

Tak vidite, Borat se Boeingu neboji.

0 0
možnosti

J53o26s77e38f 68U65l83m72a17n

19. 11. 2019 16:25

Hmm, škoda, že když už nastala taková situace, tak to nijak nepomůže projektu A380. Na let A380 se prostě vždycky těším.:-)

7 0
možnosti

Museli by ho predelat na 2 motory. A to by byly takovy motory, ze by se nevesly ani pod kridlo A380 a pri zmene jejich polohy by potrebovali MCAS :-)

6 0
možnosti
Foto

jo bylo by dobré trochu na tom aeromotive trhnout, když chtějí Němci zlikvidovat automotive.

1 1
možnosti

P58e24t16r 89K12r29a64l

19. 11. 2019 16:22

At si je nechaj vyrabet u Boeingu. Mel by mit volne kapacity.

11 0
možnosti

A proč dle analytiků Reuters klesne současná rychlost výroby?

Dělníci budou unavení? :P

5 0
možnosti