Pátek 24. září 2021, svátek má Jaromír
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 24. září 2021 Jaromír
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V31l80a61d55i30m79í80r 45F85i87b90i86g68e58r 5144301701264

Do 9 let jasně;-D. A kdy bude start toho 9letého termínu. Za tu dobu tu ani nevyřídí stavební povolení.

+10/−1
doporučit
29.7.2021 7:20
Foto

R17a35d71k16o 44K31ř35i75v34á84n12e97k 7110323445640

Do Mnichova. Pěkná myšlenka. Ovšem zahrnuje úsek Praha - Beroun, který stejně nemá jinou alternativu, než paralelní novou trať a před ním tento záměr strká hlavu do písku. Stávající trať pro příměstskou dopravu, která tam po modernizaci může jezdit se špičkovým intervalem podobným metru, a novou trať pro expresy a nákladní dopravu. V údolí není místo, takže nakonec každá varianta bude víceméně tunelová. Snad to už pochopil i Ing. Kvizda z Masarykovy univerzity, který kdysi proti tunelové variantě psal plytké agitky, aniž by nastínil jiné řešení. Snad ponechání stávajícího stavu:-)? Čili vlaky z "nové" trati z Německa se budou celý den někde štosovat a z Berouna do Prahy a naopak pojedou v noci. Ve dne není kapacita, muselo by se sáhnout na příměstskou dopravu. Takže zboží hurá do kamionů nebo lidi do aut či busů. Další příklad: poměrně významná Příbram a okolí dojíždí do Prahy autobusy a auty. Motoráky Arriva přes Rudnou jsou pravěk mimo časovou realitu.

Po lehké modernizaci useku Příbram - Zdice a tunelu do Prahy by byl vlak významně rychlejší, než auto. Těch synergií i ve vnitrostátní dopravě je dost.

Nemusíte se mnou souhlasit, ale nejdůležitější částí úvah trati do Mnichova by mělo být urychlené řešení úseku Praha-Beroun.

+7/0
doporučit
29.7.2021 9:19
Foto

A53l30e96š 18B91a28l70o63u83n 3565428359585

Vtip! Do devíti let - OK ALE OD KDY do devíti let?

+6/0
doporučit
29.7.2021 6:43
Foto

K87a56m92i14l 79J57i80n38d10r54a 3843301451770

Je to neuveritelna neschopnost a diletantismus ceskeho statu, ze ta trat uz 9 let nestoji. Nemecko je s velkym odstupem nasim nejdulezitejsim obchodnim partnerem, a my s nim mame pri delce hranic pres 800 km 1 slovy jednu prakticky pouzitelnou trat pro dopravu zbozi!!! Co se tyce osobni dopravy, je to take tragedie - napr. vlaky Berlin - Viden nas uz objizdeji mnoho let, prestoze musi jezdit delsi trasou.

+3/0
doporučit
29.7.2021 9:30
Foto

M81i44l62o52š 35T42r47p61i94š38o51v55s52k50ý 7252735181728

Jednokolejka ?

+2/0
doporučit
29.7.2021 6:28
Foto

P46a28v41e79l 31M50a29t93o44u20š67e10k 8609408194835

Změní se tedy vůbec něco? Vždyť kolem Chamu se jezdí i nyni cca 120 km/h. Co s úsekem Praha - Beroun? Pak mne rozesmálo, že nákladní vlaky mezi ČR a Německem převážejí 200 tun zboží. Nechybí tam jedna nula? Může pak někdo těm novinářským tlachům věřit?

+2/0
doporučit
29.7.2021 6:11
Foto

P18a20v58e23l 94R73o62h59á15č47e61k 3397412175291

Ještě že ti Němci mají rozum, a že se ozývají i ti nákladní dopravci. Každá dráha si na sebe musí především vydělat a tím, kdo nejvíc platí, je nákladní doprava.

Kéž by MD a SŽ dostali rozum a zamysleli se nad tranzitním nákladním koridorem mezi Rakouskem a Polskem. Trať Wien-Břeclav už je přetížená, ale zatímco ÖBB má prakticky zmodernizovanou trať do Laa an der Thaya, ti naši odborníci úsek z Laa do Hrušovan prakticky zlikvidovali a totéž chtějí udělat i s nákladním/záložním průtahem přes Brno...

+1/−2
doporučit
29.7.2021 5:15

Talent funguje, když se nastartuje v mozku. Odemkněte ho, radí Jan Mühlfeit

Premium Dvaadvacet let pracoval ve firmě Microsoft po boku Billa Gatese. V byznysu se dostal na vrchol, ale také zažil strmý...

„Očkovat sa nechcu, je v tom sajrajt.“ Reportáž z obce, kde odmítají vakcínu

Premium Vyškovec je obec, kde se nejméně lidí z celé země nechalo očkovat proti koronaviru – jen necelých sedmnáct procent. V...

Když dva jsou málo. 5 pravd o sexu ve třech, které vám zatím nikdo neřekl

Premium Sex ve třech. Někdy o něm snil kdekdo z nás. Pojďme ovšem pohlédnout pravdě do očí. Pokud do své ložnice přizvete další...