Diskuze
V České Třebové se zlobí, nebudou tam zastavovat vlaky Leo Express
Děkujeme za pochopení.
m4xp0w3r7
Pan Cempirek je pakoš
Ať si koupí vlastní vlaky a zastavuje klidně všude
egronet
Pan Cempirek neni zadny expert,
pan Cempirek je obycejny lokalpatriot a populisticky politik, expert by takovy blud nenapsal. V Ceske Trebove se v dalkove doprave na nic neprestupuje, snad si nikdo nemysli, ze by vlaky z Wien nedojely do Prahy, ale ukoncily svou jizdu v nejakem poli vedle srotiste a nechaly lidi prestoupit na vlaky z Ostravy... Vlaky z Polska pres Ceskou Trebovou nejezdi, ty jezdi pres Usti nad Orlici (mysleno od Kłodzka). Tez nevim, kde prisel na onu vytizenost 50 %. Tu maji mozna CD a. s., a to jeste diky rezistum... Mimochodem trzby z prodeje priplatku do vlaku EC a IC v Ceske Trebove (kdyz jeste byly) napovidaji jasne - nebyly skoro zadne, neb reziste priplatky mit nemuseli... Co se tyce strany TOP 09, o jejim nazoru na vec jsem ten svuj na ne udelal po precteni nazoru pana Schwarzenberga na spojeni centra Prahy s letistem v Ruzyni zeleznici na jeho osobnich strankach. (Jinak ja jsem s vlakem SC Manazer pri jeho zavadeni projel bez zastaveni i Olomouc a Pardubice, ale to je jina kapitola.)
calver1
Re: Pan Cempirek neni zadny expert,
Pan Cempírek opravdu není žádný expert, ale jako poslanec ty věci může ovlivňovat a zřejmě to nedělá a namísto práce si vlastně stěžuje. A btw. vlaky co nikde nestaví jsou na h...o. V České Třebové by se měli aktivně bránit, třeba mýtné nebo tak něco. Jasně, že by tam neměl stavět každý vlak IC nebo EC, to by byl nesmysl, ale pro dojíždějící do práce a z práce by to určitě šlo.
kuba.s
chocen
ja jsem zase pro to aby ten vlak zastavoval v chocni. Ta je z Litomysle nejvyhodnejsi.
semelik
A co kdyby se jim tam dycky "ztratilo" pár metrů kolejí?
To by se snad dalo domluvit, ne?
Karboxyl
Expert na slovo vzatý
"Jezdí komerčně, nedělají to jako službu. Dají tam čtyři vagony, lidé na Moravě je přes internet obsadí a pak nemají důvod zastavovat. Toto jsou služby k ničemu. Vyzobají si jen to, co jim přinese zisk," řekl poslanec a dopravní expert Václav Cempírek z České Třebové.
No to je expert jako prase
Olds
Re: Expert na slovo vzatý
Vždyť má pravdu. Tihle soukromí dopravci si vyzobávají jenom ziskové spoje.
Kdyby takhle fungovaly ČD (zrušily všechny ztrátové spoje a jezdily jen na těch lukrativních), byly by ziskové taky. Akorát dopravní obslužnost, tedy služba pro cestující, by šla do háje, protože většina vlakových a autobusových spojů by už nebyla. Jezdilo by se jen na těch pár ziskových trasách. Tedy jak říká ten poslanec, služby k ničemu.
Bohouš70
Rychlíkové stanice
Českou Třebovou a vlaky kategorie SC bych neřešil. Tam je situace jasně daná. Mne spíše udivuje, jak může stát rychlík např v Července, která má 1200 obyvatel. Jel jsem kolem poledního z Olomouce a ani zajíc se nepřihopsal podívat z přilehlého pole. Pokud bude někdo argumentovat Litovlí, jsem pro zastavování všech rychlíků i v Rudolticích, taky bych zastavil v Moravanech atd. Problém je totiž někde jinde. Kraj doplácí na objednané regionální spoje a stát za rychlíky (kraj ušetří za spěšné vlaky). Lobby funguje a fungovat bude. Zedník je blázen. Soukromník na poslanecký zákulisní boj neslyší. Toho zajímají finance. Ty mu režisti nepřinesou a on to ví. A argument s multihyperterminálem mu jsou k ničemu, neboť i na pozvané delegace při chlubení honosné stavení zívalo. Třebová měla navrch v době, kdy na Brno byl nucený přestup kvůli neelektrifikované trati. V regionální dopravě má Třebová význam, to ji neberme, ale je menší, než si Zedník a ostatní přívrženci myslí.
wolf80
Re: Rychlíkové stanice
Vlaky InterCity zastavují pouze ve významnějších městech. Třebová je sotva městem a proto patří do nižní ligy, kde zastavují pouze vlaky InterŘiti. Přece kvůli pár cestujícím nebude zbytek vlaku zbytečně čekat. Jen ať využijí navazující spoje.
astrablaster
kdo maže, ten jede
Třebováci, nesmíte škudlit! Za patřičný peníz by i Leoš zastavoval.
tarten
Jen blázen by jel přes Třebovou
Jen blázen by jel z Brna do Ostravy s přestupem v Č. Třebové, když jinudy je to napřímo a bez přestupu.
Hudanka
Re: Jen blázen by jel přes Třebovou
Tak to je jasné - spojení mezi velkými městy je v pohodě... ale třeba lidem ze Svitav nebo z Chocně cestujícím do Olomouce, do Ostravy, do Zlína (univerzitní města) se pořád vyplatí přestoupit ve Třebové... ne všichni cestují jen mezi velkými městy... a je škoda, když na ta menší zbyde jen regionální doprava osobáky a celá cesta se hrozně prodlužuje... i my "socky" z venkova chceme cestovat rychle a pohodlně
Věrný sluha pana Hraběte
v tý český třebový
můžou být vůbec rádi, že tam kolem jezdí nějaký vlak natož aby tam zastavoval
tarten
Re: v tý český třebový
Ale notak, rychlíků a expresů (R a Ex) tam zastavují přece mraky, i víc než dva páry za hodinu. Navíc 5 párů EuroCity. Ale Třebováci jsou prostě praštěný, na 16 tis. obyvatel jim to nestačí. Těm by nestačilo ani kdyby na tom jejich megalomanském autobusáku měl mezipřistání raketoplán.
cernahora
V te dire po granatu
co si rika Ceska Trebova by meli zastavovat akorat rychliky,osobaky a spesne vlaky.Pres Ceskou Trebovou jezdim pomerne casto a frekvence cestujicich tam neni nejaka zazracna
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...
Zahraniční pracovníky nejvíc láká Austrálie, z měst vede Londýn, říká průzkum
Nejoblíbenější zemí pro zahraniční pracovníky je Austrálie, za ní se umístily Spojené státy a...
Více než polovina britských dětí pod třináct let pila alkohol, zjistila studie
Více než třetina britských chlapců a dívek v letech mezi 11 a 13 lety má zkušenosti s konzumací...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!