- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Boeing lítá v daleko větších problémech i v Dreamlinerech:
Zajímalo by mě proč airbus nevyužije tu obři montážní halu na a380 v Tolouse na a320. Samozřejmě je mi jasné, že se ty linky neudělají za 14dni. Nicméně ten výrobní program končí, zbývá něco dodat emirates.
Protoze jeste musi dostavet prave ty A380 ktere jsou objenane
Gréta ještě výrobu letadel nenarazila?
Doplnil bych jenom, že za omezením výroby A330 není nemožnost je vyrábět, ale neschopnost je prodávat. Je to problém známý už od uvedení A330neo jako hotového výrobku. Airbus to dlouhodobě řeší, jak změnit výrobní kapacity a ačkoliv mu fandím, tak musím uznat, že s tou A330 si nakakal do hnízda. Protože je to holt mezičlánek který teď nikdo nechce. Widebody, které si konkuruje s A321(X)LR (koukal jsem na jakých relacích je nasazován aktuálně, většinou do 6500 kilometrů a ta pro A330 může hrát jenom kapacita) a zároveň nedosahuje technologických kvalit (dolet a počet cestujících) A350XWB.
Máte pravdu, ale je otázka kolik lidí přistoupí na dálkové lety uzkotrupim letadlem. Je tam každopádně určitá ztráta komfortu.
Tak vidite, Borat se Boeingu neboji.
Hmm, škoda, že když už nastala taková situace, tak to nijak nepomůže projektu A380. Na let A380 se prostě vždycky těším.
Museli by ho predelat na 2 motory. A to by byly takovy motory, ze by se nevesly ani pod kridlo A380 a pri zmene jejich polohy by potrebovali MCAS :-)
jo bylo by dobré trochu na tom aeromotive trhnout, když chtějí Němci zlikvidovat automotive.
At si je nechaj vyrabet u Boeingu. Mel by mit volne kapacity.
A proč dle analytiků Reuters klesne současná rychlost výroby?
Dělníci budou unavení? :P