Sedmdesátiletý Brit pracuje v Emirates od roku 1985, kdy se stal vedoucím oddělení plánování letecké dopravy, a je jedním ze zakládajících členů celé společnosti. Jejím prezidentem se stal o osmnáct let později v roce 2003. Během svého působení proměnil začínající společnost v leteckou velmoc a její domovské sídlo Dubaj proměnil v cestovatelskou spojku mezi Asií, Tichomořím, USA, Evropou a Afrikou.
„I přes válku, ekonomické recese, nestabilní prostředí v odvětví, přírodní katastrofy i katastrofy zaviněné člověkem, Tim dokázal vést Emirates pevnou rukou a správným směrem a vybudovat společnost, jakou je dnes,“ řekl na Clarkovu adresu předseda a generální ředitel Emirates Airline & Group šejk Ahmed bin Saeed Al Maktoum pro Bloomberg. Clark podle jeho slov bude ve společnosti stále důležitý a bude vykonávat funkci poradce.
Během své kariéry Clark čelil mnoha výzvám. Jednou z nejzásadnějších byl začátek dlouhých mezinárodních letů nízkonákladových společností. Právě ty byly do té doby výsadou velkých firem, jako jsou Emirates, a s větší životností malých letadel při dlouhých letech hrozilo riziko úbytku pasažérů pro velké aerolinky. Právě proto se Emirates semkly s dalším dopravcem vlastněným dubajskou vládou, nízkonákladovou společností Flydubai.
Dalšími zlomovými momenty jeho kariéry, kde musel prokázat, že je tím správným lídrem, bylo období po teroristických útocích 11. září 2001 a poklesu ceny ropy v roce 2008. Nejnovější obtíží je pak celosvětové zpomalování ekonomiky, geopolitické napětí a obchodní války, které podle Clarka povedou ke snížení poptávky po letecké přepravě. Dojít by k tomu mělo v příštích dvou až třech letech.
Podle dubajského deníku Khaleej Times, který jako úplně první zveřejnil informaci o Clarkově odchodu do penze, jsou možnými kandidáty na šéfa Emirates dosavadní provozní ředitel Adel Al Redha nebo obchodní ředitel Adnan Kazim.