Diskuze
Slevy a otevírání trhu zahltí české koleje, obávají se nákladní dopravci
Děkujeme za pochopení.
M98a41r69t60i76n 38K83o53l12a60c28e91k
Název žesnad je velmi příhodný pro kolejovou dopravu. Že snad dojedou
M15i82l32a23n 67C94h47a71l55u97p45a
Proč ty grafy začínají v roce 2008? To už byla krize a vše šlo už dolů. Jak to vypadá ve srovnání s léty utahování opasků a jak s léty budování socialismu? Možná, že se pak zjistí, že naše koleje zejí prázdnotou a bují jen administrativa. A obavy sdružení českých koloťuků je jen obyčejný lobbismus.
A36l51e89š 56P43e37l20i63k33á50n
Úředníci v olomouckém kraji vymysleli tzv. zóny pro autobusy. Tak na 6.5 km trase do zaměstnání mám 3 zóny, lístek za 26 kč tam, 26 kč zpět. Autobusy jezdí úplně prázné. Čím myslíte že všechni jezdíme, soudruzi. Ano, správně ,auty. Když vezmu 3 kolegy do zaměstnání a každý mě dá dvacku, tak sakra všechni na tom vyděláme. Akorát z našich daní dotujeme ty prázdné autobusy. Hádejte kdo vládne v olomouckém kraji. ANO , bude líp, že Oklešťku
R82a43d28e46k 62J43a26n91a80t71a
Pokud kvůli pár korunám řešíte spolujízdu, tak to jste teda pěkné socky.
Jinak snad nikdo ani nepředpokládá, že by se do práce mělo jezdit na jednotlivé jízdenky. Na to jsou určené jízdnenky časové.
Koukám do ceníku IDSOK a žádnou jízdenku za 26 Kč tam nevidím. 3 zóny stojí 22 nebo 28 Kč (podle toho, které) a odpovídající měsíční jízdneka 630 nebo 790 Kč, což dělá nějakých 16 resp. 20 Kč na jednu jízdu.
A12n78t30o61n63i19n 38U43r54b67a81n50e10k
Soudruzi se diví vrůstající poptávce . ČR byla vždy krizovatkou Evropy. Mimo 50 let komunismu. Je tristní , že se za 28 let tak málo událo kolem rozvoje a modernizace železniční sítě a dálnic . Hrůza
V95á43c18l86a81v 49K25r91a95j93č51a
Rád budu jezdit autobusem. Bohužel jedou 2 spoje ve stejnou dobu, jeden poloplný a druhý poloprázdný. Nestíhám je. Když jeden dali o 15 min později, po měsíci ho zase posunuli na původní čas. Takže mám na výběr. Buďto hodinu čekat anebo auto. Hádejte, co si vyberu?
R31a48d13e76k 14J61a30n79a74t35a
Jezdit těsně vedle sebe je oblíbená praxe komerčních dopravců. Když se nacpete 5 minut před sruhého, tak je šance, že nachytáte kromě svých cestujících nějaké lidi, co chtěli původně jet s ním a přišli dřív.
D92a34n97i76e19l 65D67r42á43b32e12k
Tak to je mi kluků z Metransu líto
O54d55s44t51r64a79n15ě83n78ý 40U24ž15i61v38a91t46e12l
R74a74d61e85k 86J59a88n25a26t25a
Jde i o studenty. A ti auty docela jezdí.
S37t82a87n15i79s74l59a16v 85Z37o19u55b37e72k
Zajímá mne jestli si už někdo z IDNES pisálků a vládních úředníků všiml, že RegioJet nenápadně a hlavně v tichosti zvýšil ceny jízdného ve vlacích na trase Praha –Břeclav (Břeclav - Praha) a cena je zvýšena i při jízdě na kratších trasách a je jedno v jakou hodinu jedete. Tady je jasný důkaz kdo zaplatí 75% slevu za dopravu na studenty a důchodce. RegioJet ceny zvýšil dopředu, aby nikdo nic nepoznal a neremcal, že po nastavení slevy 75% došlo ke zvýšení ceny jízdného pro poctivě pracující lidi. Jenže jako pravidelný cestující, který platí plnou cenu jsem si toho nemohl nevšimnout. Je rozdíl když cena jízdného Břeclavi – Praha v neděli stála 239 a teď 279 a to je cena za kreditovou jízdenku. Je otázka času kdy zdraží i ČD.
L51u95d77ě28k 46N47ě26m28e65c
Staňte se pisálkem! Budete z nich nejlepší.
J67a68n 70Ž25o67f95č55i35n
Ano, neuvěřitelně jsme zaspali v budování infrastruktury jak silniční, tak kolejové dopravy. Tam, kde ostatní investovali před X desítkami let, tak my nyní těžko látáme. Tam, kde ostatní dnes investují, my budeme za 30 let zase jen koukat. Někomu to přijde jako plácání penězi, ale i třeba ty vysokorychlostní železnice, přenosové distribuční soustavy a další oblasti se na západě rozvíjejí. Obdobně investice do obnovitelných zdrojů elektřiny. Taky jsme opět nejchytřejší a všechno umíme hezky kritizovat, ale západ investuje do technologií, výzkumu atd. Prostě točí peníze a my zas jen stojíme. Za několik let se nám opět budou smát.
A47l64e27š 56M95a52r18e34č85e78k
Tady je problém, že poslední masivní investice do železnice se děly v I. polovině roku 1945. Pak se na více jak 50 let ustalo a dnes se to dohání. Nikterak vysokým tempem a poměrně nekoncepčně. Koridory, které se opravovaly v 90. letech měly mít tři koleje....
M85i60r73o64s29l33a23v 44S62u20c95h78y
Tak nevím, asi žiju na jiné planetě. Když jsem chtěl dětem ukázat vlak, tak jsme u hlavní trati (jeden z mezinárodních koridorů) čekali celou věčnost, než nějaký vlak (asi o třech vagónech) projel. Když jsem já býval kluk, tak těch vlaků jezdilo nesrovnatelně více a vlaky se třemi vagóny člověk nepotkal. Zato to vše fungovalo bez automatiky, počítačů a elektronického zabezpečení.
D76a70v18i27d 30P46a19t58r90a19s
Mám stejnou zkušenost, přetížené tratě si představuju opravdu jinak. Taky mě dojímá, jak v době počítačů a automatiky DPP tvrdí, že už nejde přidávat spoje v metru ve špičce, kde jsou intervaly asi 1,5 až 2 minuty. Chápu, že to je problém u lidských řidičů, ale počítač by tam měl ty spoje narvat ještě čtyři. On je ale spíš problém v tom, že nemají prachy na další soupravy.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum
Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...