Diskuze
Prales lemující koleje do Slavkova zmizí, naděje na obnovu trati ožila
Děkujeme za pochopení.
Damnedson
Vlakem
Jsem jezdil do školy. Protože jsem jezdil daleko, tak buď ve 3.14 nebo ve 4.07. Jezdil jsem i k babi na Kounici, nebo když sme s našima jeli třeba na výlet do Mariánek nebo Chebu, tak byl lepší vlak, protože autobus buď nejezdil, nebo jezdil bez přípojů, nebo poslední o víkendu max ve čtyři hodiny. V pátek nebo o víkendech býval vlak poměrně obsazený,kolikrát jsme i stáli před dveřma. Do Lokte to bylo 20 minut a do K. Jezu asi 26. Pokud diskutující níže znají stav, tak zcela jistě i profil trati.Při tom klesání (Ležnice-K.Jez a H.Slavkov-Loket předměstí)) se asi nelze řítit více než 40-50 km/h.Samozřejmě, nelze předjímat,jak by byla obnovená trať nyní využívaná. Vzhledem ke stále se omezujícím spojům AD, by to mohl být vhodný doplněk pro cestování po Lázeňském trojúhelníku.Pokud by byla linka vlaku: K. Varů (HN)-Chodov-Loket-Horní Slavkov-K.Jez-Bečov, přibylo by i turistů z oblasti Sokolova.Protože kdo chce třeba z Krajkové navštívit hrad Bečov, musí autem
Damnedson
Re: Vlakem
A ještě k té údržbě.Ty stamiliónové částky jsou podle mne výmysl a počítají s minimálně 50% marží a 20% všimným.Na ÚP ve Slavkově a Lokti je podle mne dost lidí, co by práci na vyčištění této trati vzali i za deset tisíc na tři měsíce. Navíc,ty pokácené nálety by šlo levně prodat lidem na otop, nebo firmě na štěpky či brikety.
Jo jinak mám pocit,že pod starou kotelnou (už zbouranou) nějací indiáni koleje asi ukradli.
icenzorův štvanec
Bohumil Zeman nemá zase o čem psát
a tak čas od času přinese donekonečna opakovaný nesmyslný článek, jak "prý svítá naděje" že se trať opět zprovozní. Když byla trať v 97 zastavena, postavil si a tom svou slávu ing. Tomíček z ČSSD , který dopkola vykřikoval, že ČSSD zajistí, aby trať, zastavená ODS, bude opět v provozu. Díky tomu se dostal do palamentu. Pak seděl v parlamentu 8 let a neudělal JEDINOU věc, aby trat zase byla. Ony jsou krádné kecy o možnosti její fungování, ale...trať by se dnes musela zcela zgenerálkovat a to znamená odhadované náklady 5OO milionu, ale při našich stavebníchumění by byly daleko vyšší, kdo na to má?
icenzorův štvanec
Re: Bohumil Zeman nemá zase o čem psát
Také šíleně pomalá jízda po trati - max 20 km, už dnes nikoho nebaví Ono jet do Lokte 30 minut, když autem jsem tamza 8 minut, autousem za 10, je veliký rozdíl. NAvíc pohodlí - vlak staví dost daleko od centra jak ve Slavkově, tak v Lokti, tak Sedle atd. Autobus zastaví prakticky všude na náměstí. Vlak by tak opravdu jezdil jen na superdrahé romantické vyjíždky, což údolíčko nabízí. Ale kdyby je někdo vozil na vznášedle, vyšlo by to levněji. Dnes většina ldí má své auto, to není jak za komoušů, kdy jich jezdilo jen pár a lidé byli na vlak odkázání. Tiuž na vlak z pohodlnosti nepůjdou. A kupodivu zajímavé je, že nejvíce řvou po obnovení trati ti, co jím prakticky nejezdí viz ten Tomíček
Trupman
Ceny za údržbu
To by mě zajímalo, kde SŽDC bere ty astronomicky částky, ktery kalkuluje za "údržbu" tratí. Vždycky to jsou miliony, ktery pak samozřejmě naúčtujou dorpavcům, ti to naúčtujou svým zákazníkům (MD nebo krajům) a ti pak mají záminku na zrušení tratě. Přitom SŽDC snad zaměstnance a techniku má, to jsou v každym posečenym kilometru započítaný i prémie pro menedžry?
icenzorův štvanec
Re: Ceny za údržbu
on totiž lidem nikdo na rovinu neřekne, jak jsou nákjlady na jakoukoliv tra`t obrovské. Nejde o to jen trat opravit, ale hlavně udržovat. A to by znamenalo další velké miliony dotací ze státu, vlastně pro potřebu pár jízd vlaku do týdne
Marťan
To je zajímavé!
A proč dráhy nevykácí pralesy téměř kolem každé tratě! Zejména provozované tratě by si zasloužily aspoň nějakou údržbu zeleně, aby se nestávalo,, že po každém větším sněžení nebo silnějším větru budou koleje zavalené popadanými anebo ohnutými stromy!
A proč se dělá sláva z toho, že dráhy se budou starat o svěřený majetek? To by snad mělo být naprosto normální, ne?
Kdyby se neschopnému generálnímu řediteli malinko snížil měsíční plat, tak by za to byl jeden pracovník údržby na celý rok! A tak by se dalo ušetřit na celém zbytečném ředitelství a zaměstnat normální lidi...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
MerkurXtip dává bonus 200 korun. Sázejte na své oblíbené sporty
Advertorial Sportovní sázení má dlouhou historii a je stále populárnější. Sázková kancelář MerkurXtip přitom...
Přísné a drahé. Na přílišnou regulaci už upozorňují i špičky české železnice
Premium Nářky nad složitostí železnice, kterou prodražují přísné normy, nejsou v tuzemsku novinkou. Ozývají...
Žádný personál ani jiný zákazník. V Česku roste síť bezobslužných obchodů
Minute Shop je nový koncept automatizovaných prodejen s nonstop provozem, kam zákazník vstoupí...
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...