Diskuse k článku

Dušek vrací jízdní řády autobusů do roku 2011, vlaky na zarostlé tratě

Krajský radní pro dopravu Jaromír Dušek vrátí s podporou hejtmana systém regionální dopravy v Pardubickém kraji do stavu před "velkým třeskem" v prosinci před dvěma lety. A to už od 3. března.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J74i68ř31í 15D94v30o64ř34á68k 7911640957371

probůh, ten člověk dělá dokonce radního ? 8-o

+1/0
18.1.2013 12:23

Z33d65e75n44ě65k 98N51u34t33z 3534868366916

Pro vaši informaci - je dokonce vicehejtmanem...

0/0
18.1.2013 19:22

Z82d64e39n41ě16k 29N10u24t95z 3444518346256

Návrat je nesmysl, spousta věcí je dobrých, prosím řekněte jim to někdo, než bude průser............ ještě větší než když se to zavádělo. U nás je například maximální spokojenost. Chyby se oparvily hned od 1.1.2011. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Určitě je ještě co napravovat, ale ať se nikam nevracej. Je to pitomost na entou..............

+1/0
18.1.2013 0:04

J67a94n 26Š71v25a46d30l20e50n69k72a 9274799930

Dušek je obyčejný populista. Ona ta doprava nebyla optimální ani v roce 2011, a pokud ji skutečně beze změn vrací do roku 2011 a navíc ještě garantuje, že se to teď čtyři roky měnit nebude, tak je to... odborář. :-/

+3/0
15.1.2013 19:22

M25i11r51o24s44l77a13v 46B10o93h36u84n45ě94k 3229360304345

Většina těch, kteří si tady "léčí své mindráky", v životě nemusela využívat veřejnou dopravu. Výlevy o režijkách pana Preusse jsou k pláči.

+2/−1
15.1.2013 12:17

P20e50t41r 55V17o61ž37e50n16í80l42e93k 1658230355

víte to jistě , mě se to týká

+1/0
15.1.2013 16:08

P34e84t23r 54V29o17ž55e21n30í93l31e44k 1408100345

za jistě měl být otazník

0/0
15.1.2013 16:16

F97r23a48n48t17i39š62e68k 92V89o85m93á71č31k14a 1157384230

První, kdo si léčí mindráky, je Dušek.

+1/0
16.1.2013 6:51

E58v21a 20R98a81n10d27o63v38á 9215602859262

No konečně dostal někdo rozum.Jet z Litomyšle do Chocně autobusem 2 hodiny dá zabrat.V každém vlaku se muselo v Mýtě přesedat.Mě změna vyhovuje.A my budeme mít ve vsi zase konečně klid R^R^[>-]

+3/−1
15.1.2013 10:45

P96e49t80r 82V29o55ž27e16n94í70l25e29k 1648430235

je možné že na nějakých konkrétní trasách, byly řády z roku 2011 výhodnější, já používám jenom trasy kde je tomu právě naopak.

+1/0
15.1.2013 16:10

V82á89c26l88a92v 31J80o88n23á98š 8402473302523

Tak autobusem nebo vlakem ? .....

+1/0
15.1.2013 17:46

M11i50l17o17s72l88a54v 89M48i83c59h20á17l62e49k 4930783278667

Že to myslí naprosto vážně si můžete zjistit na stránkách KÚ, kde v sekci "dopravní obslužnost" se objevily jízdní řády z roku 2011. To je to nejjednodušší, jak zase naštvat lidi, vrátit se ke stavu z r. 2011. Je to pod heslem "když jste si stěžovali, tak tady to máte". Tak jsem si naivně myslel, že Dušek bude lepší.

+3/−1
15.1.2013 10:01

E14v80a 47R94a71n91d94o26v59á 9675822879172

u nás se nedostanou nyní lidi z odpolední z V.Mýta ani Litomyšle

+1/0
15.1.2013 10:46

V95á62c93l29a18v 22J91o53n67á91š 8502413392823

ve 22:25 jede autobus....

0/0
15.1.2013 17:48

J24o27s49e28f 29L23e80b26d71u62š55k44a 4242763723935

Kdyby na koleje dokázaly dráhy nacpat kamiony, to by bylo fain. Jenomže nákladní přeprava téměř po kolejích nejezdí, je drahá a pomalá. A osobní? Za dobu, kterou strávím ve vlaku z Hlinska do Chrudimi, jsem osobním autem, po vyřízení záležitosti v Chrudimi, zpět v Hlinsku.

+1/−2
14.1.2013 20:57

R32a64d95e51k 23J53a68n29a85t65a 9355236454872

Pěkné prohlášení, ale zcela mimo téma. Za problémy, o kterých mluvíte, může železniční infrastruktura. S tou kraj nic neudělá.

+1/−1
15.1.2013 9:35

J96i62r42k19a 80D97v19o48ř63á74k 4365790893408

Kombinovaná doprava (m.j. "kamiony na kolejích") se rozvíjí docela svižně. S nevýhodnou "kusovou" dopravou to ovšem jde dolu.

