- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No jo, nemelo se na zeleznici kaslat, ted to bude stat vice z nasich penez a jeste pokud se penize nenajdou, tak nas to bude stat vic na silnicich diky kamionum...
Úplně vedle. Problémem nehlavních tratí není, jak staré motoráčky tam jezdí, ale především, aby se vůbec udržely, pak aby a jak často tam něco jezdí, a přiměřená rychlost, zejména odstranění omezení na 5 až 40 km/h na přechodech a přejezdech zabezpečených tak akorát houkáním a výstražnými kříži.
To si zase nepleťte lokálky a regionální tratě.
Ono staci jezdit na trati RK Tyniste HK. Precpane Regionovy,pripadne 810, z Tyniste kupecka prastara co se musi do dveri kopnout by se daly otevrit...stiznosti u ČD hazeni hrachu na zeď....
Česká železnice bude vždycky dvourychlostní. První bude pomalá a druhá ještě pomalejší...
I kdyby peníze byly, SŽDC je stejně není schopná rozumně proinvestovat. Takže o nic nejde
Vladislav Židek. Co předvedli letos na 070? Numí včas postavit ani zastávku, museli dělat další nepřetržitou výluku nad rámec letní 2měsíční kvůli mostu v Neratovicích. Zastávka měla stát už v tomto jízdím řádu.
Tak dlouhýý článek o tom, že nadlidi budou jezdit s klimoškou a socky v zetkách..
Je to jako v roce 1940 .. Hlavní - Rozumějte, my Němci si to udržíme, zařídíme a když bude potřeba i vynutíme.
No a vy, do kterého lágru chcete?
Protože mezinárodní tratě jsou narozdíl od lokálek zoufale přetížené, co je na tom tak těžkého k pochopení?
Jisté je, že ty rozhrkané krabičky, které jsou na titulním obrázku, lidi do vlaků opravdu nepřitáhnou.
A je to tady. Boskovice na modernizaci trati budou muset zapomenout ( jako megalomanie to působilo opravdu od počátku) ...
Z té logiky vyplývá, že nejvíc emisí vyprodukují auty lidé, co jezdí mezi státy.