- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
dražší než ČR pro kamiony euro 6 je snad jen Francie ale zázemí tamních dálnic je někde úplně jinde
zázemí nechť vybuduje a provozuje za úplatu komerční subjekt
lži u euro 6 v belgii na 100 km 12-13 e
Mýto zdražit o 20%, zřídit státní firmu na výběr mýta (monopol by neměla provozova rakouská firma, která získala licenci na základě korupce politiků a úředníků) a bude dost peněz na dobudování a ůdržbu základní dopravní infrastruktury... pro osobní auta českých občanů na 10 let zrušit dálniční známky, dokud nebude dálniční síť dokončena a tankodrom D1 se opět stane dálnicí...
1) s tím mýtným souhlasím, 2) totální nesouhlas, dálniční známky naopak jsou zdrojem peněz, aby se mohla D1 opravovat atd. tudíž, pokud byste ty dálniční známky zrušil, tak by nebylo tu D1 za co opravit ... a co se týče konkrétně D1 chybí opravit asi 71 km 2021 bude hotovo, to už je víceméně jisté, většina D1 je už dneska v OK stavu ... uvidíme, jak bude vypadat správa mýtného pod Czechtoll/skytoll, nepředbíhejme ...
Mýto je nesmyslně levné a je třeba zdražit. Vynakládáme velké peníze na mýtný systém a pak peníze necháme ležet na silnici.
U tech kamionu nevim, ale za jizdu po ceskem tankodromu zaplatite u osobaku 1500 Kc rocne.
máte v tom hokej pane Vokoun, platíte 1500 kč za 1248 km dálnic, a neopravené úseky D1 tvoří asi 71 km, tedy velmi malé procento české dálniční sítě a většina tuzemské sítě je v slušném či obstojném stavu, špatné úseky jsou průběžně opravovány, jak je zapotřebí, takže jak říkám, jste úplně mimo
Řešení je jednoduché, jen bude proti němu lobbovat (uplácet Česmad).
Zvýšit mýto, zvětšit počet kontrol kamionů. Tohle jsou jediné možnosti, jak dostat část kamionů z našich silnic
Stát odírá lidi cenou nafty a benzínu
Rozmazluje firmy cenou mýta
Jsem řidičem kamionu, mohu čestně prohlásit, že článek podává lživé, či při nejmenším zavádějící (překroucené) informace.
To mýto pro kamiony na našich silnicích oproti ostatním zemím EU je přímo směšné. Zejména na páteřní D1 je ta cesta mezi kamiony opravdový zážtek
Dánsko, Nizozemí, Švédsko, Lucembursko 8€/ den. Je to taky směšné?