- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Já pracuji v Anglii na vlakovém nádraží a je to tu úplně normální že dáváme jenom jednu jízdenku. Taky je pravda že jde koupit levnější několik dní do předu ale ta jde použít jenom na specifický vlak
To se ta liberalizace železnice vyplácí, když se budou lít sta miliony do jednotného systému jízdenek, když ho při cenové relaci státního jízdného bude využívat minimum cestujících.
Spojování vlaků, už to vidím jak masinfira např LE huláká do vysílačky slapni nato máme zpoždění, nebo jancura brzdí ty naše vagóny jsou jen do 160km (ono se snad ani víc nemuze). A nebo dlouhé nádraží aby cestující stali už na místě kde mají mistenku a ne 5 minut hledali kde je jejich vagon. Nebo si pamatuji jak jsem v praglu ne jen ja zpusobil zpozdeni zduvodu pozdniho prichodu na peron pak jsme tam jeste stali 5 minut nez nas pustily... po 4 hodinách to zpoždění nedohrál
To kácení je taky dobrý fór.
Ještě lepší by bylo, kdyby to navrhla SPD.
Nakonec takto to léta funguje v letecké dopravě. Všichni kvalifikovaní diskutéři v této diskuzi jistě znají code-share systém, při kterém letíte na jednu letenku s různými dopravci, a tak to bylo i před zavedením code-sharového systému. Jedná se o proprojení IT systémů, musí být vůle a neznamenuá to potlačení konkurence, ale o racionální synergie pro využití stávajících kapacit.
Motáte to. Code-share je čistě na uvážení dopravců, jestli na daném spoji codeshare bude nebo ne. V rámci aliancí je to běžná věc, ale rozhodně to není nikde povinně. Codeshare LH/AF doopravdy neuvidíte, například. V principu vím, kam míříte, ale tady se bavíme o povinném systému, což codeshare není. Se "sdílením spojů" se pojí náklady a i v té letecké dopravě se dopravce může rozhodnout, že na danou linku o codeshare nemá zájem, protože to na té konkrétní lince nemá význam.
To se těším. Místo aby chvíli po sobě vyjížděl z Hlaváku Regiojet, Leo a ČD s pár vagóny, bude to jeden dlouhý pestrobarevné vlak :))
Kdy jste naposled videl regio s par vagony? RJ jezdi v CR rekl bych se suverenne nejdlesimi vlaky.....
No konečně! V cizině to funguje bez problémů, jen u nás to nešlo. A ještě kdyby dopravci jednou zavedli u elektronického mýtného něco jako roaming, aby člověk mohl automaticky využívat dálnice v jiných zemích a pouze pak doplatil ...
Pětiletý provoz systému jednotných jízdenek má stát 254 milionů. Ročně nebo celkem za těch pět let? Za A je (asi) správně.
Asi nedokážete pochopit psaný text. Zavedení a pětiletý provoz bude stát 254 mega.
Konecne! Stav, kdy soukromi dopravci mohli prodavat listky CD, ale naopak to neslio, byl prapodivny.
Konkrétně který soukromník prodával lístky na ČD. Leo express, Regiojet a ani Arriva samozřejmě nic takového neprodávají.