Diskuze
Dráhy hlásí téměř dvoumiliardovou ztrátu, dluhy přesáhly 34 miliard
Děkujeme za pochopení.
J53a46n 16S21ů74r73a
Vážený pane Novotný. Najděte mi prosím jedinou věc, která je v té zprávě špatně. Pokud ji najdete, máte u mě prémii 1000 Kč.
S10t65a73n51i10s78l73a47v 80S28r24b44a
Tak pokud maji dluh(opisy) v eurech a vydaje v eurech a prijmy v korunach a nemaji to kurzove zajistene, tak to je na kriminal za nepeeeci radneho hospodare.
J39a51r20e22k 13K23a93l93i83v37o95d40a
ČD Cargo v plusu, no to se picnu...
J69a63n 75G11a43z63d61a
Dráhy jsou ve ztrátě - a to ještě dostávají proplacený skoro každý vlak do výše kterou si sami navrhli. Myslím, že pro začátek by stačilo je nenechat jezdit a dělat další ztráty tam, kde funguje soukromá doprava bez dotací.
A84l97a31n 15Ř78e94p15k42a
No jasně, to by se Jančurovi líbilo Otázkou je, jak by ta doprava pak vypadala.. Btw. Ve ztrátě nejsou jen dráhy.
J36a82r79o71m57í46r 19S16t42r50a77š80i40l 55S37t14.
Černý díry Česka!
Poslanecká a senátní sněmovna včetně těch vyžírků evropských, úřad prezidenta, Strakovka a jejich ministestva, různé dohledací jejich úřady, VZP, České kolejnice - dejte jim všem padáky - ale potáhnout po kolejích!!, pošta, ale i ředitelství dálnic a jiný státní pohrobci
To je dneska všechno odstrašující pro Čecha - pracujícího....
P34e14t86r 34P76r40a82t29e43r
Hlupák, který si říká ekonomický ředitel a neumí měnově zajistit obchody firmy, může existovat snad jen ve státní firmě. Platy by chtěli dorovnat, ale že jsou tito "manažeři" neschopní již nikdo neřeší..
R72a25d16e70k 23N67e21u13m64a48n92n
měnově zajistit se může proti ekonomickému vývoji - ne proti měnové reformě
M59a57r42t60i65n 82Š31v39a69n27c79a73r
JE TŘEBA ROZEBRAT ŽELEZNEJ ŠROT NA LOKALNICH TRATÍCH A PŘESTAT NESMYSLNĚ DOTOVAT TEN ZTRÁTOVEJ PROVOZ. SOUSTREDIT SE NA EFEKTIVNI PROVOZ PATERNI SITE...
J46a54n 44H22r46a90d
"Klíčový byznys, osobní doprava zůstává nadále ve ztrátě." -konec citátu. Chtěl jsem s dětmi v neděli jet ze Strakonic na Kubovu Huť a zpátky (změna v našich autovýletech). Po silnici je to cca 40 km (půl hodiny). na stránkách ČD jsem si našel jídní řád a cenu jízdného. Byl to pro mě šok. Jedna cesta trvá zhruba hodinu a půl a jednoho dospělého s dvěma dětmi (6 a 7 let) by to stálo 275,-Kč! Napište mi někdo, proč jet vlakem? Ztráta cca dvě hodiny času, (i když bych jej s dětmi ve vlaku uměl využít), finanční ztráta cca 80,-Kč, určité nepohodlí kvůli časům odjezdů. Jediným plusem by bylo, že si na Kubovce můžu dát pivo. Myslíte, že mám jet vlakem? Myslíte, že to ČD myslí vážně s lákáním cestujících? Podotýkám, že jsem si dobře vědom toho, že cestující "mého typu" ČD moc nezajímá.
M35i79r63e23k 28Z51á71v64o41d54n38ý
Pokud jde o rychlost, bylo by lepší si stěžovat na SŽDC.
J26a74r10o96s13l56a94v 54M97o17u36č15k53a
Ať se na mně idnes nezlobí, ale jaký má vliv nákup nových vozidel v € při změně kurzu na hospodářský výsledek firmy v roce 2013? Předně to není náklad, ale investice (v mezinárodní ek. hantýrce tzv. CAPEX). Odpisová doba kolejových vozidel je kolik? 10 let? Tak snížení kurzu koruny o 10% se v hospodaření jednoho roku projeví 1% z původně plánované hodnoty investice. Tedy investice původně 25 mil. Kč se zvýšila na 27,5 mil Kč a dopad do nákladů je potom 250 000 Kč ročně oproti plánu. Navíc by k té změně kurzu muselo dojít začátkem roku, aby to mělo vliv na rok 2013, ale ČNB intervenovala až ke konci roku pokud se nepletu. Takže nám pánové z ČD ve spojení s neználky z idnesu valí pěkné klíny do hlav. A proč? Aby ospravedlnili své bídné hospodaření? A tohle zdůvodnění jim dozorčí rada schválí? No potěš koště. Tady je vidět zač stojí tyhlety státní firmy. Česká pošta je stejný dáreček. Ty managementy by v komerční sféře nevydržely měsíc.
M24a57r66t19i14n 80K22r65e17j79č11í
za 25 mil nemáte pomalu ani drezínu, patrně Vám vypadly dvě nuly. A zrovna Česká pošta hospodaří ziskově.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Za zájezd jen čtvrtinu předem, navrhuje EU. Cestovky s tím mají problém
Premium Předem zaplaťte jen 25 procent a doplatek až čtyři týdny před odjezdem na dovolenou. Takový návrh...
Brusel vyčlenil půl miliardy eur na výroby munice, do Česka jdou tři procenta
Dva české podniky uspěly v konkurenci evropských obranných firem, které se ucházely o finanční...
Ruské tankery mohou způsobit ekologickou katastrofu, varuje švédský ministr
Švédský ministr zahraničí Tobias Billström varuje před ekologickou katastrofou, ke které by mohlo...
Google propustil 28 zaměstnanců, kteří stávkovali kvůli smlouvě s Izraelem
Společnost Google propustila 28 zaměstnanců, kteří protestovali proti smlouvě, kterou firma...