- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čekal bych daleko větší propady, ale jak vidno, stále není tak zle, když se zbytné věci jako jsou třeba auta stále tak dobře prodávají.
Vy vyspelych ekonomikach stejne priblizne pulka lidi dela tak nejak v kanclu. Za par let prijdou "virtualni kancelare", a prodej aut se propadne tak jako tak.
nemůžu si pomoci ale "nová auta" přecpaná elektronikou a poháněná motory s nízkou kubaturou mi zajímají stále méně.
Ano, není nad poctivý V8 s objemem 4 litry s výkonem 100 koní a startovaný klikou.
Když je zavřeno tak se blbě nakupuje, navíc se stejně nikam nesmí jezdit. Navíc ty ceny taky nejsou zrovna přívětivé Pokud to vše sečtu tak je propad jenom o 1/4 ještě super výsledek...
Letos se to zase vrátí do normálu a manageři automobilek budou slavit rekordní meziroční růst s příslušnými odměnami.
A přes to jsou auta stále dražší. Honba na CO2 vedla automobilky k likvidaci benzínu a jediné z čeho je možné trochu vybírat jsou těžká neaerodynamická SUV s metrákem baterií. Pokud chcete normální sedan - liftback střední třídy, zbývá Superb, Passat, Insignia a snad Mazda 6. Cena takového vozu s trochou výbavy stejně bude atakovat milion. Nejvýhodnější je aktuálně asi Insignia se zvýhodněnou cenou a technikou GM. Nebo pak prémiový segment, pokud to vaše peněženka ještě unese.