Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M43i84l25a98n 59Š64i69p53l61a 2433716728

No neblbněte...je teprve 29.3...April je až 1.4..:)

Tady se daří budovat tak maximálně rychlotunely..:)))

+57/0
doporučit
29.3.2019 5:49

J82o49s14e70f 86T24e82i46c57h84e21r49t 5807342223680

Zatím bohužel platí, že co se nepostavilo za Rakouska to není.

+34/0
doporučit
29.3.2019 6:53

P61a41v38e73l 52R81o82h46á48č71e88k 8314191937225

Já myslím, že VRT by měli navrhovat především lidé, kteří už za sebou mají nějaké hmatatelné výsledky na poli regionální a nákladní dopravy, takže určitě ne takové instituce jako Skanska (Ministerstvo dopravy), AŽD (SŽDC), a už vůbec koordinátor tramvají a autobusů Kordis či Jihomoravský kraj.

Takoví Rakušané nám v roce 1870 na dvoukolejném spodku postavili paralelní trať Brno - Hevlín - Vídeň, která u nás 1x a v Rakousku dokonce 2x křižuje dálnici. A co myslíte: Na rakouské straně plná elektrifikace, částečné zvojkolejnění, hustá osobní i NÁKLADNÍ doprava, U VŠECH STANIC A ZASTÁVEK SBĚRNÁ PARKOVIŠTĚ, všechny S-Bahny projíždí přes centrum Vídně, nikoli přes HBf.

A co vymyslela firma ČSSD/ANO u nás? Osobní taktová doprava končí z rozhodnutí kraje v Bohuticích, takže dále na jih už jenom ČSSD-friendly autobusy, cestující parkují v příkopech, regionální nákladní doprava téměř neexistuje kvůli zahlcení trati osobními vlaky, a všechny polské, ukrajinské a pobaltské kamiony tranzitují po dálnici přes Brno, zatímco Švýcaři vozí kamiony ve směru sever-jih elektricky na RoLách, a těžce na tom vydělávají. A teď ještě mafie zavřela na 1 ROK zcela nesmyslně Brno, nasypou do toho 2 miliardy a za pár let to budou bourat, a cpát cestující z vlaků do tramvají.... ;-(

Jediné, co se mi v ČR začíná pomalu líbit, je změna přístupu k železniční dopravě v Praze. I z tohoto článku je totiž zřejmé, že pomalu začínají chápat, k čemu je železniční doprava dobrá, a začínají uvažovat jako Curych či další moderní města před 50 lety. Takže jestli se tohoto trendu budou držet, za dalších 50 let mohou začít uvažovat i o VRT v České republice...

+48/−3
doporučit
29.3.2019 6:42

F65r73a63n18t54i71s62e90k 15H49a95v59l47i67c24e47k 4243882286486

Jeden den v redakci iDnes.

“Šéfe, chybí nám článek do dnešního vydání.”

“Napiš něco o rychlodráze.”

:-)

+26/0
doporučit
29.3.2019 6:59

F19r41a54n74t61i87s14e76k 44H74a67v62l12i54c68e49k 4563942966326

Rychlodráha, pražský okruh, vlakové spojení na Ruzyň jsou jsou takové české dopravní jitrnice co svět neviděl. Na iDnes o nich píšou snad už od doby objevení internetu.

+18/0
doporučit
29.3.2019 6:50
Foto

P83e11t89r 90M76a95c51h22á50č62e93k 9567964953

Dobré ráno, milé děti :-).

+18/−1
doporučit
29.3.2019 5:46

M47a34r88t97i23n 27Š86u38l27á45k 1286247720981

Neměl článek vyjít až za tři dny ?

+14/0
doporučit
29.3.2019 7:02

M60a44r69t29i77n 91R78a21c18e70k 8721710950364

Mile deti, ted se posadte a poslouchejte, rekneme si pohadku o tom, jak u nas budou jezdit rychlovlaky.

+16/−2
doporučit
29.3.2019 8:52

P80e92t61r 27B10r17o97ž 8712534186704

Studii zpracovalo oddělení báchorek a pohádek, v kooperaci s oddělením sci-fi SŽDC.

+13/−1
doporučit
29.3.2019 8:25
Foto

R18a34d69i83m 12K62r58o59u32t96i77l 7630431216369

Tak, jak tu všichni jsme, se těch vysokorychlostních tratí nedožijeme, takže buďme všichni v klidu.