0/0
16.1.2013 8:53

K73r72i97s24t80ý73n68a 85S44e86i69f69e57r30t41o62v87á 1668807839654

Zvláštní, že na stránkách OREDO je zatím ticho po pěšině a poslední změny jsou k 9.12.2012.

To je opravdu geniální nápad vrátit se k jízdním řádům z roku 2011, to muselo stát hodně sil. Většina lidí si konečně zvykla a budeme se vracet k něčemu co už zas dnes nebude fungovat a způsobí to akorát zmatky.

+7/−2
14.1.2013 19:34

O91t12t15o 94P73o84s83p11í30š25i43l 4634385557238

Musíte holt prostřednictvím svého starosty sdělit panu náměstkovi, že rozumí veřejné dopravě jako koza petrželi...

+7/0
14.1.2013 17:48

O67t20t41o 70P28o21s28p55í49š21i49l 4884165107868

* to měla být reakce na příspěvek p. Švadlenky...

+1/0
14.1.2013 17:49

P68e97t16r 73B80e69z92s29t16a87r84o83s24t71i 2369156293741

Jako obyvatel HK kraje a pravielneho vyuzivatele ZDO v okresech PCE a UnO doufam, ze to je jen plany vykrik, protoze dosavadni system funguje proti predchozimu vyborne, ano bylo zde mnoho zmen behem roku,ale i dle mistnich se to povedlo uz relativne doladit... A kdyby k tomu nakonec doslo tak jen doufam, ze si z toho nevezme priklad nikdo v HK kraji a ze by HK kraj dotoval aspon casti preshranicnich linek na uzemi PCE kraje,aby slo aspon do nejakeho bodu dojet. Treba i takova nova linka RK-PCE , ktera jezdi v intervalu 120 minut si sve zakazniky nasla...

+5/−1
14.1.2013 17:32

O28t94t76o 35P19o64s54p73í56š64i83l 4344955767108

Jenže ten kašpar si to vzal jako politické téma a aniž by tomu rozuměl, hrabe do toho, aby ukázal svou důležitost!!Rv

+6/−1
14.1.2013 17:50

J43i55r44k56a 63D74v53o74ř90á35k 4825420363138

A hned se tu píše, že se to tak udělá a nebude se to 4 roky měníl ať si lidi budou řvát jak chtějí.;-D

+2/−1
15.1.2013 8:49

J82i22r15k30a 24D87v15o19ř43á87k 4515290163238

Musíte víc řvát.

0/0
16.1.2013 8:54

J37a44n 81Š91v18a82d79l25e90n58k65a 9984749290

Proboha, proč? Tak pěkně to okolo Chrudimě fungovalo, autobusy i o víkendu zajížděly tam, kam dřív přestaly jezdit... Proč to ten komunista nyní ruší?

+6/−3
14.1.2013 17:03

M85i98r36o31s28l70a72v 51Z77i13k81m88u94n33d 7229563154443

ad Petr Voženílek - bus je levnější mimo jiné proto, že neplatí silniční daň (ze zákona je vozidlo najezdící za rok určitý počet kilometrů - v procentech - v režimu základní dopravní obslužnosti od daně osvobozeno), zatímco železniční dopravci musí platit poplatek za použití dopravní cesty, čili všichní železniční dopravci jsou ve srovnání se silničními dopravci finančně diskrominováni (i vlaky pánů Jančury a Novotného) ....

+4/−6
14.1.2013 17:02

P67e39t47r 55V52o89ž34e52n33í67l31e56k 1638240235

to nevysvětluje rozdíl 4-5 násobku -  silniční daň by navyšovala náklady pro busy řádově v jednotkách %

+3/−2
14.1.2013 17:27

O84t33t43o 60P29o10s45p49í84š66i77l 4204285877558

těmhle pohádkám už věří jen zaslepení šotouši...

1. autobusoví dopravci platí silniční daň a platí taky mýtné

2. z těch příspěvků na železniční dopravní cestu se nezaplatí ani běžná údržba, natož investice do rozvoje - z těchto peněz se krmí maximálně odborářská verbež, kterou ten šašek Dušek zastupuje;-)

3. zatímco silniční síť silnic je volně přístupná komukoliv, tak železnice jen železničním dopravcům - což u tratí, kde dávno chcípla nákladní doprava a v provozu je (má být) jen krcálek pro 15 lidí je vyhazování peněz daňových poplatníků!!

+6/−6
14.1.2013 17:54

J12i44r52k31a 41D44v81o39ř56á46k 4955750463148

Hahaha, autobusy platí mýtné - a kolik, že jsem tak smělý?;-D Z toho se zajisté zaplatí běžná údržba silnic včetně výtluků, značení a řešení nehod.;-D

+1/−1
15.1.2013 8:51

L30á31ď49a 66V74r19a10n77ý 7948848438327

Aha, takže zase pojedou tři autobusy za sebou a pak dvě hodiny nic.

Nějaká změna byla nutná, protože od roku 1989 se spoje jen škrtaly ale ty ostatní se už neoptimalizovaly.

