- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V 21. století ve věku informačních technologií se pár hejtmanů z ANO a Čunek domluví na tom, že zavedou zcela nekompatibilní systém železniční dopravy. Ideální způsob jak lidi vráti zpět do aut a ukázat, že kraje nejsou více než odkladiště totálních politických bezmozků.
"V 21. století ve věku informačních technologií" si každý může vyhledat spojení a koupit si na ně jízdenku pomocí informačních technologií. Stačí na to obyčejný chytrý mobil a připojení k internetu.
Tak já věřím tomu, že aspoň idos se v tom vyzná a bude možnost si přes něj koupit jízdenky na vybranou trasu od jednotlivých dopravců, případně IDS tak aby to navazovalo a neměl s tím člověk problém.
Jinak by mě zajímalo, jak se bude řešit situace, kdy kvůli zpoždění jednoho dopravce, nestihnu přípojný vlak jiného dopravce, kdy další vlak bude od jiného dopravce a já si na něj budu muset koupit jízdenku, takže kdo mi bude refundovat jízdenku na ten původní přípoj?
Dále spousta lidí bydlící na nějaké konkrétní trase zjistí, že doposud jezdili levněji díky kilometrové vzdálenosti a teď musí mít víc jízdenek a tudíž se dá předpokládat že výsledná cena bude o něco vyšší.
Skutečně skvělý tah od státu a potažmo krajů.
No cestování vlakem bude rozhodně větší dobrodružství než dříve :)
Tak já věřím tomu, že aspoň idos se v tom vyzná a bude možnost si přes něj koupit jízdenky na vybranou trasu od jednotlivých dopravců, případně IDS tak aby to navazovalo a neměl s tím člověk problém.
Tak tomu jsem se zasmál...
Aneb jak odradit co nejvíce lidí od cestování vlakem
Tak na to abych někam mohl cestovat vlakem, bych teď potřeboval vysokou.
Dost těžko, já ji mám, ale tohle mi hlava nebere..
Kolik se tím v jednotlivých krajích asi tak zabývá a přiživuje lidí?
Ministerstvo dopravy máme jenom pro D1?
To je chaos...
A místo fronty u pokladny v nádražní hale nebo v čekárně se vytvoří fronta u pokladny ve vlaku. Ušetří se za pokladní, její práci bude dělat průvodčí. Vše za jízdy v rozkymáceném vagóně. Kdo bude dělat práci průvodčího ve zbytku vagónu?
Ruší se vesměs pokladny, kde se nevybere tržba ani na nákaldy na provoz té pokladny. Což, jak jistě uznáte, je zbytečné provozovat.
Zvlášť v době, když je už i u ČD, které provozují i osobáky na venkově, třetina jízdenek prodaná online.
Ještě, že tu nemáme Transsibiřskou magistrálu, to by jsme museli mít na jízdenky batoh.
Jen pro zajímavost, Orwell byl žabař:
Všimněte si formulace "poskytnuté při zakoupení jednotného jízdního dokladu, jimiž MOHOU být jméno, popřípadě jména a příjmení, ".
Stanovuje to nějaký maximální rámec, co lze uložit, ale těžko tam dopravce bude posílat údaj, který nezná.
Pochybuji, že v tom systému reálně bude uloženo více, než je dnes potřeba pro nákup jízdenky online u ČD - tj. jméno a příjmení, protože to z e-shopem bude propojeno (e-shop ČD bdue schopen prodat toto jízdenku, aby pokryl cestu ČD-jiný dopravce).
Nejlepší bude vlakem vůbec nejezdit