- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Připadá mi to jako úspěšný tendr na dálnici D1. "Specialisté" z Itálie a Kazachstánu se tam opravdu předvedli...
Kdy konečně zadavatelé pochopí, že nejlacinější tendr nemusí být vždy ten nejlepší. Mělo by tam přibýt více faktorů, jako servis a pohodlí pro cestující, nařízení stáří souprav a celkový technický stav, měřený faktorem spolehlivosti a emisemi CO2 - při v Německu vyřazených dieselových motorů je to dost vážný faktor...
Už se těším, jak budou politici s velkou slávou napravovat škody, které svým diletantstvím nedávno způsobili.
Kraje i MD přihrály kšefty soukromníkům. Vůbec nechápu proč, ale šílené dopady to má na obyvatelstvo v krajích, i na finance státu.
Opravdu by mě zajímal konkrétní dopad na finance státu.
U nás (na Zlínsku, konkrétně okolí Luhačovic) nyní nově zajišťuje autobusovou dopravu místo ČSAD Arriva, protože nabídla nižší cenu. Samozřejmě neměli dost autobusů ani řidičů, tak si najali opět ČSAD a ti samí řidiči a často i ty samé autobusy jezdí nadále beze změny......vzhledem k tomu, že Arriva na tom chce jistě vydělat, tak si nechává nějakou provizi a ČSAD za to vyplácí méně peněz, než za kolik ty trasy vysoutěžila .... ČSAD na tom chce jistě taky vydělat a nedělali by to, kdyby to pro ně bylo ztrátové ........ logicky se tedy nabízí otázka - jestliže se to ČSAD vyplatí provozovat i za cenu nižší než za jakou to vyhrála Arriva, tak proč do toho výběrového řízení dali naopak cenu vyšší? ....evidentně kdyby se nesnažili si jen nenasytně nahrabat, tak by to Arriva vůbec nevyhrála
tak pochybuji,že může být něco horší než ČD!
Pravděpodobně nemáte s čím srovnávat a však ČD za posledních 10 let udělaly výrazný kvalitativní skok a Arriva přišla s něčím co mohlo konkurovat tak v 90 letech.
Proč jsou ve foto příloze jednotky Alstom Lint dopravce Leo express prezentovány jako jednotky dopravce Arriva?
No jo, český dráhy státní podnik, to by se soukromníkovi nestalo! Oh wait
České Dráhy jsou prostě nejlepší! Předpokládám, že teď začnou expandovat do Německa.... a skončí to podobným fiaskem. A (skoro) všichni budou spokojeni.
Dceřiná společnost ČD Cargo už v Německu jezdí
Jasně, stačí se omluvit a lidi to tak nějak vezmou. Protože lidi pro samý nadbytek empatie totiž nemají nic jiného na práci, než akceptovat dopady nesmyslných rozhodnutí, které přijal někdo jen proto, aby prachobyčejně vykázal činnost. Soukromník jako doplněk k (relativně) fungujícímu národnímu dopravci, který jezdí od lokálních tratí po ty mezistátní...fajn. Ale nějaký doveda, který se hodlá učit za pochodu a díky kterému budou lidi kupovat bžilion jízdenek, sorry jako. To fakt mohl vymyslet jen někdo, kdo se nudil.