Diskuze
Vlakem do Budějovic za hodinu a dvacet minut. Cestu zkrátí i nový tunel u Mezna
Děkujeme za pochopení.
A26r36n17o76š11t 90M92á90č13e
Zato trasa ČB-Brno, to je ňamka. 239 km rychlíkem trvala i se zpožděním 4 hodiny a 36 minut! V 21.století...
J96a96n 97P18e81t35e39r35a
Reálně máš tady dvacet významnějších tras..
M20i10l63a50n 15C41h43a78l58u27p48a
Na české poměry a vzdálenosti mezi zastávkami 160 km/h bohatě stačí. Hlavně když to bude jezdit načas a bezpečně.
Jinak pro zastánce vysokých rychlostí mám otázku: Kolik se ušetří minut při rozjezdu a dojezdu na úsecích Praha-Benešov 49 km, Benešov-Tábor 54 km, Tábor-Veselí 30km, Veselí-ČB 36 km? 10, 15? Já tu trať na 300 a více km/h za svých daní platit nechci. Stála by totiž min.10x tolik co ta úprava koridoru. Jen si všimněte u připravované první české TVR Ústí-Praha, jaký je křik, proč to nestaví v Litoněřicích a dalších městech ba i obcích po trase. Třeba takové Hrobce. Jasná zastávka!
R20a18d52e63k 11J46a37n39a81t16a
"Já tu trať na 300 a více km/h za svých daní platit nechci."
Však se v tomto směru žádná taková trať ani stavět nemá.
T52o57m35á57š 83L88e86t74a12v61k47a
Železničáři samozřejmě nic neprorazili.
J22a96n 73C51t88i83b20o94r
Mimochodem, nezapomnělo se na to, že IV. železniční koridor nekončí v ČB, ale pokračuje na jih do Rakous? Co trať ČB-Linec, uvažuje se aspoň o tom, že by se někdy v budoucnu začlo uvažovat o plánech na modernizování téhle trati? Nebo se tam navěky budou vlaky kodrcat jak za Ferdinanda Dobrotivého v trase koněspřežky?
J96i52ř73í 54Š79r94á53m42e95k
Úsek od ČB na jih již rekonstrukcí prošel, tedy je hotový. Zrychlit (výrazně) tuto část trati by znamenalo postavit trať novou, v jiné stopě. A to v blízkých desetiletích není reálné.
M70i54l95a56n 29V67o52l38e92k
Každý delší tunel dnes postavený bude trvale polykat velké peníze za monitorování provozu. Čeští cestující by to nikdy nezaplatili, počítají, že to bude dotovat stát, kterému ale nebudeme platit daně. Nesmyslný nefunkční model a ještě jsme zrušili povinnou matematiku z matematiky...
R31a51d55e14k 55J65a10n97a21t77a
Udržba tunelu je sice o něco dražší než údržba širé trati, ale zase je pak trať jako taková kratší. Navíc kratší a rychlejší trať šetří energii, náklady dopravců a čas cestujících. Tj. ve výsledku se to vyplatí.
T22o22m62á26š 44M18á18č98e82k
Pamatujete si ještě někdo jak dlouho už se tenhle koridor z Prahy do ČB staví.
Podle mě je to už minimálně 20 let.
Na 180 km je to celkem dost
V roce 2022 to bude hotové celé, nebo přibude jen další kousek ???
T80o77m87á44š 53M77á41č17e51k
Tak jsem si to našel.
Začalo se v roce 2005 a určitě se bude pokračovat i po roce 2023.
To je fofr to to sviští.
Mezitím už Čína stihla postavit trať do Tibetu.
Ten náš koridor bude ale možná dražší !
K64a77r16e97l 59A90d87á52m27e92k
Oni vlaky nezvládají při ted povolené rychlosti ...a chtějí 200km/h........kolik heliportů bude potřeba kolem trati pro přistání vrtulníků záchranky? I když v té rychlosti vykolejit...........to už začnou posilovat funebráci..
S95t18a53n80i83s75l30a83v 18H37ř61e47b20í67č68e57k
Dokud u nás nebude realizován jednotný evropský zabezpečovací systém (ETCS L2), můžeme na 200 km/h zapomenout. A to je pouze jedna z mnoha podmínek.
D24a42v17i11d 35Ř23e58h57á42k
Clanek jsem necet, ale z me prave probihajici cesty vlakem predpokladam, ze hodinu dvacet maji na mysli usek z Tabora, mozna Veseli..
T70o23m61á70š 37H90a90t24a13n
A to jeste pouze v pripade, ze vlak zazrakem nevykoleji.
P74a36v95e14l 67G33n92i33d78a
Ve světle posledních událostí na železnici by to šlo i bez tunelu - hodinu vlakem a pak 20minut vrtulníkem záchranky.
M89i26r66e47k 38O12r75á55l44e26k
Nevím proč jsem si vzpomněl na jihočeský expres České Velenice-Č.Budějovice.50 km za 1,5 hodiny.Místní tomu říkají ukrutánský rychlík.A Brno-Č.Budějovice je také neskutečný zážitek.A co tady jezdí z Prostějova do Červenky,tomu se říká hanácký šinkanzen,u Kaple se všichni modlí,aby ten děs nespadl z kolejí.
P66a81v59e94l 48K50ř14i16v32á46n98e69k
Ne, že bych chtěl obhajovat stav českých železnic, ale s tou jízdní dobou v úseku ČB - Velenice jste hodně mimo, cesta trvá zhruba polovinu. Každý spoj jede tuto trať za 47 minut, stačí se podívat na idos
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Dobré zprávy ze Španělska. Olivy se dočkaly vláhy, olej by mohl zlevnit
Sucho a neúroda vyhnaly loni ceny olivového oleje na rekordní úrovně. Ve Španělsku, které je jeho...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...