Diskuze
Praha chce z centra vykázat stará auta, novější projedou za poplatek
Děkujeme za pochopení.
J48a89k24u47b 25C35h44r54o35m46ý
Podle mne je to spravné řešení. Pořád máme potřebu se koukat za hranice a obdivovat tamní způsoby, tak proč nepřevzít i toto. V Německu, bežná praxe. A taky se z toho nikdo nehroutí. Za pár let nám bude připadat divné, když to jinde nebude. Takže hlavy vzhuru a trochu toho ekologického smýšlení.
K86a65m16i94l 23C29e10c81h
A proc to nenazvat Novodoby koncentrak.S uradu vyssi moci.
Z34d70e45n15ě86k 14J71o43n46á60š
Tak prvně postavte silnice tak, abych do centra té prahy člověk fakt nemusel. Ono se to totiž například z D5 na D8 se projet ani jinudy moc nedá!
A10l53e15š 39M75a28k78o94v85s62k56ý
Aha, takže ten, kdo jezdí starým autem občas k doktorovi a na nákup, ten už nikam nedojede, ale ten, kdo jezdí 10x denně skrz Prahu s SUV, tak bude mít povolení? Jinak to je další cesta, jak z lidí tahat prachy....
P66e89t64r 97N49e48s41v53a66d30b39a
Stejný nesmysl jako modré zóny a taky stejný vývar. Pak ještě poručit větru a dešti aby škodliviny nepřinesl nad centrum města. Jediný problém který Praha má je tranzitní doprava, místní jsou nula problém. Místo postavení obchvatů se vymýšlí čím dál větší kraviny.
P98e80t81r 36Z39d76e44n33ě24k
Každá krávovina (čím větší, tím lepší) je dobrá, jen když z toho potečou prachy, nemusí zrovna lejt, stačí když kape, aby si každý z té armády ouřadů mohl nahrabat. Blicí smajlík.
P33a93v97e59l 15J37o12n59á49š
Ty zóny jsou tím opatřením, které po zavedení v zahraničí nepřineslo zlepšení stavu ovzduší, ač mělo? Hlavně, že to vynese nějaké ty kačky, že?
P94a41v20e21l 48S48m21ě29l39ý
Celá tahle diskuse je k ničemu.I když většina lidí je proti, radní si stejně udělají co chtějí.Po modrých zónách je to další buzerace ze strany politiků.Někdy mi to připadá,že by udělali nejlépe kdyby nic nového nezaváděli a nechali konečně být lidi na pokoji.Řada příspěvků dokazuje,že tam kde to zavedli to přínos na ovzduší mělo minimální,ale u nás prostě musíme být světový za každou cenu.Spoléhat na to,že si u nás proto koupí víc lidí novější auto je nesmysl.Srovnávat to z Německem kde je vyšší životní úroveň a námi kde má stále víc lidí hluboko do kapsy,že si obmění auto jen aby mohli do zóny je fantazie.Zavedení zóny opět nejvíce postihne důchodce a méně majetné občany.Předpokládám,že přes střed města jede každý když to jinak nejde.Místo co nejrychlejší dostavby městského okruhu aby se střed města dal objet a teprve potom kdyby to nestačilo se zaváděla nějaká omezení řeší se to jako většina věcí u nás jednoduše zákazem i když to přinese potíže nemalé části občanů.Pokud se starší auta odkloní přinese to více emisí po objízdných trasách tak,že se problém jen přenese jinam.Dřív byl náš vzor SSSR teď je to hlavně Německo a tam zóny mají tak holt je budeme mít také i když máme proto rozdílné podmínky a negativa spíš budou větší než pozitiva.
E56r53i19k 89S19a42n86e28t76r74i81k
Vy si myslíte že ide o vzduch, alebo výber poplatkov . To len niektoré autá zavadzajú hradným pánom, ked idú autom do roboty.
R26a35d96e88k 69T42o86č28i57l
A co takoví technici, nebo zásobovači, kteří jezdí do několika měst?
Po Praze to zavedou další (např. Plzeň, ČB apod). A když tam bude takový výjezd jednou za rok, a kde si budou honem shánět povolenky? Klienta to nezajímá... Ten má smlouvu např. na dojezd do dvou hodin....
A20d42a83m 64W71o86l59f
Předpokládám, že ostatní města, by si systém známkování uznávala. Např. v SRN to tak funguje a jestli se nepletu, český systém z něj vychází, čímž ho nijak neobhajuji. Celé mi to připadá jako systém pro systém. Není žádný smysluplný cíl, který by se zakládal na nějaké odborné studii. Prostě ouředníček dostal ráno na WC, během čtení novinového článku, nápad jak se udělat zase o kousek důležitějším a obhajuje ho slovy jao mohlo by se, třeba by to.... Pokud chtějí radní ulevit centru od dopravy, je třeba tam zavést mýtné pro nerezidenty a více v centru podpořit MHD. Taxi a transit at si zaplatí. Méně splodin, méně prachu a hluku. Lidem trocha pohybu na čerstvém vzduchu fakt neuškodí. :)
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...