Diskuze

Prodej aut v EU rekordně klesl, loni se snížil bezmála o čtvrtinu

Prodej nových osobních aut v Evropské unii loni kvůli dopadům pandemie klesl o rekordních 23,7 procenta na 9,94 milionu vozů. V úterý o tom informovalo Evropské sdružení výrobců automobilů (ACEA). V České republice byl propad o trochu mírnější, i tak ale přesáhl 18 procent. Koncem roku už prodej v Česku vykazoval meziroční nárůst.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Čekal bych daleko větší propady, ale jak vidno, stále není tak zle, když se zbytné věci jako jsou třeba auta stále tak dobře prodávají.

0 0
možnosti

J69a47n 89K84o45l30a37r

19. 1. 2021 13:53

Vy vyspelych ekonomikach stejne priblizne pulka lidi dela tak nejak v kanclu. Za par let prijdou "virtualni kancelare", a prodej aut se propadne tak jako tak.

0 0
možnosti

nemůžu si pomoci ale "nová auta" přecpaná elektronikou a poháněná motory s nízkou kubaturou mi zajímají stále méně.

1 0
možnosti
Foto

Ano, není nad poctivý V8 s objemem 4 litry s výkonem 100 koní a startovaný klikou.

1 0
možnosti

Když je zavřeno tak se blbě nakupuje, navíc se stejně nikam nesmí jezdit. Navíc ty ceny taky nejsou zrovna přívětivé:-P Pokud to vše sečtu tak je propad jenom o 1/4 ještě super výsledek...

1 0
možnosti

J25a43n 82N62o43v63á27k

19. 1. 2021 10:45

Letos se to zase vrátí do normálu a manageři automobilek budou slavit rekordní meziroční růst s příslušnými odměnami.

0 0
možnosti

A přes to jsou auta stále dražší. Honba na CO2 vedla automobilky k likvidaci benzínu a jediné z čeho je možné trochu vybírat jsou těžká neaerodynamická SUV s metrákem baterií. Pokud chcete normální sedan - liftback střední třídy, zbývá Superb, Passat, Insignia a snad Mazda 6. Cena takového vozu s trochou výbavy stejně bude atakovat milion. Nejvýhodnější je aktuálně asi Insignia se zvýhodněnou cenou a technikou GM. Nebo pak prémiový segment, pokud to vaše peněženka ještě unese.

0 0
možnosti