Diskuze
Nový povrch na části D1 letos nebude. Stavbaře tlačí čas, bojí se zimy
Děkujeme za pochopení.
O81n91d31ř28e10j 81L69o49š64o46t38h
D1 je zrala na predelani komplet, tenhle tyden jsem absolvoval tam i zpet a dobrovolne po ni snad nikdo jezdit nemuze.
P67a36v73e48l 18N98o38v16á68k
Za všechno můžou komunisti - oni špatně dálnici postavili - vydržela jen 35 let !
A to nemluvím o silnicích 2 a 3 třídy které se neudržují takřka vůbec a některé v zimě ani neprohrnují - jak to že ti komanči měli na všechno ???
A91l72e95š 13J68e26t87m11a92r
4 největší nepřátelé práce: jaro, léto, podzim, zima
P86e64t28r 92K98o76v10a31r
Jezdím kolem bítešské stavby, z velkým humbukem zbourali most který místním velmi zkracoval cesty do sousedních vsí, rozvrtali krajnice a tím zřejmě skončili. Mrtvo, opuštěná stavba. A to nový ministr dopravy sliboval, že zde umístí kamery, aby bylo vidět jak úpěnlivě se zde pracuje.
U to úpěnlivěji ale pracuje bítešská radnice aby utratila spousty desítek milionů za repasi náměstí které bylo relativně v pořádku a v průběhu let se do něj i investovalo. Nejdříve tedy zbořili krásnou starodávnou kašnu. Stát se blíží k dluhu 2 biliony, ekonomika v mínusu, spousty nezaměstnaných a tady stříkají peníze do spřátelených firem proudem. Chtělo by to institut veřejně prospěšných prací pro nezaměstnaé, aby místo melouchu včetně práce ve firmách jejich podnikajících taťků, jak je v kraji zvykem, pracovali třeba na opravě místního pidináměstí. Okem soukromníka vidím skutečné náklady při efektivním vedení a využití pracovní kapacity nezaměstnaných desetinové. A jsem si jist i tím, že krásné starodávné kostky se nenápadně odbočí a budou nahrazeny betonovýmy s kratší životností.
P64e21t11r 69P45i37v97o24n50k95a
No vidite, a to 70% lidi vola po posileni statu. Paradox co?
P89a78v12e34l 28N76o53v64á70k
Malé srovnání jedu takhle po Německu ve 2 hodiny v noci - cca 5km dálnice osvětlená jako ve dne všude spousta aut a lidí a makají .........
V Česku se nějakej strejda ve vestě opírá o lopatu jen aby se neřeklo a v noci v klídku všichni spinkají .......... a přesto máme nejdražší dálnice v Evropě ..........
J33a14n 32K30u96t45m29a13n
Zvláštní. My tam děláme ve všední den do 17hod a v pátek do 15hod. A žádný vyjímky, protože to někdo musí zaplatit. Takže pokud tam někdo dělal v noci, tak v drtivý většině zadarmo. A krom toho i u nás se dělá v noci. Ale stále nechápu proč dělat v noci?
M29i23r67e74k 35N16o65v68o43t60n51y
nema cenu nic psat uz davno to bylo napsany ze se to nestihne a je to tady. Kdyz se nepracuje tak se nic nestiha to je vsem snad jasny.
J73a81n62a 72N35o18v98á68k68o86v74á
No, dneska jsme ráno okolo osmé jeli do Brna a na D1 se ještě nepracovalo. Odpoledne jsme jeli zpět a pracovalo jen pár bagrů a postávalo asi 10 lidiček. Tak ať se nikdo nediví, že to tak dlouho trvá.
J98a43n 23K65u49t42m17a84n
A můžete mi říct co přesně dělali a s jakým úspěchem?
J55i74ř69í 82P23o42c89h66m35a88n90n
ŘSD je zvláštní osamocená firma, která nekomunikuje s našimi západními sousedy a sama vynalézá a zkoumá,pravda s jejich technologiemi,ale to asi vysvětluje, proč máme dálnice horší kvality a dražší, protože experimentují, klobouk dolů,...umí v tom bruslit
M87i69c41h95a22l 97P75l60e26š54t84i38l
Nojo, venku už začínají poletovat první vločky...
K17a31r55e76l 21M19i56c88h36a86l12í52k
Víte co nechápu? Proč u našich západních sousedů, se maká celý rok 24/7...teda mimo neděle. Zima nezima....Oni umí stavět i v mrazech a ještě za méně peněz. A kvalita - neporovnatelná. Je fakt, že i v Německu se najdou dálnice, které jsou podobné té naší "matce" dálnic v ČR, ale ty v hrozném stavu tam vydrží tak maximálně půl roku a celý úsek udělají nový. Jó, kdyby se aspoň ten asfalt vyráběl někde v cizině a náš stát si ho nechal dovážet, pochopím ty vysoké ceny, ale je k smíchu, že si ho vyrábíme sami
J93a65n 77K11u60t85m46a49n
A můžete mi sdělit kde se v Čechách vyrábí nebo spíš rafinuje asfalt? Když něčemu nerozumíte, tak se k tomu nevyjadřujte. Jinak většina asfaltu se dováží z Rakouska. Krom havarijních situací, se v Německu prostě o víkendu nedělá a jestli ano tak je to královsky zaplacené. Prostě diskuze Idnes jsou jak povídačky v mateřský škole
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Česko díky členství v EU zbohatlo. Poláci z něj ale vytěžili víc, říká analýza
Za dvacet let od vstupu Česka do EU se podařilo zvýšit životní úroveň vyjádřenou v HDP na obyvatele...
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Ovocnářům hrozí bankroty. Mrazy ceny určitě ovlivní, hlavně jablek, říká jejich šéf
Pěstitelům ovoce hrozí kvůli mrazům bankroty, říká předseda Ovocnářské unie ČR Martin Ludvík....
České dráhy vydělaly téměř čtyři miliardy korun. Tahounem byla osobní doprava
Státem vlastněné České dráhy dosáhly v loňském roce hrubého zisku 3,8 miliardy. Na rozdíl od...