Diskuze
D1 chtějí opravovat i Kazaši, spolu s Italy nabídli nejnižší cenu
Děkujeme za pochopení.
D29a67v39i87d 16K17o48p66a32l
Jasně, nejnižší cena "je tou pravou zárukou". Chjo, kdy se to smýšlení čechů změní. Čím nižší cena, tím nižší kvalita, tím nižší mzdy dělníků na stavbě, tím nižší motivace dodržovat technologické postupy na 100%.
L57u43b98o87š 39R33y97c73h98n40a
Ano Geosan je zárukou toho správného tunelu. To se budou dít věci. Hlavně bych chtěl vidět procenta subdodávek. Kazaši 100% geosdan fakturuje. To jim jde.
S17t42a75n16i65s30l25a46v 63C47h55y72t77r78a
Po mnoha letech v Itálii musím konstatovat, že italové dálnice umí. Pokud bych je např. srovnal s pracovním tempem u nás, tak dokážou fakt máknout. Silnice dělají 24h denně a nevymlouvají se na tmu atp, jako u nás. Navíc si tam nikde nepamatuji cedule typu "technologická přestávka, musíme to udělat, pracovní doba od-do" atp. Prostě se tam makalo při plném nasazení, vedro nevedro. Tady si firmy rozdělají x silnic najednou, kde se nemaká jenom proto, aby se mohlo hodně fakturovat.
T81o17m75á56š 64D36v46o69ř92á48k
Ještě jsem neslyšel přirovnání: "Maká jako Ital."
P50a70v11e86l 20N91o48v23á53k
Geosan? :-))) Se divím, že kvůli tomu nezaložili nějakou novou firmu, jak je to obvyklé.
L66u92b70o52š 60R72y67c89h70n83a
Oni založili v Kazachstánu, protože tady jsou už profláklý.
A29d75a84m 65J29a16k32e57š
Kazaši dodají technologii, jsou v tomto oboru špička. Italové to budou řídit, obdobně jako vlastní hospodářství. Češi to pořeší finančně, žádný rozpočet přece není tak velký, aby se nedal dokonale rozkrást. Toto bude kvalitní projekt .
V51i18k72y92r 46B49o37h65u94m28i37l 35S70t98r42a29n21s85k20y
Pokud to postaví Italové za ze peníze z Kazachstánu, tak bych se obával jen té české firmy, co v tom holportu chce být také....
F64r24a82n96t45i75š84e73k 72N65o14v80o80t87n44ý
Ťok nám vysvětlí, že levné je špatné a doporučí firmu dala vyšší - ale všimné.
T96o15m79á72š 55K31a25p94l77a48n
No popravdě nerozumím, jak by to mělo fungovat. Kazašští dělníci zde samozřejmě nemohou pracovat, nejsou občané EU. Tj. museli by si najmout stejně české dělníky (resp. ty, co tu už mají pracovní povolení). Navíc i kdyby dostali výjimku, tak samozřejmě to není pro stát úspora, když dává práci cizinci a čechovi pak musí platit dávky.
Stroje - OK, museli by je sice dovézt, ale dokážu si představit, že mají u nich problém, že se jim tam nevyužité válí, takže by to pro ně mohla být úspora. Případně si samozřejmě mohou půjčit od českých firem, ale tam by neušetřili.
Materiál - betonárky, cementárny, pískovny ... se používají ty nejbližší, jinak se to nevyplatí vozit a tam opět budou mít spíše výhodu české firmy, které tam nakupují častěji. Navíc je samozřejmě třeba znát nějaké místní specialitky, aby třeba nekoupili bobtnající strusku, viz problém u Ostravy.
Krom toho jsou samozřejmě v ČR trochu jiné normy atd., což samozřejmě českem nepolíbená firma nezná a bude jí trvat a stát $$$ tyhle znalosti získat.
Ale jestli nabízí stejnou kvalitu, záruky, dobu realizace .... za nižší peníze, tak jen do toho. Jen doufám, že si stát tentokrát hlídá kvalitu, aby se neopakovala situace s ostravskou dálnicí. Aby pak Kazaši nebyli jen bílý kůň nějaké české firmy, která nechce riskovat zařazení do seznamu nespolehlivých firem a prostě při prvních potížích by shrábli prachy a neřešili záruky atd.
V62i45k23y29r 43B64o54h43u94m67i42l 67S21t37r26a60n74s63k10y
Podívejte se jak stavěla ta česká firma např. v Tunisku
T90o46m55á46š 36M12a37c48e47j39k88a
Šaškárna jménem D1 pokračuje. Asi 25 let se ví, že ta dálnice je přetížená a kapacitně nestačí, vždyť když je špička, ta se ta auta na tu dálnici pořádně ani nevlezou a je to čím dál tím horší. A teď když byla možnost postavit při opravách 3. stopu po většině délky tak se to to nedělá. Co ty chytrý hlavy na ŘSD a ministerstvu dopravy dělají, když za takovou dobu nejsou schopní ani naplánovat pořádnou modernizaci dálnice?! Udělalo se to jako většina věcí z jejich provenience; polovičatě, aby se neřeklo, že se nic nedělá.
K10a58r47e85l 30J12o38u92r51a
Kazaši ??? viděl jsme je na stavbě - všechno se pak předělávalo!!
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Česko může být vzorem racionálního přístupu k závislostem, říká adiktolog
Oblast závislostí nepatří mezi priority, které by politici kandidující do nadcházejících voleb do...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...