Diskuze
Levnější jízdenky i vyšší dotace. Soukromníci přitáhli do vlaků lidi
Děkujeme za pochopení.
M42a85r81t91i14n 91N25o26v37o58t55n49ý
Opravdu má cenu do článku vkládat vyjádření nějakého obskurního "Svazu cestujících ve veřejné dopravě", který prakticky nefunguje a není o něm vůbec slyšet?
R91a83d44e63k 25K60o15h86u66t
ČD zneužívají i kraje. Jeden z mnoha příkladů. V MS kraji posun OS.vlaku s odjezdem o půlnoci ze Svinova ve směru Český Těšín linka S1 i Opava S1, ale také z Hlavního směr Frýdlant linka S6 na 0:40. Vytvořily si tak připojení od dálkového vlaku Ostravan, který pojede nově z Prahy ve 21:22 a do Svinova přijede v 0:36. Místo aby osobní vlaky ve Svinově navazovaly na jiné osobní vlaky. Nově se tedy bude čekat dlouhé minuty, když vám ujede např vlak linky S1 ve 22:22 ze Svinova do 0:40. Již tak se z Opavska dále za Ostravu po 22 hodině nedostanete. Rovněž ani od Přerova, Studénky, Mošnova. Je to diktát ze strany ČD kraji. Druhá strana mince je ta, že kraj na to mlčí. Protože třeba má opožděné platby za nasmlouvané služby za dopravní obslužnost k ČD atd. Chce se mi zvracet. Ranně večerní doprava a přestupní vazby zcela zlikvidovány...
J89a75n 88K16o43b40ě47r29s11k48ý
To bude spíš neschopnost Moravskoslezského kraje, že se nechá využívat. Stačí se podívat na ROPID tam by s ČD rychle zatočily...
J96a40n 52Z61a25h82r96a71d97n47i66k
No hold se budou muset manažeři Českých drah někdy i ohnout,pokud budou chtít mít Pendolino aspoň z poloviny plné.To ale nehrozí ,oni si vezmou raději pár miliard půjčku na rekonstrukci 30 let starých rakouských souprav za kterou ručí občané a když do nevyjde, tak se usadí třeba ve vodárenských společnostech tam to také hezky sype
J40a80n 77K63o69b51ě69r80s31k42ý
To vás asi zklamu, ale Pendolino běžně plné jezdí. Jsem totiž jeho pravidelný uživatel
J39a97n 51Z19a92h85r69a60d77n95i36k
Mínusujte borci kolik chcete, ale moje největší starost nyní je, abych nakoupil u Regiojetu vlakové jízdenky na vánoční období pro celou rozvětvenou rodinu a známe v různých termínech.Které nebudou vyhovovat,tak ty lze 15 minut před odjezdem zrušit a to bezplatně
J19a67n 52K61o41b81ě47r42s62k43ý
To je fakt terno kupovat si x jízdenek, nechávat dopravci peníze na účtu a pak skoro všechno stornovat To já si koupím jednu a mám pokoj.
J87a28n 33Z45a18h37r79a70d94n59i29k
Už by ty České dráhy měli svěřit tu bezednou díru panu Jančurovi aby jim tam udělal trochu pořádekMohl by i některé manažery poslal do tepláků za mrhání prostředků daňových poplatníku
M27a54r66e42k 11M51a32r95t37i21n
Nejlepší je ten, který o tom nic zhola neví, ale vykřikuje laciné výroky. Už chápu, proč této zemi vládnou Zeman,Babiš a spol.
J51a40n 30H23o35r11a
"Svatý Václave oroduj za nás" v podání mistra Jana Sůry......
R38a69d31e47k 67K98o50h78u28t
Nelíbí se Vám pravdy a články které píše pan Sůra? Mě ano. A hlavně se vždy těším na reakce.Ale mohu Vám doporučit si přečíst čtrnáctideník ČD Železničář. Já osobně po jeho přečtení mám vždy pocit, že Japonské dráhy jsou pouze slabý odvar od ČD a na úrovni krajského přeboru.Hihi..
