Diskuze
Milovníkům velkých motorek a čtyřkolek ubude starost. Na emise už nemusí
Děkujeme za pochopení.
J41i97ř45í 68S94c72h68m46i12d28t
Tak ještě by to chtělo po vzoru Slovenska u všech motorek zavést první kontrolu po 6 letech a další pak co 4 roky, což by znamenalo úsporu pro úplně všechny a kratší fronty na STK a zároveň zpřísnit běžné silniční kontroly, hlavně co se týče nadměrného hluku, protože co dokáže náš motorkář udělat z výfuky, tak to zřejmě nedokáže žádný jiný v Evropě.
J59a80k67u73b 43P22r12o13k46e51š
Co mi přijde, jako naprosto kouzelné, že k článku o motocyklech nad 400kg, což jsou krom čtyřkolek v podstatě jen velké cesťáky a nějaké ty extrémní choppery, plesknou Ninju H2R, která má pohotovostní hmotnost 216kg a nejezdí nejen na emise, ale ani na STK, protože je to okruhový speciál a na silnici vůbec nesmí.
P56e23t70r 46P95o53s94p60í81š18i72l
Přiznejte, že důvodem bylo to, že se nevyplatí kvůli pár strojům dovybavovat stanice STK. Doposud majitelé museli se svým strojem někdy pravdu daleko, protože emise u některých čtyřkolek umělý změřit maximálně 2 stanice v republice.
J38i90r89i 76R31u34s86n40o63k
Takova boure nevole. Pritom se to tyka jen moto nad 400 kg, kterych je v CR tak max do 10, jestli vubec. Primarne pravde podobne jde jen o ctyrkolky, ktere by asi mohly mit nad 400 kg. Pro predstavu - normalni velka cestovni motorka ma mezi 200 az 250 kg. Takze je tam jeste 150 kg rezerva.
P47e56t70r 18P20o72s67p47í91š13i19l
Týká se to namátkou čtyřkolky CF MOTO X8, kterou tady prodává Journeyman. A jen u nás na malým městě znám zhruba 5 majitelů.
M70a81r67t28a 36V97i72n50t76r17o63v93á
A co letadla a tankery, ty nejvíce znečišťují ovzdušií!! To nevadí nikomu, hlavně že to sype
J31a89r77o95s21l86a24v 71J82o19s19e65f
Tak je dotlačte na průměrnou českou STK!
M10a37r84t80i37n 23K89r14o63u66p18a
Pro několik militantních příspěvků níže.
I ten co si koupí motorku a neupravuje ji tak může mít díky přísným eko-normám problém. Homologací motocykl projde ale i po docela málo kilometrech už normy nesplňuje. Prostě takový věci cpát do motorek je z důvodu prostoru a charakteru obtížné. A tak se švindluje ještě víc než u aut. No a protože motorky najezdí oproti autům minimum km tak zavládl kousek zdravého rozumu a tahle věc se zrušila. Pro ty co volají po přísnějších STK (i kvůli hluku) : Vůbec nic by se nevyřešilo. Na motorku se hodí homologované výfuky, projde STK a za půl hodiny tam jsou zase kvíláky. Běžné jsou i výfuky s homologační vložkou -nasadit/STK/vyndat- cca minuty.
J31i58ř94í 35H24a89v85e34l82k62a
A to je jako omluva? Připadáte mi jako Pařížské ujednání o klimatu. Bohaté státy musí splňovat rozvojových se to netýká. Už tu máme tahače homologované jako traktory. Přibudou nám sem dodávky homologované jako čtyřkolky.
Pokud to chceme omeit omezme to nájezdem kilometrů. tedy nejméně jednou za 5 let nejpozději po ujetí 30 tis kilometrů.
Ale vyndat to se slovy že těch pár co to používají jako hoby neškodí?
P86a29v94e70l 36S14o87b46o87t72k58a
Správný motorkář jezdí jedině na elektro Harley
P35a13v83e49l 65S85o66b85o85t26k26a
Nebo si na ministerstvu konečně taky pár lidí koupilo motorku
L78a45d71i95s68l63a36v 30K47a40l19o72u34s
Naopak, utáhnout šrouby, a na emise i se sekačkou na trávu. To by pak byl malý mimobankovní tok peněz.
M33a48r47t33a 19V51i86n64t91r87o33v58á
Ano i s motorovým křovinořezem a pilou a taky s modely autíček a motorových člunů
P51e31t31r 83K81r17á86t72k73ý
včera návštěva STK+emise s osobním vozem, příjezd ráno v 6.30 (otvíračka až v 7hod) - přede mnou už fronta cca 30 aut a byl jsem v podstatě poslední, koho vzali, odjezd v 16.00 hod odpoledne, takže celý den čekání ve frontě, než se dostanu na řadu připadal jsem si jako za komunismu, u konkurence v okolí je to prý stejné, všude fronty...Mezitím samozřejmě sem tam auta známých, co šla přednostně, ale namítejte proti tomu něco, když prostě to potřebujete mít a není prakticky možnost volby. Děkuji, pan Ťoku
P83e44t83r 50H57o96r73á61k
Na STK se objednává a za hodinu jsem doma. Nechápu, proč nejsi objednaný a nesmyslně tam stojíš od rána. Jestli jezdíš tam, kde to neumí a jsi ochoten tam stát jako blbec, dobře ti tak.
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...