- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Před 14 dny jsem letěla v 6 ráno a jediné moje přání bylo, aby si ten přede mnou nesklopil sedadlo. Pak bych ho totiž měla na klíně.
co s tim ma co delat odlet v 6 rano?
To asi nebude se SmartWings v dobytčáku. Po dvaceti hodinách bych vystoupil ve tvaru té sedačky.
Já naprosto nesnáším noční lety, takže nic pro mne.
Navíc mi přestupy nevadí, naopak je beru jako zpestření, protože i "cesta je cíl". Do Londýna jsem taky jednou letěl natřikrát přes Curych a Ženevu - a slečna na check-inu se mne ptala, jestli to není chyba. Nebo taková Varšava přes Mnichov a Frankfurt... taky dobré.
ale jako jo beru, prostě si to užíváte a když je čas... na ty krátký lety asi jo.
Já mám na dálkových letech problém s nadýmáním a espumisan na to nefunguje. A když se jdu na záchod vyprdět, tak když tam dojdu, tak už se mi nechce a když se vrátím na místo, tak už zase jo.
20 hodin testovaci let. Radsi o tom moc nepiste at se to nedozvi Greta:-)
Tak prestup na tak dlouhem letu je spise vitanym zpestrenim. Na druhou stranu, pokud budou lety jen v prvni nebo business tride tak to zrejme nebude to same jako cesta hladoletem.
Mimochodem, zajimalo by me porovnani ceny nonstop letu se stopoverem. Nedavno sem letel z NYC do Dubaje primym letem s A380 od Emirates. Letenka prisla o nejakych 200 dolaru levneji nez podobne lety s evropskym mezipristanim.
S ME je problém, že tam díky cenové konkurenci tamních dopravců evropské aerolinky téměř vyklidily pozice a cenově se nepodbízejí.
Jinak cena letenek je dost virtuální obor. To, že na jeden den jsou letenky od XX levnější než od YY neznamená, že na další dny to nebude jinak. Pokud se nějaké porovnání dělá, tak v dost dlouhém časovém úseku.
Teď se například dívám na některá data, kdy je levnější spojení s Cathay Pacific (16 hodin JFK-HKG a potom 9 hodin HKG-DXB ), než ten přímý let trvající 12,5 hod.
Já mám dost po osmi hodinách. Cokoliv nad je utrpení, dvacet hodin...To bych zřejmě musel vypít celý bar. A to jsem abstinent :)
já ne. proto bych asi musel zůstat i nazpáteční cestu
Musí si pospíšit. Elon Musk plánuje, že jeho raketa StarShip tyhle lety zvládne za 40 minut
V roce 2500 už nám to bude jedno.
Pro Radka Janatu: v článku se píše jméno aerolinky Qantas.
Žádný Quentas neexistuje.
A help; kdopak bevi, ze Qentas neexustuje?
:-p
já osobně bych v byznysu klidně letěl celý den. akorát bych asi nesvedl pak vystoupit.