Diskuze
Republika uzavírek. Některé úseky D1 dokončí stavební firmy v předstihu
Děkujeme za pochopení.
J21a82n 90C26h74o86d15u29r76a
tohle mě vždycky spolehlivě dostane ze splínu
O21d39s18t35r75a65n96ě34n22ý 63U52ž89i94v74a71t69e11l
M34a71r31e65k 63J36a22n64e23č10k82a
Ono už je v ČR tak nějak zvykem, že se něco na silnici uzavře a omezí, rozhodí značky a třeba i měsíce se nic neděje. Zřejmě aby si řidiči zvykli. Pak se objeví pár dělníků a velmi pozvolně se dají do práce, pokud to zase na nějaký čas nepřeruší, aby později v pozvolném tempu mohli zase pokračovat. Omezující značky ovšem nezmizí a jsou tam po celou dobu oprav a někdy se i na opravené silnici, tak nějak zapomenou. Jo ČR a rychlost oprav silnic
A82d69a57m 92B53e40c75h64n35ý
Panebože teprve 88km? A jak dlouho už to dělají? To snad není pravda... A víte co? V roce 2022 přijdou na to, že je potřeba třetí pruh, tak to celý rozkopou zase do roku 2030
R96o96m81a35n 87S74t54o68n92e95k
A to měli uzavřít celou dálnici na 3 roky?
O51d12s27t14r94a14n74ě16n57ý 12U94ž70i61v65a23t51e52l
P16e59t45r 64P98e16t43r
Ano. Pokud na ni bude takovy provoz, jako tehdy tak vydrzi i dele. Tehdy nejezdily kamiony a auto byla vysada jen nekterych rodin.
P13e36t89r 94G77r87i81v53a71l26s57k79ý
Ano, také mi vadí, že se nepočítá v harmonogramech projektu s prací v noci, značně by to urychlilo výstavbu (věc investora, tedy ŘSD). Také se mi nelíbí, že občas nevidím na stavbě žádný šrumec, ač si myslím, že technologická přestávka rozhodně neprobíhá (holt asi pracují rychleji než počítá harmonogram prací). Třetí pruh mi někde chybí, ne všude je však nutný (věc ŘSD, pozemků, atd.).
Na druhou stranu mám jako člověk, který do toho trochu vidí, pochopení ke spoustě věcem a jednou je i délka výstavby. Ono opravovat dálnici za plného provozu není sranda a prostě to nějaký čas stojí a má to i další specifika. Ale už jsem si zvykl, že tady lidi rozumí všemu. Máme celý národ hokejových trenérů, stavebních inženýrů, nových guvernérů ČNB, jen ti, co v tom daném oboru pracují, jsou nemakačenka, nerozumí tomu, atd. A ať řekne odborník cokoliv, tak jde na ruku stavebním firmám a určitě z toho něco má.
Zavedení třetího pruhu po celé délce dálnice chtějí všichni "odborníci", ale to, že v Česku neumí ve 3 pruzích skoro nikdo jezdit to už neřeknou. 80% aut v prostředním pruhu, ač je v pravém prázdno je toho důkazem (u stoupacího je to v zákoně nejednoznačné, ač si myslím, že by se využívat měl). Doufám, že s přistavěním třetího pruhu budete stejně křičet za striktní pokutování tohoto nešvaru. Stačili by na to kamery. Myslím, že za tu sumu peněz (a že by byla velká) bychom mohli lehce smáznout deficit nebo opravit stovky okresek navíc.
Potřeba třetího pruhu rozhodně není nutná všude.
Netvrdím, že vše probíhá ideálně a i já v tomto musím jezdit, ale házet na všechno špínu a kritizovat něco, čemu zhola nerozumím také není řešení.
Jo a pro šťourali nejsem volič ANO.
L36u45d25ě22k 46N31o47v19ý
88 kilometrů za 5 let? Ve 21. století je to směšné tempo a ne něco, čím by se měl ministr Ťok chlubit kudy chodí..
R56o41m51a95n 82S10t68o23n79e38k
Uzavřít celou dálnici na jednou by zpusobilo dopravní kolaps
M67i40c80h52a13l 76B89r73ň82á40k
Moc se těším na to, až dokončí opravu od Ostrovačic po Brno a následně zjistí, že ty tři pruhy tam jsou opravdu nezbytné a rozlohou to znovu...
K74a97r93e58l 42W86i37n98t17e78r
Opravdu nedokážu pochopit, kdo v PS brání přijetí takových zákonů,které by konečně zrušily možnosti ekoteroru, které nastavily naše slavné "tradiční a ještě k tomu demokratické" strany. Kdo zatímto byznysem stojí ? a kdo tu bandu financuje ?
O59d43s92t48r88a10n70ě52n79ý 33U77ž49i96v96a11t84e17l
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Portál iDNES.cz čte od nepaměti. Petr je dalším výhercem týdenní Megahry
Jarní Megahra o peněžní prémie na portálu iDNES.cz pokračuje a po pondělím losování má již pátého...
Buď vysaďte nové stromy, nebo zaplaťte až půl miliardy, dozví se developeři
Premium Pokud nebude možné vysadit nové stromy ve městě do kilometru od pokácených, zaplatí developeři...
OBRAZEM: Tahle stavba odsýpá. D4 do Písku dokončuje až přes tisíc dělníků
Tisícovka dělníků na stavbě v jeden moment. Během náročnějších prací jich ale na rozestavěných více...