Diskuze

Česko plné kamionů. Mýto a pohonné hmoty zde patří k nejlevnějším v Evropě

Náklady dopravců na mýto a pohonné hmoty v Česku patří k nejnižším v Evropě. Těžké kamiony na tuzemských dálnicích zaplatí za mýto a naftu v průměru 46,50 eur (zhruba 1 195 korun) na 100 kilometrů. Ve všech sousedních státech jsou náklady vyšší. I proto zahraniční dopravci využívají Českou republiku jako tranzitní zemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LR

dražší než ČR pro kamiony euro 6 je snad jen Francie ale zázemí tamních dálnic je někde úplně jinde

0 0
možnosti

zázemí nechť vybuduje a provozuje za úplatu komerční subjekt

1 0
možnosti
LR

lži u euro 6 v belgii na 100 km 12-13 e

0 0
možnosti
Foto

Mýto zdražit o 20%, zřídit státní firmu na výběr mýta (monopol by neměla provozova rakouská firma, která získala licenci na základě korupce politiků a úředníků) a bude dost peněz na dobudování a ůdržbu základní dopravní infrastruktury... pro osobní auta českých občanů na 10 let zrušit dálniční známky, dokud nebude dálniční síť dokončena a tankodrom D1 se opět stane dálnicí...

0 0
možnosti
Foto

1) s tím mýtným souhlasím, 2) totální nesouhlas, dálniční známky naopak jsou zdrojem peněz, aby se mohla D1 opravovat atd. tudíž, pokud byste ty dálniční známky zrušil, tak by nebylo tu D1 za co opravit ... a co se týče konkrétně D1 chybí opravit asi 71 km 2021 bude hotovo, to už je víceméně jisté, většina D1 je už dneska v OK stavu ... uvidíme, jak bude vypadat správa mýtného pod Czechtoll/skytoll, nepředbíhejme ...

0 0
možnosti
PH

P37e14t47r 19H76o67r89á92k

27. 3. 2019 14:22

Mýto je nesmyslně levné a je třeba zdražit. Vynakládáme velké peníze na mýtný systém a pak peníze necháme ležet na silnici.

2 1
možnosti
VV

U tech kamionu nevim, ale za jizdu po ceskem tankodromu zaplatite u osobaku 1500 Kc rocne.

1 0
možnosti
Foto

máte v tom hokej pane Vokoun, platíte 1500 kč za 1248 km dálnic, a neopravené úseky D1 tvoří asi 71 km, tedy velmi malé procento české dálniční sítě a většina tuzemské sítě je v slušném či obstojném stavu, špatné úseky jsou průběžně opravovány, jak je zapotřebí, takže jak říkám, jste úplně mimo R^

0 0
možnosti
OU

Řešení je jednoduché, jen bude proti němu lobbovat (uplácet Česmad).

Zvýšit mýto, zvětšit počet kontrol kamionů. Tohle jsou jediné možnosti, jak dostat část kamionů z našich silnic

5 1
možnosti
RN

Stát odírá lidi cenou nafty a benzínu

Rozmazluje firmy cenou mýta

2 1
možnosti
JK

Jsem řidičem kamionu, mohu čestně prohlásit, že článek podává lživé, či při nejmenším zavádějící (překroucené) informace.

2 1
možnosti
JP

J19i62ř92í 14P89a41u77l

26. 3. 2019 21:50

To pak asi tedy CETA.

0 0
možnosti
JM

To mýto pro kamiony na našich silnicích oproti ostatním zemím EU je přímo směšné. Zejména na páteřní D1 je ta cesta mezi kamiony opravdový zážtek:-(

11 0
možnosti
ZB

Dánsko, Nizozemí, Švédsko, Lucembursko 8€/ den. Je to taky směšné?

1 1
možnosti