Každé balení obuvi obsahuje originální kostky lega. Do každého ze tří proužků po stranách boty lze vložit tři kostky. „Tyto kostky je možné kombinovat, čímž si každý může přizpůsobit svůj vlastní styl na míru,“ říká Terézia Nagyová, brand manažerka značky adidas ČR.
Zároveň doplňuje, že zákazníci se nemusí bát nekomfortních pocitů při chůzi či běhu. „Kostky LEGO®️ plates se vkládají do vnější konstrukce boty a tím pádem žádným způsobem neomezují pohyb a ani netlačí,“ dodává Nagyová.
Tenisky není aktuálně možné na oficiálním e-shopu zakoupit. Podle Nagyové byly vyprodány v průběhu 24 hodin.
Adidas spolupracuje s výrobcem stavebnice od loňského října. „V roce 2020 spojil Adidas sily s LEGO na víceletou spolupráci s cílem vytvářet exkluzivní kolekce oblečení a obuvi, které podněcují tvořivost, inspirují hravost a podporují inkluzivnost,“ zmiňuje Terézia Nagyová.
Doplňuje, že kolekce spojuje funkční prvky s hravými designy a je stvořená pro aktivní životní styl plný hravosti a dobrodružství. Kousky jsou vhodné pro děti i dospělé. „Kolekce jsou zároveň rodově neutrální,“ uzavírá Nagyová.