+9/0
doporučit
29.3.2019 7:17

Z75b68y41n20e85k 14P55r23o66k30o18p 1475310204813

A dožijeme se vůbec toho, že tam skutečně budou nějaké vlaky jezdit???

+9/−1
doporučit
29.3.2019 9:02

P37e70t57r 34D83r18a13p82a10l 4884681433

je sranda operovat dnešními cenami u něčeho, co bude v provozu možná za 30 let

+9/−1
doporučit
29.3.2019 8:37

O30t69t64o 49P45o73s86p44í77š48i38l 4964475657378

Trasa českého rychlovlaku: "Navěky na papíře (v pohádkách)"

+9/−1
doporučit
29.3.2019 5:56

M88a95r37e50k 84J75a66n 2813822834642

Další olmalovánky bez dat o realizaci.

+9/−1
doporučit
29.3.2019 5:42
Foto

L27u44k57á12š 81N31o55v34o96t86n40ý 6276607558418

Já bych byl v klidu. Než se u nás kopne do země a dostaví se, tak nejspíše stejně už bude reálně vynalezený teleport a problém se vyřeší sám. :-P

Jak dlouho, že už stavím železnici na letiště? A to je jenom "blbá" lokálka.

+7/0
doporučit
29.3.2019 11:53

J24i62ř83í 23P56o44k78o16r44n44ý 2602794477492

....z pohádky do pohádky....

+6/0
doporučit
29.3.2019 8:02

E78r84i87k 81L63e90v13i78n59s14k79ý 8931654443815

My už máme ministerstvo pro science-fiction?

+9/−3
doporučit
29.3.2019 9:00

A63n97t50o20n66i25n 21N49e67m30e80c 5138877233320

Diskuze je zbytecna, nikdo z diskutujicich SE rychlovlaku nedozije

+5/0
doporučit
31.3.2019 15:34

P40e97t21r 78T10y78č25k49a 6975672279722

Nemělo by to spojovat hlavně krajské města? Hradec, Pardubice, Olomouc, Zlín mimo trať?

+5/0
doporučit
29.3.2019 6:59

M69i89c80h12a28l 28Š48i53l88h17a58v98ý 9686902816346

"Lidé citliví na cenu" = Lidé uvažující. Zaměstnavatelé i stát jsou také velmi citliví na cenu práce

+5/0
doporučit
29.3.2019 6:04

S64l16a20v93o11m98í91r 79Š57t93ě89p45á48n 1978464492244

To by mě zajilo co za experta tvrdí že více lidí obslouží varianta ktera mine krajské město než ta co jim prochází

+8/−4
doporučit
29.3.2019 6:55

J20o11s32e50f 67K92u25b26e68š 9855755409954

Jižní trasa by řešila ten problém, že přes Vysočinu nevede žádná pořádná trať (a o krajském městě to platí dvojnásob). Navíc řeší z části i směr Praha Budějovice nebo při využití stávajících tratí (a jejich modernizaci) by mohla řešit i relaci Praha - Znojmo, České Budějovice - Brno...

+5/−1
doporučit
29.3.2019 9:34
Foto

R40a58d70e73k 20H33a74n48k62a 8886557129653

Je mi 36. Nemám šanci se toho dožít.

+6/−3
doporučit
29.3.2019 10:25

J53a18r34o89m18í13r 70M39a17r41t87i35n60e86k 1359833862786

Jenom pro srovnání. Podle čísel náklady na 1km vycházejí zhruba na 800 milionů za kilometr. Čína staví 1km za polovinu a postavila za posledních deset roků

28 000 km rychlodráh s rychlostí 350 km/hod

+7/−5
doporučit
29.3.2019 6:39

P46e22t59r 67V37e46p51r12e27k 3974388162

Na vzdálenosti do 200km je rychlovlak docela zbytečný, i dnešní rychlíky jezdí rychlostí 140-160km/h. Rychlovlaky mají smysl při větších trasách a zastavovat by měly ne na kratších úsecích, než je 100km. Pro malou ČR mají rychlovlaky smysl, pokud půjde o mezinárodní expresy, Např. Hamburk-Berlin-Praha- Wien (Budapest) nebo Praha-Brno- Ostrava-Katowice-Lodz -Warsava. Na tratě typu Praha-Kolín-Havl.Brod- Brno-Přerov- Hranice-Ostrava to je nesmysl, to dnešní rychlíky, které se také zrychlují, zvládnou slušně taky.

+9/−8
doporučit
29.3.2019 8:40

Najdete na iDNES.cz