náhledy
Praha, Masarykovo nádraží. Na pozemek bylo potřeba dovézt 15 metrů navážky, samotná stavba tehdy trvala jen 9 měsíců a pracovalo na ní takřka 4 tisíce dělníků.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Praha, Masarykovo nádraží. Od poloviny 20. století se uvažovalo o jeho zrušení, protože kolejiště vadilo povrchové dopravě, problém však vyřešilo přemostění nádraží severojižní magistrálou v 70. letech.
Autor: Jiří Benák, iDNES.cz
Pohled z budovy Florentina na lokalitu, kde vyroste první etapa projektu jménem Central Business District.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Masarykovo nádraží
Autor: Lukáš Beran
Pohled na pozemky Masarykova nádraží, na kterých vyrostou budovy, které budou tvořit druhou stranu ulice Na Florenci.
Autor: Yan Renelt, MAFRA
Mapa pozemků pražského Masarykova nádraží.
Autor: MAFRA
V okolí Masarykova nádraží by neměla chybět zeleň, obchody a relaxační zóna. Masaryk Station Development připravuje celkovou revitalizaci přilehlého území. Architektonické studie byly představeny na výstavě "Budoucnost území kolem Masarykova nádraží".
Autor: Crest Communications a.s
Pohled shora ukazuje celý zamýšlený soubor budov navržený studiem Zaha Hadid Architects. Ta naproti Muzeu hlavního města Prahy (nová budova umístěná nejblíže spodnímu okraji) se ale nachází na pozemku, který Pentě nepatří.
Autor: Penta Investment
Budova, která má vzniknout v sousedství Masarykova nádraží. Pohled z ulice V Celnici.
Autor: Penta Investment
Plášť budovy, která má vzniknout v sousedství haly Masarykova nádraží.
Autor: Penta Investment
Interiér jedné z kancelářských budov
Autor: Penta Investment
Z dnes spíše zanedbané ulice Na Florenci chce spolumajitel Penty Marek Dospiva udělat výstavní bulvár.
Autor: Penta Investment
Pohled z magistrály přes zrekonstruované nástupiště Masarykova nádraží
Autor: Penta Investment
Zákres plánovaných budov do snímku Prahy
Autor: Penta Investment
V okolí Masarykova nádraží by neměla chybět zeleň, obchody a relaxační zóna. Masaryk Station Development připravuje celkovou revitalizaci přilehlého území. Architektonické studie byly představeny na výstavě "Budoucnost území kolem Masarykova nádraží".
Autor: Crest Communications a.s
Noční „letecký“ vizuál. Pro orientaci: V pravém dolním rohu je ústí ulice V Celnici. Diagonálně protíná pohled severojižní magistrála (Wilsonova ulice) směrem k hlavnímu nádraží v pravém horním rohu.
Autor: Penta Investment
Nádraží Státní dráhy (nynější Masarykovo) na dobovém pohledu z hradeb do nynější Hybernské ulice po r. 1845.
Autor: pamatky.praha.eu, Metro.cz
Masarykovo nádraží.
Autor: Roman Kubarič, Metro.cz
Masarykovo nádraží
Autor: Aleš Náhlý