- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Situace je složitá a světlo na konci tunelu v nedohlednu. Situace jaká byla před krizí se už nevrátí. Bohužel nezbude z mého pohledu nic jiného než redukovat počet vozidel. Problémem budou leasingová/úvěrová vozidla. Banka je nikomu neprodá a bude vyžadovat doplatek, to je likvidační. Mít firmu postavenou pouze na příležitostné dopravě je sázka na jednu kartu a to je podle mého názoru špatná politika.
Ať zakonzervují autobusy a počkají na poptávku. Stejně jako letadla.
Kompenzace za zaměstnance pro které není práce ....
Nemají-li peníze, mohou podat návrh na insolvenci z důvodu Covid 19. Na dopravním trhu prázdné skořápky bez zaměstnanců chybět nebudou ....
Opouštějí řidiči? No však o je o ně na trhu zájem a nebudou doma za pár šlupek... Každopádně bych těm "dopravcům" nedal ani korunu... Vždyť to jsou většinou prázdné obálky plné autobusů na leasing...