náhledy
Domovskou stanicí lokomotivy je Turnov, odkud jezdí parní vlaky hlavně do Rovenska pod Troskami nebo Semil.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Parní lokomotiva při výjezdu z polubenského tunelu.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Parní lokomotivva 310.0134 vyráží na nostalgické jízdy hlavně po Libereckém kraji. Na snímku na zubačce z Tanvaldu do Kořenova.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Aktuálně je lokomotiva k nepoznání: v turnovském depu je bez kotle, jeho oprava probíhá ve Výtopně Zlíchov.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Lokomotivu provozuje Klub přátel železnic Českého ráje, který vede Josef Semecký.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
V turnovském depu čekají na záchranu další historické vozy i lokomotivy. Na snímku člen klubu Alexander Stamenov
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Parní jízdy s lokomotivou po Českém ráji jsou oblíbené hlavně u rodin s dětmi
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Klub má v depu i jednu z prvních lokomotiv přezdívaných Brejlovec, které se u nás vyrobili. Zachránili ji před šrotací
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Jedním z magnetů víkendových jízd byla i parní mašinka Kafemlejnek.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Jedním z magnetů víkendových jízd byla i parní mašinka Kafemlejnek.
Autor: Ota Bartovský, MAFRA
Lokomotiva 310.0134 patří turnovskému Klubu přátel železnic Českého ráje, jezdí s nostalgickými vlaky zejména v Libereckém kraji. Na snímku v Karlově pod Ještědem
Autor: Jan Sůra, iDNES.cz