Diskuze
Arriva vyjíždí. Navoněná, bez palmového oleje a se žvýkačkami na záchodě
Děkujeme za pochopení.
A59n34t44o13n88í61n 84D26o14u49b43e47k
konecne sedadla i za sebou po 2 hura!
klimatizace je doufam samozrejmost
T33o38m 44J97u29r97e88č83k45a
Klimu to nemá. Ani stahovatelná okna, jen malé vyklápěčky.
O26n36d60r47a 55P84á14t43e50k
Jinak mi taky hlava nebere, že je to motorák...
Trať Praha - Benešov (dnes od Benešova po Hostivař) prošla optimalizací. Došlo ke kompletní rekonstrukci traťového tělesa, trakčního vedení atd...
Jsem opravdu ten poslední (a šanon výhradně mých stížností které k mému jménu ČD určitě má je toho dokladem) kdo by se zastával ČD či je nějak hájil.
Ale proč na tuto ,,ekologickou'' trať přichází konkurence s dýzlem je opravdu těžko pochopitelná věc.
O36n29d48r44a 70P92á38t42e74k
Konkurence přišla příliš pozdě.
V době, kdy se po trati pohyboval 40 let starý šrot pod lidovými názvy hajbna, žabotlam, cukajdó, panťák atd... a kdy dojezdový čas byl díky technickému stavu těchto v létě do ruda rozpálených povozů leckdy ve hvězdách - to mělo smysl. Dnes, kdy na trati jezdí moderní klimatizované city elephanty (byť občas také někdy s podivem klekají) je to trochu s křížkem po funusu.
Jistě Arriva má trasu projet o pár minut rychleji, s vodou a wifinou, kterou mi navíc zapne krásná stevardka...
No já nevím, ale stevardky na trati Praha - Benešov mi přijdou stejně debilní jako I. třída v elephantech ČD, kdy je jedno patro vyblokováno sedadly, na nichž někdo sedí jen velice výjimečně zatímco dole chudá lůza ve dvojce často stojí...
Hlavním přínosem tak tyto vlaky budou pro pravidelné cestující jež ovlivnilo idiotské rozhodnutí o končících vlacích ČD ve Stránčicích. A pak také bude vlak dobrý pro různé nahodilé cestující, turisty a kolaře.
Tím, že v něm nebude platit Opencarta a doplatkové kupony PID a také opravdu řídkým jízdním řádem jsou pravidelní cestující značně limitováni....
Já s nimi pojedu jen když budu opravdu spěchat a k nástupišti zrovna přisupí tento spoj, jinak ne.
M63i51r97o75s43l41a91v 90Z10i36k88m56u95n34d
Každý má možnost dokoupit si časový doplatek do jedničky a cestovat pohodlně. Roční při denním dojíždění znamená desetikačku na jízdu ... Končící vlaky ve Strančicích jsou vlaky posilové, které rozdělují 30 nebo 60 minutový takt ... podobné dopravní modely fungují "všude na západě", zejména ve Švýcarsku a Německu ... posilové vlaky jezdící zpravidla jen od pondělí do pátku jezdí ve zkrácené trase ...
M10i42l97a83n 65Z42a76c80h
Tak stevardy. Proc tomu zduvodneni neverim? :-)
T24o29m92a28s 60N27o15v63o92t14n16y
Hysterie okolo palmového oleje je úsměvná... není někde jejich nabídka občerstvení, jen pro zajímavost, kolik daleko horších potravin mají v nabídce, ale hlavně že bez palmového oleje? Jinak v ČR je systém nastavený tak, že tam kde je IDS nemají s nedotovaným vlakem moc šanci, IDS spolehlivě zlikviduje veškerou konkurenční nezaintegrovanou dopravu i když její služby jsou lepší než IDS couráky...
P96e82t68r 43S72e36j23k
Zelená propaganda palmového oleje a zasírání prostředí naftovými splodinami na elektrifikované trati !!!! To je na palici ???
R18a96d36e31k 96J90a80n15a17t24a
Stále je lepší dieslový vlak než autobusy či dokonce odpovídající množství aut.
V46l65a59s78t83i75m75i12l 21K75o33c45u91r11e95k
Ano je potřebné vylepšit spojení Praha - Banešov a zejména pak by bylo nutné, aby rychlík z Českých Budějovice v Benešově vůbec nestavěl. Jde nejen o zrychlení ale i kulturu cestování pro zákazníky, kteří jedou tuto trať celou.
R28a65d26e45k 34J83a86n89a90t55a
Dokud není dokončena modernizace 4. TŽK, tak tam vyšší vrstva než rychlíky nemá smysl.
K94a77r84e62l 98N58o89v40o86t34n52ý
No jsem zcědav, jak se vejdou do grafikonu? Na S9 jezdí co půl hodiny Čerčany/Benešov, do toho jsou vloženy vlaky s konečnou ve Strančicích a mezi nimi se ještě tlačí rychlíky Benešov Tábor ČB. Já tam tedy moc prostoru nevidím.
P30e23t16r 92Č40e61r60v89e71n14ý
Osobáky jezdí po půlhodině a rychlíky po hodině - tedy volno je před osobákem v půlhodině, kdy nejede rychlík.
M34i34r78o35s63l68a82v 39J59e74ž68e33k
Kdyby to byl alespoň opravdový vlak (lokomotiva s vagóny) a ne takováto tramvaj
J87i97ř90í 48E21r26b43e14n
Proč s sebou tahat mrtvé desítky tun železa, když ten motorák má mnohem nižší spotřebu, rychleji se rozjíždí i lépe brzdí...
M15a75r53t16i44n 13Š38t40r52o34s
Své zákazníky to mít bude, určitě lepší pokus než v Kralupech. Tady totiž nejsou integrované rychlíky, takže je to lepší pozice. Ale když nedokážou vyjednat integraci do PID, tak to stejně výdělečné nikdy být nemůže...
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Pěstitelé v problémech. Cena vína prakticky neroste a jeho spotřeba klesá
Spotřeba tichých vín, tedy ne šumivých ani perlivých vín, v České republice v loňském roce dál...
Parní Albatros opraví soukromá firma. Třicet let ho pak bude moci provozovat
Největší z parních lokomotiv patřící Českým drahám se dočká opravy a bude opět moci na trať. Na...
Komora: Loni přibylo žadatelů o podporu, farmy se rozdělovaly účelově
Po loňském spuštění tzv. redistributivní platby, tedy dotace, při které se vyplácí 3 500 Kč na...
Zemřel nobelista a průkopník behaviorální ekonomie Daniel Kahneman
Ve věku 90 let zemřel izraelsko-americký psycholog Daniel Kahneman, který získal Nobelovu cenu za...