Diskuze
Kde vzít peníze na nové dálnice? Odpovídal šéf ŘSD David Čermák
Děkujeme za pochopení.
sojkatus
KDE? ODPOVÍM!
ZRUŠTE KAPSCH - LEGÁLNÍ TUNEL FINANCÍ NA SILNICE!!!!
ZAVEĎTE ZNÁMKY! ALE PRO VŠECHNY VČ. AUTOBUSŮ, KAMIONŮ APOD.. PENÍZE BUDOU...
Jozxyqk
to už si dělají srandu
1. staví jedny z nejdražší dálnic v Evropě a přitom tomu platy místních lidí neodpovídají, o kvalitě nových cest snad nemá ani smysl se bavit
2. kam jdou peníze ze spotřební daně za PHM, kam jde silniční daň?
3. kdyby Kalousek měl něco v hlavě, tak mu dojde, že neustálým zvyšováním daní si zadělává jenom na větší problémy, nejdůležitější v tomhle systému je točit co nejvíc peněz, protože peníze dělají peníze a v dnešní době kdy není pomalu žádná výroba v ČR, tak je to ještě víc důležité...co je lepší dostat málo peněz za málo vybraných daní z PHM nebo o něco víc peněz z více vybraných daní z PHM, kdyby snížil spotřební daň, tak ať tady kupují palivo i kamioňáci, tak by to bylo daleko lepší
meda_beda
Natisknout!!!
Stejně se to jinak nedělá, akorát teď si je při natisknutí musíme půjčit a platit bankám úrok.
bednarik62
Opravdu
kvalitu Davida Čermáka prokáže až zahájení práce na R - 43,, která je rozpracována od roku 1944 a starou státní silnice Brno-- Svitavy nechala postavit císařovna Maria Theresia v roce 1760-- od té doby NIC !!! ZHOLA NIC!!,, páni úředníčci, jistě fajnově placení.
tyraelidis
Re: Opravdu
Nesmysl, stat ma nyni 3 priority - oprava D1, oprava D47 a dostavba Prazskeho okruhu. Vse ostatni musi pockat.
costarica
Zase takovy zbytecny problem...
vsechno je technologicky vymyslene, hotove, i stavba dalnic. V Evrope je znacne mnozstvi firem, ktere se specializuji na stavby silnic, dalnic, letistnich ploch atd. Je jenom na nasich urednicich, nepovazovat nasi zemicku za pupek sveta, netouzit vymyslet blbiny a vlastni postupy, nedavat zakazky stavby dalnic israelskym firmam, ktere pak stoji stovky milionu na penale, ale rozhlednout se kdo ma nejvetsi zkusenosti, nejkvalitnejsi sit a nejkratsi terminy dostavby. Napadaji mne asi 4 firmy, ktere by urcite nemely nastavene ruce a otevrene supliky. Je mi vic nez jasne, proc se cela nase politicka nomenklatura, takovym postupem nezabyva, politik, urednik nebo lobista, by nemohl s pocitem beztrestnosti krast plnyma rukama. Sam vim, ze existuji moznosti financovani techto projektu, bez velkych starosti jak s rozpoctem. Ale, zase ta malickost, pri techto postupech nelze tak jednoduse krast. Pokud bude pan direktor potrebovat, rad mu za malou uplatu pomohu. Hlavu vzhuru,vse se v dobre obrati
chriswebb
Na můj dotaz,
zdali potřebujeme další dálnice, když posudky se dělaly před cca 10 lety za jiné ekonomické situace a i s jiným výhledem do budoucnosti, mi nedpověděl. Další budování dálnic v současné době i v budoucnu je jako budování hladové zdi.
Teylu
Re: Na můj dotaz,
No, vem si ruksak a vyraž k Neumětelum....nic jiného ti na tvůj hloupý dotaz nelze říct....
Kaziateta
Re: nevíte
Není ... ale je to neskutečný "vlezdoprdelka" a ten flek si vyseděl za "zásluhy", nikoliv pro odborné znalosti
bez vysvětlení - smazán
stačilo by
NEKRÁST.
Pokud bych mohl, tak bych z dalších výběrových řízení vyloučil všechny firmy, které za posledních 20. roků naše dálnice stavěl.
Zajel bych do Itálie a oslovil tu firmu, která pracuje na dálnici pod Udine. Ti tam makají 24 hodin denně a ta dálnice vypadá jak mraveniště. Ta rychlost, s jakou ji generálkují je neuvěřitelná. Ne jako u nás, kdy je v 15 hod. padla. Tato firma by dostala zakázku pod podmínkou, že nesmí na stavbě zaměstnat jedinou českou firmu a nikoho, kdo tady 20 let ty dálnice staví.
Stálo by nás to polovinu peněz a bylo by to hotové za pětinu času.
Odborník na všechno
Firma dostává za problematický registr aut od ministerstva 13 miliónů měsíčně
zdroj: novinky.cz
kvedlal
Ta hláška o D11, že
se jedná o poměrně moderní dálnici nepotřebující opravu mě shodila ze židle. Pán nikdy nejel z Prahy na Hradec, jinak by věděl, že opravená část začíná až u Sadské a nová část až za mostem u Poděbrad.
To zas budou mít kmotři na ŘSD pré, když tomu velí takto fundovaný ředitel.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
K moři vyrazí víc lidí než loni. Kvůli davům Češi hledají méně okoukaná místa
Premium Na potravinách a jiném zboží nebo na návštěvách restaurací jsou Češi ochotní šetřit, ale na...
Peníze jsou v IT nebo farmacii. V účetnictví moc nevyděláte, ukázal průzkum
Zaměstnanci sektoru IT i mají v poslední době i kvůli umělé inteligenci hledání práce těžší. Když...
Švédsko se připravuje na válku. Investuje nejen do energetické infrastruktury
Švédsko se připravuje na možný válečný střet s Ruskem. V současné době se zaměřuje zejména na...
Na léto jsme připraveni. Letiště Heathrow čeká nejrušnější sezonu v historii
Největší londýnské letiště očekává letos historicky nejrušnější letní prázdninovou sezonu. Počet...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!