Ve firmě bude mít na starost prakticky to samé, co v RegioJetu, tedy hlavně provoz a rozjezd linky mezi Prahou a Ostravou. Bude na něj také napsána licence železničního dopravce.
Paroubek se rozhodl už na konci září odejít z RegioJetu krátce poté, co po téměř dvou letech příprav vyjely první soukromé nedotované vlaky mezi Prahou a Ostravou. "Není to rozchod ve zlém. Chtěl jsem celý projekt rozjet, teď je čas posunout se dál," vysvětlil Paroubek. V RegioJetu skončí na konci měsíce, hned poté nastupuje k budoucímu konkurentovi Českých drah i RegioJetu.
Mluvčí Jančurovy firmy Aleš Ondrůj Paroubkův odchod potvrdil. "Je to jeho rozhodnutí, které respektujeme," sdělil. Paroubkovu práci přebírá Petr Prchal, kterého do firmy přivedl a vychoval. Paroubek dal výpověď na konci září, jen čtyři dny po startu ostrého provozu.
Podle informací MF DNES však není za Paroubkovým odchodem jen splnění plánu. "Měl plné zuby nesystémových zásahů vedení a špatného systému řízení," říká zdroj MF DNES. Paroubek nechtěl tyto informace komentovat.
Nová posila Leo Expressu má ve svém profesním životopise už celou řadu důležitých firem z oboru - působil v Českých drahách, na Správě železniční dopravní cesty, krátce i v dopravní společnosti Veolia Transport.