U nás změna byla přínosná (po několika drobných změnách, které jsme si vyběhali) autobusy se logicky rozdělily v průběhu celého dne a tím se zvýšila dostupnost. Je ale pravdou, že počet cestujících to nezvedlo, protože předtím byly jízdní řády tak hrozné, že s nimi jezdilo jen pár lidí a hlavně děti a lidé se už naučili jezdit auty.

+6/0
14.1.2013 16:47

J88o62s88e74f 78Š15e64m76e64l86í13k 7429811770137

Auta stojí vlaky jedou - kde já to jenom viděl?

0/−3
14.1.2013 16:03

P92e86t23r 32V34o97ž45e63n44í38l52e53k 1778540345

takže o víkendu nic nepojede, a poslední autobus pojede ve 4 odpoledneRv

+8/−2
14.1.2013 15:28

Z48d67e86n18ě54k 28J50a81n67o90u20t 1692485424281

Zato pojede vlak.

+3/−7
14.1.2013 15:36

R16a83d95e16k 17J90a81n62a18t34a 9535976534452

Tohle si musíte vyřešit v kraji sami. A nestačí to řešit jenom před volbama. Je potřeba na webu OREDA sledovat návrhy budoucích jízdních řádů a posílat připomínky (buď osobně, nebo přes starostu obce, to má větší váhu). Čím víc lidí bude připomínky psát, tím méně je lze ignorovat.

+4/0
14.1.2013 15:41

P35e61t85r 31V40o48ž45e55n73í33l83e51k 1158550415

koleje vedou jenom někde

+8/0
14.1.2013 15:55

P24a38v95e30l 26R32e67n56z71a 2477427666148

Jj koleje vedou jenom někde, ale tam kam vedou a nejezdí se po nich, z toho mě rozum nebere.Zvlášť když se do jejich modernizace narvali prachy a teď se tam jezdí myslím jen o víkendech, mám na mysli trať Čachnov - Ždárec u Skutče. Místo toho tam jezdí prázdné autobusy skoro každou chvilku. Vlak má pro mě jako cestujícího výhodu v tom, že vím kam pojede, u autobusů jsem zmatený:)))

+3/−5
14.1.2013 16:28

P78e83t10r 30V95o45ž41e38n33í47l18e93k 1818600205

http://www.pardubickykraj.cz/dopravni-obsluznost/60509/uhrady-zdo-v-letech-2003-2010. Vlak stojí na km asi 4-5x víc než bus.

+3/−3
14.1.2013 16:50

R72a31d64e85k 35J30a93n94a57t76a 9375236664152

Ono je vždy třeba říci JAKÝ vlak. Že by průměrný? Ale průměrný vlak je o hodně větší, než průměrný bus.

O rozdílných nákladech se již psalo výše - mnoho nákladů souvisejících s busy se "nepočítá".

+4/−3
14.1.2013 17:38

P24e83t97r 81V40o75ž89e32n62í55l68e23k 1128890895

pokud se nezaplní celý bus tak vlak už teprve ne. Bus je prostě levnější i pokud se započítají náklady komplet

+6/−2
14.1.2013 18:38

J87i36r43k70a 57D82v49o81ř56á40k 4835840873528

I poměrný podíl za každroční opravy výtluků silnic, silničáře, nově potřebné kruháče, odpuštěné (nebo snížené) poplatky za použití silnic, dispečink atd atd?

+1/0
15.1.2013 8:47

P53e68t31r 74V33o19ž62e19n22í51l83e30k 1498670195

jistě... už toho důvodu že silnici používá nejenom veřejná doprava. údržba tratě kde projede 10x denně motorák logicky na jednoho přepraveného musí být dražší než údržka srovnatelné délky veřejné jakékoliv silnice.

0/0
15.1.2013 16:15

J26i21r27k14a 15D68v49o92ř51á19k 4315730123508

Nemusí a já psal o poměrné části.

0/0
16.1.2013 8:58

M50a56t90o11u78š 19P86r46e48u78s79s 6370774242919

Ve kterém ale narozdíl od autobusu bude odborářovi Duškovi a jeho mnohatisícům kolegům od dráhy platit režijní jízdenka a to je hlavní důvod proč chce všude nacpat vlaky ať to stojí co to stojí!!

+7/−7
14.1.2013 16:29

O85t37t43o 81P72o40s28p65í80š82i82l 4134745797658

byť třeba jinam;-D

+1/0
14.1.2013 17:56

Premium

Nikdo dodnes neví, kolik těch holek zůstalo zakopaných. Starosta Dubí vzpomíná

„Devadesátky“ a přelom tisíciletí byly v Dubí na Teplicku divoká léta. Řádili tu pasáci prostitutek a mafiáni. Město se...

Premium

Kořeněná jídla ani káva neškodí, vyvrací profesor Tesař letité mýty

Kola je pro ledviny hrob. Nejlepší je nesolit a nejíst ostrá exotická jídla. Alkohol dokáže „propít“ ledviny, které je...

Premium

Zabít nudu, nastřelit se. Na drogách jsou i školáci z dobrých rodin

Ritalin, deset tablet. Kdo se přidá?“ ptá se čtrnáctiletý školák na sociální síti ostatních kamarádů. Netrvá to ani pět...

Najdete na iDNES.cz