náhledy
RegioShark je další pojmenování vlaku Českých drah po zvířatech.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Dvouvozová souprava je dlouhá 43 metrů, není možné ji rozpojit.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Přezdívku žralok si vlak vysloužil hlavně díky nezvyklému tvaru předku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Přezdívku žralok si vlak vysloužil hlavně díky nezvyklému tvaru předku.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Modrobílý nátěr zapadá do vizuální podoby vlaků ČD od Studia Najbrt.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Dvouvozová souprava je dlouhá 43 metrů, není možné ji rozpojit.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Kabina strojvůdce je prostorná a přehledná.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Toaleta má uzavřený systém, což je už dnes naštěstí u všech nových vlaků standardem.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Dvouvozová souprava je dlouhá 43 metrů, není možné ji rozpojit.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Ve vlaku je i část sedaček první třídy, s výjimkou barvy a opěrky mezi sedačkami a mírně větším prostorem se ale příliš neliší od druhé třídy.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Sedačky ve vlaku jsou kompletně české: jsou od firmy Borcad z Fryčovic, která dodala sezení například i do pendolin nebo nových vlaků Leo Express.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Uvnitř vlaku je celkem 120 míst sezení, dalších 105 cestujících může ještě při cestě stát.
Autor: Petr Topič, MAFRA
U některých míst na sezení není příliš mnoho prostoru pro nohy.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Dráhy ukázaly Žraloka
RegioShark, polská souprava Pesa Link v barvách Českých drah
Autor: Petr Topič, MAFRA