- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Inženýři v Boeningu si asi drbou hlavu, udělat z vyzkoušené a spolehlivé 737-800, nepovedenými nástavbami ,nevyvážený hybrid 737 MAX 8-9. To letadlo nikdy nebude spolehlivé.
muj fotr byl stara sokolofna ... viz: „Primárně se to bude týkat především počtu frekvencí u některých destinací, které jsou operovány vícekrát denně,“ řekl iDNES.cz mluvčí dopravce Vladimíra Dufková. ... nejen zhovadile zneuzivani cizich slov, ve snaze vypadat vznesene, ale navic se dovidame, ze vladimira dufkova je chlap ...
a jen tak na okraj: b737 max (jak 8, tak i 9) se blizi vydani zatim castecnych povoleni americke faa k navratu do zivota (castecna recertifikace, abych drzel krok s inteligenty) ...
jj, optimismus není na místě.
Ta letadla už nikdo od vzduchu nepustí, a půjdou rovnou do šrotu.
wishful thinking
od nekoho, kdo nejradsi nejake tupolevy
7 jich mají - nelítají, 8 mají převzít do začátku sezony - ty už také nepoletí.... Popravdě přemýšlím, jestli i když Boening najde řešení a opraví chuby, jestli daný model vůbec někdy ještě poletí. Osobně, kdyby to pořešili řádově do června a v červenci mi ho cestovka přiřadila do mého přeletu k moři, jestli bych daný lež využil.
Ale využil. Stejně sedněte do toho co vám přistaví na stojánku a nebudete protestovat. Už vidím jak přijdete na letiště a u nástupu si všimnete co tam stojí a otočíte se
Mám číst zprávu tak, že obvyklá dvouhodinová zpoždění TS z turistických destinací v létě ještě narostou?
Ale běda, chtít pak po nich kompenzaci. To budou dělat tradiční mrtvé brouky a reagovat až na žalobu.
...a jak se dostanou frajeři v nátělníkách do toho Tuniska???
Řekl bych, že zvolí jinou osvědčenou klasiku - Chorvatsko.
nejsou v Evropě/ve světě letadla, které by si do vyřešení problému s Maxem mohli půjčit?
Na sezonu? Moc ne asi ne. Navíc nejsou jediní, komu uzemnění MAXů udělalo čáru přes rozpočet, že jo. Je pravda, že padl WoW Air, tam by možná něco bylo. Ale kdo má navíc, už má určitě domluvené půjčení a o ty ostatní se poperou. Navíc, když vám nepůjčí zrovna 737NG, možná Classic by prošel, tak je to Smartu k ničemu, protože nemá posádky na tohle. Musí si to vzít komplet.
Zajímavé je, že v situaci, kdy jich očividně chybí letadla, jdou A319 od ČSA pryč. Nevím teda jak konkrétně, na jak dlouho a tak, ale tři už jsou půjčené Brussels včetně posádek. Bych čekal, že si je podrží. Lepší než drátem do oka. Možná už je slíbili a nemohli couvnout.
Pardon. Melo byt plus :-(