Diskuse k článku
Železniční hřbitov v České Třebové ukrývá i vagon z první světové války
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
M27i35c20h81e67l 60P57e63t56r53u22c38c18i17a26n49i 8324825656932Železniční hřbitov v České Třebové ukrývá i vagon z první světové války Jako u mne v online hre TrainStation. |
![]() |
O94s61k90a30r 10Š83t72e79j51f80a 2673557497739Chudáčci vláčci :/ |
![]() |
P21a28v48e29l 92K38r41e92j53č57í36ř 2492351403286Kdysi začátkem osmdesátých let byla taková čekárna v depu Zdice. Ale to tam tenkrát stály hlavně štokry, 423trojky, 433trojky a čtyřkoláky dvojky. To byl mnohem smutnější pohled. Tyhle motorový krabice ať si klidně rozeberou, žádnou hodnotu to nemá. |
![]() |
J23a41n 51H73u35r70k64a 7440896816827tolik krásné nostalgie mít kousek prostoru a času...vzpomínám jak jezdil dřevák Nová Role Potůčky rychlostí dvoujnásobná šnečí otevřené dveře a hurá příroda...nebo CArevna a Kašpárek trasa Karlovy Vary Chodov smrad dým ...a legrace v tunelu...škoda rozřezat bohatou historii |
![]() |
B86a76r21t75o85l65o87m44ě95j 97S11k12o88č36d62o11p18o42l92e 4602580414616Jsou to věci na světě. Tímto směrem se vlakem často nevydávám, ale právě 17. června jsem jel do přes Českou Třebovou do Ostravy a osmnáctého zpět. Toto vrakoviště mě bouchlo do očí, říkám si zajímavost, o které se neví. A ten samý den tu na iDnes vyjde o tomto tématu článek. Miluji náhody. |
![]() |
T38o49m25á81š 24M12á55l83e57k 9471193500632Na jednotce 470 mě překvapila jedna věc, měli nástupní prostor hodně nízkej. Se 190 cm jsem se tam musel krčit. |
![]() |
D81a76v71i70d 61D89o44b30e21š 3385622467Tohle vyšlo před dvěma týdny v lidovkách... |
![]() |
J71i69n56d11ř96i31c34h 54Š25k81o35p69e83k 4725421490235tak nestíhají, mají toho moc, noviny čtou autoři článků se zpožděním |
![]() |
H53a64n78a 85F97i29n40k70o32v98á 1676965404276Něco podobného je i v Náchodě... |
![]() |
J21a62n 44J52o41š98t 9819607261842Jen pro pořádek ...ta Žehlička je ve starém červeném nátěru (střídavá trakce) takže určitě označení nebude 113 ale 210. |
![]() |
K94a48m98i51l 11D86o87l56e93z16e67l 6722826604722pokud by vedli koleje k Sluknovskemu vybezku, mohli by CD pri rozebirani techto lokomitiv usetrit naklady a zaroven mnohym mistnim zajistit praci |
![]() |
A50l25a40n 73Ř32e65p57k83a 4645246Ale ČD by z toho nic neměli, protože místní by si to odvezli do sběru sami.. a nakonec i ty koleje, až by byly prázdné |
![]() |
P17e48t29r 10S50t41e91i48n 6938901592297ale takhle zase musej platit zamestnance kteri to rozeberou, takze by to vyslo mozna na stejno. |
![]() |
K88a68r44e20l 20J12a34n59e47č78e83k 5785903829501Ty Hujere, Šlajs ví o lokomotivě... |
![]() |
P85e92t28r 47U63l43l36m93a47n68n 2567538737742Dráhy odstavují pouze v České Třebové, kde vozy a lokomotivy čekají na rozebrání. To ČDC nastrká svoje vraky na šumavská nádraží, kde stojí desetiletí a nic se s nimi neděje :( |
![]() |
J34a88n 69V22á30c36l70a38v22í55k 3542596151769To stoji po cele republice. |
![]() |
P37e64t49r 19V66e89s16e54l74ý 2529948843616Nebyly náhodou jednotky 470 "Kraken" vyrobeny pouze dva prototypy? |
![]() |
P74a96v51e63l 58S59t84a22v88j24a65n70í55k 1790566800721Ano. |
![]() |
O91l14d38ř59i65c82h 28J47a85n83e67č79e24k 8269276443741Však jsou oba - teda všechny - na fotce č.5 vidět |
![]() |
J95a41n 69V90á95c98l30a63v48í49k 3832476211209To je ten modry? |
![]() |
M58a72r12t60i89n 56K12o19v23á33ř 2262710753262Modrý a zelený za ním. |
![]() |
J42a74n 97V48á35c80l83a24v20í80k 3952156181949DIky, ja si hned na prvni pohled rikal, ze tu soupravu jsem snad nikdy ani nevidel, ale o vlaky se prilis nezajimam, tak jsem to prisuzoval jen sve neznalosti. |
![]() |
O27l43d44ř98i74c72h 18J16a21n64e36č87e72k 8859286463741Ony toho ani moc nenajezdily. Většinu svých takřka nicotných výkonů si myslím odkroutily hlavně ta trase Praha - Beroun, tam jsem se tím cca. před 10 lety snad i svezl. Asi jezdily zkušební provoz s cestujícími, brzo ale už jen jedna - z té druhé se pro ni braly náhradní díly - někdy v první polovině minulého desetiletí už jen jako záloha a když bylo konečně dost ešusů tak je vyřadili úplně. Ony sice byly určitě lepší než žabotlamy (pro cestující bezpochyby), jenže provozujte a udržujte něco, čeho máte jen 2 prototypy a žádné náhradní díly... |
![]() |
M34i33c14h31a72l 51N44o22v39o36t44n61ý 2303640841JJ, "modrej" a "zelená" |
![]() |
A48l16e90š 79M87e27t95l12i17c35k62ý 4422214474189o Krakena se začíná usilovat, akorát ne ze strany ČD .... |
![]() |
V96a95c73l16a71v 81W13a72n53d90e98r85e45r 8468736549892bez se lecit |
![]() |
V10a51c49l65a94v 47W57a56n37d30e95r95e19r 8198326749312Omlouvam se....to nepatrilo tobe |
![]() |
P38e47t87r 24P91a12l44e42n47č87a88r 3407608658433To doufám, jelikož jsou pouze dva, stálo by za to alespoň jeden zachovat... |
Nejčtenější
-
Vláda má 20 korun z každého litru benzinu, říká šéf sítě levných čerpacích stanic
-
Nešvar z devadesátých let se vrací. Turisté na místě zjišťují, že bydlí jinde
-
Ruské lodě nabízejí kradené ukrajinské obilí. Putin pěl o rekordní sklizni
-
Jmenování Michla guvernérem ČNB vzbudilo na trzích strach, koruna oslabuje