- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A jak se bude řešit "barva" pleti - na pilotech negroidní nebo mongoloidní rasy rovněž záleží a podobně je třeba vyvážit "4 procentní komunitu". Jinak by se mohlo jednat o diskriminaci.
NENÍ NAD TO VZÍT ZDRAVÝ ROZUM DO HRSTI.
Ve Wall Marku přece berou. Tak proč by měli být bez práce? Nechápu.
Mimochodem, všimli jste si jak začalo pršet po omezení letů?
Ono na tom vzniku příliš malých kapiček (které pak nespadnou na zem) ve velké výšce kvůli částicím z leteckých motorů něco bude..
To je toho. Pilotky můžou vyvažovat genderovou nerovnováhu v jiných oblastech. Např. řidičů kukavozů je také mnohem více než řidiček. Tak holky marš, marš! Popelnice volají!
Ono by je to v budoucnu stejně čekalo. Jak se islamizuje společnost, tak ženy nebudou moct ani řídit autobusy, nákladáky, řídit lokomotivu a létat s letadly... Pokud svět nepřestane bláznit...
Včera tu bylo totéž o "expertkách". Jen popelářky, zednice a kopáčky nikdo nechce řešit a jak jich je málo.
Zavedou se kvóty na ženy, muslimy a černochy a ned se na trhu práce najdou. Bez ohledu na kvalitu uchazečů!
Anna K. se určitě vyzná ve feminismu, když dokáže vybrat ten správný článek ke zveřejnění v českých babišovinách, určité uživatelské zkušenosti s počítačem také musí mít, když dokáže zaúkolovat strejdu Gůgla, aby článek přeložil - ovšem češtinou, konkrétně skladbou vět a interpunkcí, zůstala nepolíbena. Ale to nevadí, hlavně že poukázala na to, jak násilničtí patriarchové mrhají mimořádnými ženskými dovednostmi, když ženy diskriminují.