F84i57l89i88p 81S46e16d91l22á84k
Ano, na trase Praha - Ostrava je to cestování celkem v pořádku, ale jakmile vystoupíte a máte pak ještě cestovat dále do odlehejším míst, tak je to KATASTROFA. Díky těmto zkušenostem a "zážitkům" mám velký odpor k ČD.
R45i35c32h67a76r91d 25T93r12e77f42i35l
Když cestuješ s Jančurou tak ano. To žádné přípoje ČD žádné na něj nečekají.
J38a80n 58Ř54e26z63n82í77č47e48k
Škoda, že se ČD tolik nesnaží i mimo koridor...ale chápu, že nejde všechno pojmout najednou. Ovšem např. "modernizace" vozů 1. třídy ze 60. let, kde po modernizaci nejsou ani zásuvky a klimatizace, to je opravdu ostuda.Narazíte poměrně běžně na vlaky, kde je paradoxně vagon 2. třídy komfortnější než vůz 1. třídy.
A31l47a15n 33Ř38e10p49k81a
Někomu stačí i jen to, že v první třídě je víc místa a soukromí.. žádné mačkání s ostatními, klid.
J97i39ř15í 12B42í76l81i11k
Konkurence byly pro ČD přínosem, nicméně není pravda, že do jejich nástupu se mezi Prahou a Ostravou jezdilo nejak nekulturne, zminena trat vzdy disponovala tím nejlepším vozovym parkem a kvalita služeb měla podstatnou rostoucí tendenci již mnohem dříve před nástupem zlutych ci cernych vlaku. Kazdopadne konkurence je treba, ale je soucasne častecne kontraproduktivní bez stanovených jasných konstruktivních pravidel "hry". Je to velmi specifické prostředí. Určitě je za potřebí vznik
nezávislého regulátora a úřadu (rozhodujícího o uznavani jizdenek, pridelovani kapacity, sitovosti apod), který by se zasadil pro rovný přístup jak mezi ČD tak soukromými subjekty. Dokud instituce neexistuje v případě vypsaní VŘ nelze očekávat rovný přístup k dopravcům.
J57a89n 54J22e56m56e17l34k42a
Ano, open access (otevřený trh) přinesl hodně dobrého. Zejména to zvýšení počtu cestujících.
Já jsem si ovšem zcela dobrovolně koupil in 50 a považuji to za výborný produkt. A jezdím nyní s ČD.
A protože se mi nelíbí, co se tady chystá na zákazníka se soutěžema na dotované trasy, začínám je bojkotovat. Je to především Jančura, Sůra a spol, kdo to tady neustále tlačí.
V Anglii to nic moc nevyřešilo. Přineslo to pekelné zdražení. Na straně jízdného i na straně státu. Stejně vlaky jezdí zpožděné. A přeplněné. Některé ve špičce až cca 200% kapacity. K tomu je studie, že rozsekaná železnice je neefektivní. Až o 30-40 % proti Švýcarské, Francouzské atd. Nick and Margaret The Trouble with Our Trains
Tady je to krásně rozebráno. Prostě vodárenský, provozní model nefunguje pro zákazníka zrovna dobře. A o tom budou teď krajské volby.
Nick and Margaret The Trouble with Our Trains
https://www.youtube.com/watch?v=y-GUP0in_v0
Nejlepší jsou ceny. Zatímco Švýcar má za 80 000 Kč jízdenku na vše, včetně mhd. Unlimited. Anglání platí za dojížděcí lístek do práce 3000-4000 liber 105 000 - 140 000 Kč za 50- 70 km
A 6000 Liber za cca 130 km/50 min vlakem tedy 210 000 Kč. A troufám si tvrdit bez MHD.
(8:40)
P66a67v64e56l 60M77o96r88a10v30e71c
A není mezi ČR a GB rozdíl v tom, že v GB železniční společnosti také vlastní infrastrukturu? A že na dost tratích mají monopol?
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Česká pošta testuje nové stejnokroje. Dodá je do tří set poboček v Česku
Zaměstnanci třech stovek z 2 900 poboček České pošty budou mít nové stejnokroje. Testování...
Investoři vyhlížejí půlení bitcoinu. Změnu jeho ceny teď odhadují jen stěží
Investoři do kryptoměn s napětím očekávají sobotní tzv. půlení bitcoinu, takzvaný halving. Při něm...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!