Diskuze

Dvourychlostní železnice v Česku. Regionální tratě dostanou méně peněz

Stále intenzivnější diskuse o omezování exhalací oxidu uhličitého umožňují tuzemské železnici získávat z evropských dotací na rozvoj výrazně více peněz než mnohem špinavější silniční dopravě. Z obnovení zájmu o ekologičtější transport ale nebude těžit celá železniční síť.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jo, nemelo se na zeleznici kaslat, ted to bude stat vice z nasich penez a jeste pokud se penize nenajdou, tak nas to bude stat vic na silnicich diky kamionum...

0 0
možnosti

V98í21t 15J67ů63z11a

15. 11. 2019 13:38

Úplně vedle. Problémem nehlavních tratí není, jak staré motoráčky tam jezdí, ale především, aby se vůbec udržely, pak aby a jak často tam něco jezdí, a přiměřená rychlost, zejména odstranění omezení na 5 až 40 km/h na přechodech a přejezdech zabezpečených tak akorát houkáním a výstražnými kříži.

0 0
možnosti

To si zase nepleťte lokálky a regionální tratě.

0 0
možnosti

Z65d88e34n88e13k 72K17o46r46f

15. 11. 2019 11:11

Ono staci jezdit na trati RK Tyniste HK. Precpane Regionovy,pripadne 810, z Tyniste kupecka prastara co se musi do dveri kopnout by se daly otevrit...stiznosti u ČD hazeni hrachu na zeď....

1 0
možnosti

Česká železnice bude vždycky dvourychlostní. První bude pomalá a druhá ještě pomalejší...Rv

6 1
možnosti

I kdyby peníze byly, SŽDC je stejně není schopná rozumně proinvestovat. Takže o nic nejde

4 1
možnosti

Vladislav Židek. Co předvedli letos na 070? Numí včas postavit ani zastávku, museli dělat další nepřetržitou výluku nad rámec letní 2měsíční kvůli mostu v Neratovicích. Zastávka měla stát už v tomto jízdím řádu.

0 0
možnosti

Tak dlouhýý článek o tom, že nadlidi budou jezdit s klimoškou a socky v zetkách..

Je to jako v roce 1940 .. Hlavní - Rozumějte, my Němci si to udržíme, zařídíme a když bude potřeba i vynutíme.

No a vy, do kterého lágru chcete?

0 3
možnosti

J98a40n 41Č56e70k78a43l

15. 11. 2019 9:12

Protože mezinárodní tratě jsou narozdíl od lokálek zoufale přetížené, co je na tom tak těžkého k pochopení?

1 0
možnosti
Foto

Jisté je, že ty rozhrkané krabičky, které jsou na titulním obrázku, lidi do vlaků opravdu nepřitáhnou.

0 0
možnosti

A je to tady. Boskovice na modernizaci trati budou muset zapomenout ( jako megalomanie to působilo opravdu od počátku) ...

0 0
možnosti

Z té logiky vyplývá, že nejvíc emisí vyprodukují auty lidé, co jezdí mezi státy. 8-o

1 0
možnosti