Majitel Student Agency a RegioJetu Radim Jančura spolu se stevardkami, které v

Majitel Student Agency a RegioJetu Radim Jančura spolu se stevardkami, které v rámci projektu dovolena.cz budou obsluhovat cestující mezi Prahou - Pardubicemi - Olomoucí - Ostravou a Havířovem v plavkách a plážovém oděvu.

Jančura udělá ze stevardek i masérky, nové vagony budou ze starých

  • 365
Majitel Student Agency a společnosti RegioJet Radim Jančura rozšíří stevardkám ve svých žlutých vlacích na dva týdny jejich pracovní záběr. Kromě roznášení budou stevardky ve vybraných spojích cestující i masírovat. Kvůli reklamě na koupi zájezdů přes internet.

"Jde o zhruba deset lidí z našeho palubního personálu, kteří mají masérský kurz. Lidé mohou zdarma ve vlaku využít například masáže krku nebo ramenních svalů," řekl mluvčí firmy Aleš Ondrůj.

Netradiční kampaň bude probíhat ve vlacích mezi Prahou a Žilinou, z kterých chce firma udělat i pojízdnou cestovní kancelář. "Cestujícím chceme navodit ve vlaku dovolenkovou náladu, proto budou chodit i stevardky v plavkách," dodal Jančura. "Cestující si ve vlaku budou moci kompletně objednat svou dovolenou," tvrdí.

Podle Student Agency se za necelé dva roky jejich portál Dovolena.cz stal už jedním z největších on-line prodejců zájezdů v Česku. Tržby loni dosáhly 821 milionů korun, firma očekává další růst, letošní rok o třicet procent.

Nové vlaky nebudou, stačí ojeté, rozhodl RegioJet

RegioJet jezdí mezi Prahou a Havířovem od konce loňského září, od prosince začal jezdit i do Žiliny. Zcela nové vagony, o kterých firma ještě loni mluvila, jsou ale na této trase u RegioJetu zřejmě definitivně už jen na papíře.

Jančura dnes potvrdil, že na trasu bude stačit zhruba dvacítka dalších použitých vagonů po rakouských drahách, které ještě neprošly modernizací. "Proběhne jejich kompletní modernizace, budou jako nové," tvrdí Jančura. Dosud jezdí mezi Prahou a Havířovem pětkrát denně každým směrem, během jara se má počet spojů rozšířit na devět párů. Dosavadní spoje jsou zajišťované rovněž ojetými vagony, jde však většinou o vozy první třídy modernizované před pár lety a nabízející na české železnici nezvyklý komfort.

Celkem bude mít firma v provozu kolem čtyřiceti vagonů. "To by nám mělo pro trať do Ostravy stačit," dodal Jančura.